آرتین کوچولوآرتین کوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 27 روز سن داره

بهونه نفس كشيدن

جشنواره غذا برج میلاد

1392/4/14 1:22
نویسنده : آرتین کوچولو
2,402 بازدید
اشتراک گذاری

 

  سلام به دوستای مهربون.چندوقتی بود مامان وبمو به روزنکرده بودٰ ومنم به وب دوستای خوبم سرنزده بودم.شرمنده همتونمخجالت

ولی درعوض دوستای  عزیزم همشون لطف داشتن وجویای حال مابودن.ممنون ازهمه مهربوناماچ

مقصراصلی مامان بودکه شدیدا درگیر Accept مقالش بودٰاونقدردرگیر که بابا مجبور شدتنهایی به کیش بره ومامان اهل گشت وتفریح من کارروی مقالشو به مسافرت ترجیح دادومارونبرد.تعجب

 

خداروشکر زحمتهای مامان جواب داد ومقالش تویکی ازمعتبرترین مجلات علمی دانشگاهی پذیرفته شد وهممونو خوشحال کردٰآفرین مامان سخت کوش خودمتشویق

 

مقصربعدی من وآروین بودیم، آقا آروین پاش به تخت خوردو ورم کرد ومامان حسابی درگیرعکس وبیمارستان شدومنم که یک سرما اساسی خوردم وبدجوری تب کردم.

 

ولی باهمه این تعاریف

پنج شنبه شب با همه  بیحیالبم  دردرو به خونه ترجیح دادم وبه همراه خونواده ومامان جون به جشنواره غذا برج میلادرفتیم وکلی بهمون خوش گذشت.


اینم یک عکس حرفه ای توسط آروین جونم درابتدای ورود

 

نه 123 ایی ،نه آماده باشی متفکر

د

 

اینم من و خود خوش تیپشچشمک

 

اونجامن به عنوان مبلغ محصولات شیبا انتخاب شدم ،کلاه ولیبلو و...خلاصه کلی منو تحویل گرفتن از خود راضی


 

 

درحال  تناول ژله موزی ٰکه خیلی دوست داشتم و  همشو تموم کردم زبان

 

 

 مامانی اونجاهم دست ازتلاش برنداشت و تومسابقه آشپزی جشنواره شرکت کردوبرنده شدهورا

 

 

 

 

 

 عاشق نشستن روی چمنمقلب

 

 

دیگه آخراش کم آوردم وحسابی خسته شدم وهمش تو بغل بابایی ،البته به خاطربیماریم بی حالم بودمناراحت


 

اینم یک عکس یادگاری

 

 

 

ایناهم جایزه های منو ومامان جونم 


 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (37)

محسن "دانشجوی پزشکی"
14 تیر 92 9:58
سلام مهربون.


آفرین ، راستی چه جوری برنده شدی؟چی پختی؟


حتما دستپختت خوبه


ما رو هم مهمون میکنی؟






سلام به دکتر محسن .یک نوع خوراک قارچ بود ولی سرعت عمل خیلی شرط بود که من تواین زمینه سرعت نورو دارم.

حتما بفرمایید
مریم
14 تیر 92 11:03
سلام به دوست پرتلاش وخستگی ناپذیرم.ماشالا به این خانواده شاد وسرزنده

بابا تریپتون منوکشته، هرکدوم خوش تیپ ترازاون یکی .خانوم هنرمند ما که دست پخت شما روزیاد خوردیم وطرفداراون آشپزی جنوبی وادویه های خوشمزه ایم
گلهای منو ببوس بلاشونم به دورباشه


فدای تو مریم جون.دعاکن زودترخوب شن.من عاشق شیطنت وشلوغیاشونم
الهام مامان آوینا
14 تیر 92 14:07
سلام پگاه جون .. تبریک میگم پذیرفته شده مقاله اتون را .. امیدوارم همیشه موفق باشید...

انشاا... ارتین و اروین عزیز هم خوب خوب شده باشن در این لحظه و در سلامتی کامل به سر ببرن...


افرین به شما پگاه جون.. سخت کوشیتون قابل تقدیره .. از اون جایی که خود من هم از جمه افراردی هستم که سخت کوشی را دوست دارم از دیدن افراد سخت کوش حسابی لذت می برم... ولی منتها شما ماشاا... تو سخت کوشی زدید رو دست ما..


عزیزم آروین بهتره ولی تب آرتین بالاست وباید کنترل بشه وخیلی بی حاله.بچم اصلا اشتها نداره.الان دوشبه که من وباباش درست نخوابیدیم.طبقه دستورپزشک پیش می رم تا دوره بیماریش سپری بشه والان چندروزی خونه مامانمم تا کمکمون باشه.




آفرین به شما دوست سختکوشم.درتمام مراحل موفق باشی. عزیزم من از یکنواختی بی زارم وتلاشو دوست دارم.ولی اجازه نمی دم اهدافم برنامه های بچه ها روبهم بزنه مگرشرایط خاصی که زمانواختیارش دست من نباشه.




الهام مامان آوینا
14 تیر 92 14:10
راستی پای اروین خوب شد؟چی شد؟ ناراحت شدم...


عزیزم رادیولوژی بردم وعکس کامل گرفتم ونشون متخصص دادم خداروشکرفقط ضرب دیده که بانداژکردم والان بهتره.
به قول خودش درحد لالی گا شده وازقبل بهتره
پرهام ومامانش
14 تیر 92 21:53
ایول خانوداه فعال !
تبریک مامانی ! فواید تند تند اشپیزی کردن اینه که یه جایی بدرد میخورده !
همیشه موفق باشی!
!


ممنون مامان پرهام خدایی دیدی به دردخورد.

سپیده مامان درسا
14 تیر 92 22:53
به به تبریک به مادر و پسر هنرمند و حرفه ای

تشکرعزیز مهربون

محبوبه مامان الینا
15 تیر 92 8:40
سلام پگاه جون بابت پذیرفته شدن مقاله تون تبریک میگم چون میدونم پروسه سختیه خیلی مشتاقم در موردش بیشتر بدونم که عنوان و موضوعی که روش کار کردین چیه
تریپ خوش تیپ و ورزشکاریتونو عشق است

تشکرعزیزم درموردتصفیه هوازی شیرابه مواد غذایی بود باروش بافل پروسه سنگینی بود وکارجدید ونویی خداروشکرموفق شدم.
شما هم موفق باشید.سوالی داشتید بازم درخدمتم

زری مامان مهدیار
15 تیر 92 11:12
پگاه جون اول از همه پذیرفته شدن مقاله تون مبارککککککککک
بعدم برنده شدنتون تو مسابقه ی آشپزی
بعدم هزااااااااااارتا آفرین به اینکه این همه مامان فعالی هستی

ممنون مهربون.دوستتون داریم مهدیارجونموببوس

مرجان مامان اران
15 تیر 92 12:06
به به پگاه جون و خانواده فعال همیشه خوش باشیددددددددددد
افرین برنده هم شدیییییییییییییییی
ارتین جونمو ببوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس

تشکردوست مهربون عشقای منو ببوس

مینا
15 تیر 92 12:53
خوشالم که واسه مقاله هاتون موفق شدید بهتون تبریک می گم ایشالا زوده زود آرتین جون خوب بشه - خیلی دوستتون دارم

مرسی دوست خوبم.انشالا ولی درهمه حال خوش خندست

الی مامی آراد
15 تیر 92 16:51
آرتین جونم واقعا به مامانی باید افتخار کنی فعال و ورزشکار آشپز خوب و.... آفرین به مامان که مثل همیشه موفقه امیدوارم همیشه همینطور باشه

تشکر منم امیدوارم خدا این توانایی درونم بیشترکنه.ببوس عسلمو

رها مامان راستین
15 تیر 92 17:51
بابت مقاله تبریک جایزه هاتون چه خوشگل مبارکتون باشه آرتین جونم خدا بد نده چرا مریض شدی زود خوب شو عزیزم

تشکرگلم.آرتین بهتره ولی لب به غذا نمی زنه.ببوس راستین جونو

مامان آروین (مریم)
16 تیر 92 9:27
پگاه جون فوق العاده ای فوق العاده ای !!!!!!
از طرف من ببوس گل پسری ها رو !!!!!!!


عزیزم لطف داری.ممنون شما هم آروین جونمو ببوس
نسیم-مامان آرتین
16 تیر 92 10:04
ای جونم همیشه تو مراسم بخور بخور جیگر خاله آخه چرا مریض شدی الان خوبی گل خاله
رمز تلگراف شد


فدای تومهربون بهتره ولی بی اشتها شده.ببوس عروسک منو
مامان پینار
16 تیر 92 10:23
به به پچه مامان خوبی
هم درس میخونه هم کار هم ورزش هم آشپزی هم کلی میره ددر هم خوشتیپه اونم با دو تا بچه. واقعا سخته
آفرین
زاستی چی میخونید؟

ممنون عزیزم لطف دارید.مهندسی محیط زیست


بهار
16 تیر 92 14:20
آفرین به این خانواده فعال واکتیو.
مشخصه باهمچین مامان فعال وبابایی چه آینده ای درانتظاربچه هاست.آفرین به همت وپشتکارت.همه چیزو همزمان مدیریت می کنی مدیرهم زمان.
ایشالا حال آرتینم زوزودخوب بشه.ببوس عزیزای دلمو.

آقاهادی خدایی خانمت جزئ بهتریناست .البته شما هم عالی .


تشکربهارجونم خدایی هادی جون خیلی همکاری می کنه وبدون اون من کم میارم.

آتنا مامان روشا یدونه
16 تیر 92 14:48
به به چه جای خوشمزه ایی جای من و روشا یدونم خالی بوده حسابی
کادوهاتون هم مبارک باشه

حسابی خالی بودخاله جونم.ببوس روشا نانازیو



زهرامامان عسل
16 تیر 92 15:01
ای اوای جرا جوجوهای من اوف شدن .
پگاه جون الان بهترن؟؟

خانوم همه چیزتموم آفرین به شما .خدایی همه کارات احسنت داره.پذیرش مقالتونم مبارکه به خصوص تو مجلات علمی چون همسری منم خیلی درگیراین کاراست وواقعا می دونم کاروقت گیر وطاقت فرساییه.موفق باشی
البته هستی . ایشالا.به هرچی دوست داری برسی
ببوس پسرای خوشتیپو

بابت لطفت ممنون.خداروشکربهترن.به آقای دکترم خسته نباشیدبگو.عسل جونم ببوس
سارا مامان آرتین
16 تیر 92 17:05
به به مبارکه جایزه هاتون
چی پختی حالا؟؟؟
الهی بگردم بلا دور باشهههههه
الان بهترن بچه ها؟؟؟


تشکرعزیزم آرتین امروز خیلی بهتره.آروینم خوبه.
خانومی یک نوع خوراک قارچ بود.
مامان بردیا
16 تیر 92 19:42
آفرین.عزیزم بهت تبریک میگم.امیدوارم خودت و خانواده ات همیشه شاد و موفق باشید

ممنون دوست عزیزم.شماهم شادباشید.بردیا جونموببوس

سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
17 تیر 92 8:19
خودت و مامانت خیلی هنرمندین ها.
پگاه جون تبریک میگم بخاطر مقالت و پشت کارت. موفق باشی.


رسی مهربون.پسرگلوببوس
مامان آرتین (الهه)
17 تیر 92 9:22
سلام پگاه جون. خوبی عزیزم؟ مبارک باشه موفقیت ها در پی هم
آرتین جون به مامانت افتخار کن


لطف دارید.ن به داشتن دوستای واقعی مثل شما افتخارمی کنم.ببوس عزیزدلمو
مامان بنيتا
17 تیر 92 12:13
آفرين به دوست هنرمندم
پذيرش مقالتونو هم تبريك ميگم
آرتين جونم بهتره


تشکردوست عزیزم.ممنون خیلی بهتر شده
زهرا مامان ارتا
17 تیر 92 19:33
سلام پگاه جون من عکسا و خاطرات ارتین جونو از نوزادی دنبال کردم امیدوارم به وبلاگ ما هم سر بزنید منم یه کوچولوی شش ماهه توی دلم دارم امیدوارم سالم و خوشحال باشین و به ما هم سر بزنید


شما لطف دارید چشم حتما سرمی زنم.ایشالا نی نی به سلامت متولد بشه.
کسرا ومامان
18 تیر 92 0:02
مامان آرتین تبریک می گم ماشالا به همت وتلاشتون.خاله شما چندبعدی هستیدماشالا.

خاله جون بچه ها بهترن الهی همیشه تنشون سالم باشه.ببوسشون


تشکرکسراجون امیدوارم شما هم سریعترتزتو دفاع کنی وبه ماشیرینی بدی.
مسیحا
18 تیر 92 0:20
آفرین به این خوشگل پسرای ناز و صد البته ایول به این مامان زرنگ و همه فن حریف


تشکرعزیزم شرمنده می کنی
مامان بردیا
18 تیر 92 8:58
بهت افتخار میکنم پگاه جون امیدوارم همیشه موفق باشی


منم به دوستای خوبی مثل شما می بالم.بوس برای بردیا ومامان مهربونش
ناهید
18 تیر 92 14:12
سلام عزیزم تبریک میگم بهت بابت مقاله ات امیدورام همیشه موفق باشی عکساتونم خیلی قشنگ بود


تشکرناهیدجونم لطف دارید
الهام مامان آوینا
18 تیر 92 17:33
امااااااااااااااان از تب این بچه ها.. انشاا.... که بزودی خوب خوب بشه ارتینمون... خدا را شکر که پای اروین هم مشکل خاصی نداشته انشاا... بهتر بشه بزودی زود...یه خصوصی هم داری پگاه جون


ممنون گلم خداروشکرالان بهتره.چشم حتما چک می کنم.
مسیحا
19 تیر 92 21:12
سلام ، با تب تابستون آپم


حتما سرمی زنم
رنگارنگ
20 تیر 92 1:38
سلام خوبی
چه خانواده موفقی .آفرین به این دست پخت آفرین به این همه اعتماد به نفس .الهی شاد باشید و شاد زندگی کنید
آرتین خوشکلو ببوس خدا حفظش کنه

ممنون عزیزم
زهره مامان آریان
20 تیر 92 2:38
امیدوارم همیشه در همه مراحل برنده و موفق باشید.


مرسی دوست خوبم

مهسا(مامان هستی)
20 تیر 92 13:12
سلاااام عزیزم کلیی دلم براتووون تنگ شده بود
ماشالااااااا به این خانواده فعال و پر انرژی واقعا ادم لذت میبره

ماشالاا به دوست خوش تیپم اصلا بهت نمیاد مادر دوتا گل پسر باشی
ایشالااا همیشه موفق باشین


تشکرمهسا جون هستی جونموییوس
فلوریا مامان دیانا
20 تیر 92 18:37
آفرین به این خانواده ی شاد
ایشاله که همیشه کانون گرم خانوادتون داغ باشه
بابا کدبانو چه می کنی؟؟
مدیریتت بیسته بیسته پگاه جون
از روی ماه آرتین و آروین جون ببوس



فدای تومهربون.عشق منو حسابی بچلونش
محی مامان ملینا و کوروش
22 تیر 92 9:36
تبریک میگم خانومی شما یه انرژی مثبتی داری که من خیلی دوستش دارم امیدوارم همیشه تو زندگی لباتون خندون باشه


فدای تو امیدوارم زندگی به کامتون باشه مامان فرشته ها
محی مامان ملینا و کوروش
22 تیر 92 9:46
راستی یادم رفت بلا دور باشه.امیدوارم حال داداشی ها خوب شده باشه
زهرا
3 اردیبهشت 93 21:12
حالا جشنواره غذا کی بود ؟ جایزه هارو به من میدید؟
آرتین کوچولو
پاسخ
قابل نداره ولی الان تموم شدن