آرتین کوچولوآرتین کوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 26 روز سن داره

بهونه نفس كشيدن

ماجراهای آرتین3

1392/4/23 16:49
نویسنده : آرتین کوچولو
1,845 بازدید
اشتراک گذاری

 جدیدا آتیش پاره شدم،مامان وبابا وکل فامیل از شیطنتا وبازیگوشیام کم آوردن ،ولی تمام کارام یک گوله نمکه ودل همه رومی بره واسه همینه همه عاشقمن وهمش دلشون برام تنگ می شه.قلب


به رانندگی ایستاده خیلی علاقه دارم اینم یک مدلشه دیگه.مختص حرفه اییاستچشمک

 

قمن

 

هروقت بامامان وبابا می رم خرید حتما یک سربه غرفه های ماهی فروشی می زنم ویکی

دو مدلوانتخاب می کنم،تازه اگه قدمم نرسید پابلندی می کنم تاببینم چه خبرهلبخند


 

توتیکه تیکه کردن نون مهارت فوق العاده ای دارمشیطان

 

 

چندشبه متوجه یک وعده غذای شبانه شدم این ناقلاها یک وعده اضافه می خوردن که من بی خبربودم تعجب  ولی دستشون روشد ومچشونو گرفتم از خود راضی

 

 

بجای سازدهنی شونه می زنم لای لای لای نانای نای نای

 

 

 

اینم یک مدل ازانواع رقص جدیدمه که مامان  وبابا می گن شبیه رقص آفریقاایاست.اینم ازاثرات دیدن فیلما وموزیک ویدیوهای نی نای نای دیگهقهقهه

 

 

 تمایلی به نشستن توصندلی غذاندارم وهمش به دنبال راه فرارازاون تواممتفکر


 

ایناهم سوغاتیامون که بابایی زحمت کشیده و ازکیش آورده .همون سفری که گفتم چرامانرفتیم.ولی خوب بابایی حسابی بهمون حال داد

 

 

این لباسشویی جزء جهیزیم که مامان خریده وهمون ابتدا دربشو جدا کردمزبان

 

 

وروزدوم به کلی منهدمش کردمشیطان

 

 

 تخت مامان وبابا محل جامپینگ منه به کشوهاشم رحم نمی کنم وتا نشکنمشون آروم نمی گیرمچشمک

 

 

وقتی مامان کتاباشو بازمی کنه من زودترحاضرمی شم ومدادوخودکار وماژیکاشوبرمی دارم

مامان می گه آرتین چی می کنه  می گم درس

می گه باچی درس می خونه می گم Pen


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (31)

رنگارنگ
21 تیر 92 10:00
سلام خوبی آقا مهندس خوبه
ماشالله چقد کنجکاوه گل پسرت


ممنون ماخوبیم کنجکاو وکاوشگر وشیطون
مامان آرتین (الهه)
21 تیر 92 11:46
وااااااااااااااای خدای من انگار با آرتین من یه سیبن که از وسط نصف شدن. شیطنتاشون عین همه


آرتینا چی کارتون کنیم دیونمون کردید
مامان پینار
21 تیر 92 14:02
به به سوغاتی ها مباااارکه
جهیزیتم خواستم تبریک بگم ولی دیدم منهدم شده.
آفرین پسر درس خون.


تشکرخاله من شیطون ترم یا پینارجون؟؟؟؟؟؟؟؟؟
محی مامان ملینا و کوروش
22 تیر 92 9:30
عزیزم ماشالا بزرگ شدی داری آقا میشیآفرین خاله به شیطونیهات ادامه بده


حتما خاله وممنون که تاییدم کردی
مینا
22 تیر 92 9:43
ای جونننننننننننننننننننننننننننننننننم قربونه این رقصیدنت آرتین جونم


تشکرمینا جون جونی
بابا هادي
22 تیر 92 9:58
قربونت برم دوست دارمممممممممممممممممممممممم
زهرا مامان ارتا
22 تیر 92 17:49
سلام بر پگاه و ارتین جون چه شیطون بلا و خواستنی شدی همه ی اینا نشونه ی باهوشیته عزیزکم به وبلاگ تازه تاسیس ما هم سری بزنید




ممنون خاله جون حتما به دوستم سر می زنم


مریم
22 تیر 92 19:47
عزیزم هرروزخوردنی ترازدیروزمی شه

فدای تو واون مچ گرفتنت .دیدی سحری چه حالی می ده پس هرشب بیدارشو
فدای اون درس خوندنت وانگلیسی حرف زدنت طلا طلا


مریم جون تابا کی هستی ما یا آرتین؟؟؟؟؟؟؟
مامان آبتین
22 تیر 92 23:29
فدااااااااااااااااااااااااای رقصت گل پسر !

بی شباهت به رقص آبتین نیست !
به مامانی بگو هزااااااااااااااااااااااااار بار ببوست از طرف من !

چشم شماهم آبتین جونموببوس هوارتا
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
23 تیر 92 8:16
بابا درسخون. حالا دیگه با pen درس می خونی. خیلی باکلاسی.


خاله خارجکیم یادگرفتم هر کلمه ای فارسیش سخت تره خارجکیشو اگه آسون ترباشه ترجیح می دم
مامان بردیا
23 تیر 92 12:06
ماشالا چه پسر کنجکاو و نازی.فدای اون رقصیدنت بشم من


ممنون خاله جون
زهرا مامان عسل
23 تیر 92 16:51
این خوش خنده حسابی شیطون شده

وروجک باماشین لباسشویی چی کردی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

پگاه جون ببوسش این پسردرسخون رو


حسابی عزیزم بلا شده.چشم می بوسمت
الی مامی آراد
23 تیر 92 23:27
آفرین شیطونکم به کارهات ادامه بده عاشقتمممممممممممممممممم


خاله آرادم مثل من آتیش پارست؟؟؟؟
مامان بنیتا
24 تیر 92 2:59
عزیز دلم خوشگل من چه قدر شیطون و عسل شدی..قربونش برم شوماخر کوچولورو
رقصت خیلی خیلی باحاله ..ماشالا همه فن حریفه گل پسرمون


ممنون خاله جونم
مامان آروین (مریم)
24 تیر 92 8:54
الهی قربون پسر کنجکاو،شیطون ، خلاق و مبتکر بررررررررررررررررررم .


مرسی خاله دوست جونموببوس
مامان بنيتا
24 تیر 92 11:30
عزيز خاله

سوغاتي هاتم مبارك باشه

خوب شد پا شدي خاله جونم سر سفره جات خالي بود




خاله سحری حسابی می چسبه


نسیم-مامان آرتین
24 تیر 92 12:19
وای وای وای چقدر سوغاتی خوش به حالت آرتین جون


ممنون خاله کلی خوش به حالم شد
کسری
24 تیر 92 16:04
آتیش پاره کنجکاویت بی نظیره.ماشالا درسخون واهل قلمم که هستی

قان قان کردنتم باحاله شوماخرکوچولو.
مامان پگاه یک گازمحکم ازاون لپای گلی بگیر محکم محکم


مرسی دوست جون.چشم یک گازخوشمزه می گیرم
صبا خاله ی ایسا
25 تیر 92 1:03
عزیییییییییزم
اخه تو چقد خوشگل و دوست داشتنی هستی
چ ماشین خوشگلی هم داری
سوغاتیاتم مبارک
کیف میکنم متنارو از زبون خودت میخونم


مرسی خاله صبا.آیسا جونم خوبههههههههه
مامان محمد ماهان
25 تیر 92 3:20
فدای اون pen گفتنت بشم آرتین جووووووووووووووووووووووووون


خاله دوست دام دوست جونمو ببوس
وروجک
25 تیر 92 10:35
مامان پگاه پسرشما خیلی خوردنیه
تمام کاراش جالبه وروجک مگه تختخواب تشک کشتی کجه.بچه جون خراب می شه

بچلونش مامانییییییی


عزیزم همینوبگو به خداتازه سرویس خوابمو عوض کردم.همه وسایلمونو ترکونده
ارشین
25 تیر 92 11:46
سلام
من اومدم.........................
یه سفر رفته بودم که نتونستم بیام کلی خوش گذشت جات خالی جیگر

دلم واست تنگ شده بود
ناقلا شدی ها
بلا

آرشین جونم بالاخره ازسفراومدی.خوشحالم که بهت خوش گذشته.تواین چندوقت بلا شدم به تموم معنا بیا وببین.
بوسسسسسسسسسسسسسسسسس
مامان برديا
25 تیر 92 14:23
فداي تو گل پسر شيرين و شيطون و دوست داشتني


مرسی خالهههههههه
مسیحا
25 تیر 92 18:40
ای جونم شیطون و خوردنی شده پسرمون


کجاشودیدی مسیحا جونم
مامان آینده
26 تیر 92 10:28
توعزیز دلمی توعزیز دلمی[قلب
عاشقتم نه دیونتم نه کشته ومردتم نه یک کلوم هلاکتم
پگاه جون خدا چه شیرین پسری بهت داده خودش وکاراشو واداهاش همه محشره


خانومی پس خواهشا یک روزپرستاریشو به عهده بگیربازم ببینم هلاکشی یا هلاکت می کنه.شوخی کردنم باهمه شیطنتا وکنجکاواش دلبره دلبره دلبره
مهدی
26 تیر 92 11:30
اووووووووووففففف
آرتین انقد شیطونی نکن مامانت خسته میشه
زدی همه چی رو خراب کردی که



تازه کجاشودیدی مهدی آقا بزارعکس بقیه خرابکاریامم بذارم ههه هه
مهسا (مامان هستی)
26 تیر 92 16:40
سلااااااااااااام قربووونت برم کلییییی دلم براتون تنگ شده بوووووووووووووووووود



ممنون مامان هستی.ماهم دلمون تنگ شده بود
سارا مامان آرتین
28 تیر 92 12:51
الهی بگردم این خوشمزه روووووووووو
اون وعده رو خیلی باهال اووومدی
شونه و نای نای نای فوق العاده بود
آرتین منم دیگه تو صندلی غذا نمیشینه
درس و پن هم که آخرش بود


فدای توخاله مهربون
سحر
29 تیر 92 12:37
سلوم به به چه عکسایی ماشاالله انشاالله زنده باشه زیر سایه مامانو باباشببخشید حالم مساعد نیست


سلام به عروس گلم چندباربهت سرزدم وبت مشکل داشت نگی مادرشوهرم یادمانیست
ارلا
4 مرداد 92 14:58
سلام وب نازی داری و مطالب جالب دوست داری تبادل لینک کنیم خبرم کن ممنون میشم راستی گل پسرتون هم خیلی نازه

ممنون ارلاجان باکمال میل.چشمات نازمی بینه خاموم خوشگله

نسرين
12 مهر 92 0:41
سلام اتفاقي با وبلاگتون آشنا شدم .اسم پسر من هم آرتين هست .يك سالشه.خوشحال ميشم در ارتباط باشيم


چشم عزیزم