آرتین کوچولوآرتین کوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 27 روز سن داره

بهونه نفس كشيدن

عکسای من تا 20 روزگی

1391/1/16 14:03
نویسنده : آرتین کوچولو
1,912 بازدید
اشتراک گذاری

اینم گلچینی از عکسای من تا ٢٠ روزگی،مامانم معتقد هم باید عکسای زشتم بزاره هم قشنگموrolling on the floor

 

فدای اون لبخندت نازت 

عاشق معصومیتتم

فدای رنگ چشمات که آخرنفهمیدم چه رنگه

پسمل آروم من

بهترین هدیه وعیدی خدا به ما

 جیگرمامان وبابا 

 

میمیرم برات

 

پرسپولیسی شده ای وای من،بابانفهمه

عروسک منی تو

 جوجو مامان وبابا

 

 

 پایان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

محدثه
16 فروردین 91 19:18
سلام گلم خیلی خوشحال شدم آرتین جونم مثل ماه میمونه دوستتون دارم راجب سوال منظورتونو متوجه نشدم میشه واضه تر بگید

سلام عزیزم شما لطف دارید.طاها جونم بجای من ببوس

الهام مامان لنا
17 فروردین 91 13:08
آخی چه جوجویی شده این ناز پسر خدا واست حفظش کنه

سلام الهام جونم،کجایی ،لنا عسلم چطوره،خیلی سربه وبت زدم،ازاین دخمل خوشگل عکس بره ما بذار دلمون تنگ شده براش.ببوسش حسابی

بابای ارشیا خان
17 فروردین 91 13:49
سلام بر خوشتیپ ترین مرد کوچولوی ایران زمین اقا آرتین . خداوند برای بابا مامان سلامتت کنه . انشاالله با ارشیا دوستان خوبی برا هم باشید . یه بوس از دو لپ آرتین بجای من ! باشه مامانش ؟ ممنون

سلام بابای مهربون ارشیا،شما لطف دارید،چشم می بوسمش،دیشب پسر بدی بوده نذاشته مامان وبابا بخوابن.تنبیهش کنیم؟ارشیا کوچولو ببوسید.بازم سربزنید

abtin kiani
17 فروردین 91 17:35
سلام
من مامان آبتینم

پسرت به زیبایی خودته

باافتخار لینک شدید
بازهم به من سربزنید

سلام مامان آبتین.شما لطف دارید.حتما امیدوارم دوستای خوبی باشیم.




يك دوست
18 فروردین 91 12:47
گل غنچه کرد و غنچه شکفت و خداوند بهترین و زیباترین هدیه اش را به شما داد
با آرزوی فرادهایی روشن تبریک صمیمانه مرا پذیرا باشید


ممنون دوست خوبم.

بابابزرگ
20 فروردین 91 13:52
پسرخيلي خوش تيپي اين همه طرفدار داري نكنه تيم تراختوري دوست دارم يه عالمه اندازه مامان وبابا وآروين مليكا و.............


مرسی بابابزرگ.منم دوست دارم.یک عالمه
مامان آرين
12 خرداد 93 8:30
سلام پگاه جون، من اينقد اين پسملتو دوست دارم كه نگوووووووووووووووووووواومدم عكساي نوزاديشو مي بينم مي خواستم بدونم چه شكلي بوده ني ني من آخر پگاه جون رمز تولد دو سالگي عشقمو بهم نداديا
آرتین کوچولو
پاسخ
مرسی گلم چشم می دم باید یک مقدارتکمیلشون کنم. فعلا رمزشو تغییردادم.انجام شد حتما تقدیم می کنم