آرتین کوچولوآرتین کوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 26 روز سن داره

بهونه نفس كشيدن

دریاچه چیتگر

1392/4/4 0:52
نویسنده : آرتین کوچولو
3,218 بازدید
اشتراک گذاری

 چندشب پیش تصمیم گرفتیم برای تفریح وشب نشینی به دریاچه چیتگربریم برای همین مامان جون یک شام سریع آماده کردوباکلی خوراکی خوشمزه راهی مقصد شدیم.

تازه رسیده بودیم ومن درحال قدم زدن تو پیاده رو، وغرق عالم خودم بودم  که توسط یک خوشگل خانوم ربوده شدم،هرجا من می رفتم این خانومی ولکن من نبودوازم دل نمی کند تابالاخره باهزارترفندازدستش فرارکردم. بابا جون دخترم دخترای قدیم.چشمک

 

 

 بعداز اون به سمت آب نمای موزیکال رفتم ،اولش ازصدای جیغ و رقص نوروهیاهو بچه ها  ترسیدم ولی کم کم خوشم اومدوواردمحوطه آب نما شدم.



 

فواره ها حالت لمسی داشت وبابرخورد دست یا پا فعال می شد


 

 یک سری ازبچه ها کفشاشونو درآورده بودن وشلواراشونو بالا زدن وبرو که رفتیم


 

 باصدای موزیک ورقص نور فازگرفتم وشروع به نی نای نای کردم


 

 رقص پامم حرف نداشت وحسابی رقصیدم


 

ودرنهایت خودموتشویق کردم


 

 بعدازآب نمای موزیکال سراغ ستون رقص آب رفتم

آب ازارتفاع بالا وبااشکال مختلف پایین می ریخت وهمه جاروخیس می کرد


 

 مجذوب ومتحیر ستون آب شده بودم وشیطونیمم حسابی گل کرده بود 

 

بعدبه سراغ لامپهای تو محوطه رفتم ومی خواستم اونارو بگیرم وبلندکنم ولی ای دل غافل

تکنولوژی خیلی پیشرفت کرده ونشد که نشد


 

خلاصه بعد ازون همه آب بازی، خیس خیس شدم ومامان خوبم که فکرهمه جاروکرده بود ولباس وکفش وحوله همراه آورده بود لباسای خیس منوکلا عوض کردومنم مشغول خوردن هلو خوشمزه شدم .


 

محل نشستنمون  دقیقامجاوردریاچه بودمنم که عاشق آب وآب بازی ، برای همین مامان مجبورشد مثل نگهبان اون پایین بایسته تامن به دریاچه نزدیک نشم،چون فاصله نرده هاازهم زیادبود ومحوطه دریاچه تاریک وامکان سقوط مهیا.


 

توصیه های ایمنی:

اگه شما نی نیاهم رفتید حتما لباس اضافه باخودتون ببرید چون ازآب بازی نمی شه گذشت ،کنارنرده های اطراف دریاجه هم نشینید چون برای سن ما اصلا مناسب وایمن نیست .

دوستون دارم بای بایبای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (46)

سپیده مامان درسا
4 تیر 92 2:04
الهی همیشه خوش باشین پگاه جون
ببوس گل پسرو از طرف من و درسا


چشم عزیزم درسا جیگرو ببوس
مامان بردیا
4 تیر 92 8:55
چه شب خوبی داشتی عزیزم .امیدوارم همیشه و همه جا بهت خوش بگذره

تشکرخاله بردیا جونمو ببوس
نسیم-مامان آرتین
4 تیر 92 9:40
ای جون دلم پسر ناز وشیطون وبا نمک خودم من عاشق این شیطنت هاتم
پگاه جون دیشب خوابتونو میدیدم همین که پسملتو دیدیم اونقدر ماچش کردم که نگو
خداییش با اینکه ندیدمتون اما خیلی خاطرتونو میخواهم


عزیزم دل به دل راه داره .منم عاشق شما وآرتینم ایشالابزودی یک برنامه می ذارم همدیگرو ببینیم.یک کوچولو بهم فرصت بدید.پسرگلموببوس
سحر
4 تیر 92 11:16
سلووووووووووم عالی بود مث همیشه.به دختره میگفتی بچم ازدواج کرتهامس خانومشم سحره خخخخخخخخخخخخ




سحر جون،عروس نازم آخه مقصر خودتی ،یک حلقه کن دست این پسر تا همه بدونن.دوست دارم عروس گلم.هیچکی سحرنمی شه


الهام مامان آوینا
4 تیر 92 11:37
ممنونم پگاه جون .. بابت شماره دکتر..

خواهش می کنم.ببوسش

سارا مامان آرتین
4 تیر 92 15:44
سلام دوست گلم
همیشه به تفریح و گشت و گذار ....
آرتین توی مسابقه نی نی شیکمو شرکت کرده لطفا بهش رای بدید.. ممنون

کد 113 رو به شماره 20008080200 پیامک کنید


سلام ساراجون.چشم حتما رای می دم
ترنم
4 تیر 92 15:46
پگاه جان چه مکانهایه زیبایی رو برای تفریح انتخاب میکنید،عکسام که مثل همیشه زیباست الهی قربون پسر خوشکلم که انقدر خاطر خواه داره




ممنون عزیزم حتما یک سربرید به بچه ها خوش می گذره.


مریم
4 تیر 92 17:11
عزیزم دختراحق دارن دیونت بشن.هم خوشگلی هم خوش خنده هم خوش تیپ.
مامان پگاه پسرت خدایی خوشگله لباسای باکلاس وناز وخوش رنگم می خری بعد می خوای مردن وسوسه نشن
عزیزم برنامه بعدی کجاست منم ببرید
خانم خوش پوش رنگ مانتوت خیلی باحاله.دلم خواستتتتتتتت. داخلی بید یا خارجی؟

عزیزم احتمال زیاد می ریم آبشار.بیای خوشحال می شیم.
مانتو قابلی نداره چشمات ناز می بینه . عزیزم ازترکیه گرفتم.

کسرا ومامان
4 تیر 92 17:31
خاله جون این پارکای جدیدو ازکجا پیدامی کنید.خدایی جاهای جدید وبکرو خوب می شناسید.
مامانی عاشق رقصیدنش شده .من ومامان می بوسیمش هزارتا

ربودنشم خیلی بامزه بود


ایشالا یک باربا مامان می برمتون یک جای توپ توپ.سلام به مامان برسون و ممنون
مامان بردیا
4 تیر 92 23:16
خوش به حال آرتین جون.ایشالا همیشه خوش و خرم کنار هم باشین


تشکرخاله جون جونی
بهناز مامی یلدا و سروش
5 تیر 92 1:31
الهی قربون این شازده پسر بشم من که هر جا میره هواخان داره.... هوارتااااااااااااااااااااااا
بهناز مامی یلدا و سروش
5 تیر 92 1:32
شب نشینی تون همیشه خوش باشه


ممنون عزیزم
مامان بنيتا
5 تیر 92 1:45
قربونت برم خاله كه دختر كشي
خدارو شكر كه شب خوب وقشنگي داشتين


تشکر خاله جن بنیتا جونم عکسمو دید چیزی نگفت؟؟؟؟؟؟/
زهرامامان عسل
5 تیر 92 7:34
عزیزم رفتی دنس کلوپ ،چه رقص قشنگی.چه فضای باحالی
پگاه جوه پسرت همه رومجذوب می کنه پیروجون ودختروپسرم نداره.

عسل می گه خوش بحال خاله اینا که اینقدر اهل تفریحن.
عسل:خاله امتحان آخرمه برام دعا کن.
آرتین جونمو ببوس


عزیزم ایشالا به خوبی این مرحله روپشت سربذاری.موفق باشی دخترم.بوس
ناهید
5 تیر 92 8:03
سلام عزیزم خوبین ؟ همیشه پستهات قشنگه و شاد آرتین هم نازتر از همیشه


سلام عزیز دلم رسیدن بخیر خانومی.دلمون تنگ شده بود ممنون که سرزدی
الی مامی آراد
5 تیر 92 9:56
واای چه شب خوبی با کلی آب بازی شما نی نی ها هم که عاشق آب هستین همیشه شاد و خوش باشین بوس برای آرتین کوچولو و مامان جون خوشگلش


مرسی عزیزم ایشالا یکبارباهم بریم وبچه هاحسابی آب بازی کنن.ببوس جوجو نازتو

دو دانشجو
5 تیر 92 12:40
سلام مهربون. من برای ساوم ف نیلو برای شهریاره. ممنون از اینکه سر زدی. ایشااله همیشه خوش باشید. ارتین جونو ببوس


ممنون عزیزم.زیادم دورنیستید.همیشه دوستیاتون پاینده باشه ،به نیلو جونم سلام برسون
بهناز مامی یلدا و سروش
5 تیر 92 16:48
خصوصی


چک می کنم عزیزم
شقایق مامان آرشا
5 تیر 92 19:21
واج چه شاد وشنگولی تو عکسا خدا را شکر


خاله همیشه شادم
مامان آرتین (الهه)
5 تیر 92 19:24
الهی من قلبون اون تشویق کردنت برم



مرسی الهه جونم دوستمو ببوس
صبا خاله ی ایسا
5 تیر 92 19:31
عزیزم میشه ادرس جایی که رفتیدو بهم بدین؟
شما تهرانید دیگه؟
معلومه به ارتینم حسابی خوش گذشته
ممنون میشم بیاین به وبم بگید


چشم گلم سرمی زنم وآدرسشومیدم
صبا خاله ی ایسا
5 تیر 92 19:31
عزیزم ایسا جون تو جشنواره ی تابستانی نی نی وبلاگ شرکت کرده میشه کد 133 رو به شماره ی 20008080200 اس ام اس بزنید؟ ممنون میشم
مامان ملینا و کوروش
5 تیر 92 20:47
ای شیطون حسابی حال کردی بوس از لپای قرمزت


ممنون خاله جون
مامان امیـــــرعلی (پســـرکــــــ شیطـــون)
6 تیر 92 2:43
پســرکـــ شیطون من در جشنواره تابستانه نی نی وبلاگ شرکت کرده خوشحال می شم به امیـــرعلی جون رای بدین. فقط کافیه کد 115 را به شماره 20008080200 پیامک کنید. هر فردی که شماره همراه در اختیار دارد مجاز به شرکت در رای گیری است.(دوستان، آشنایان، خانواده، فامیل) مرسی از همراهی شما. ---$$$$$$$$__$$__$$$$$$$$$ _$$$$$$$$$$$$__$$$$$$(¯`v´¯)$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$(¯`(*)´¯)$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$(_.^._)$$ $$$$$$$$$$$$$$$$$(¯`v´¯)$$$$$ _$$$$$$$$$$$$$$$(¯`(*)´¯)$$$ ___$$$$$$$$$$$$$$(_.^._)$$ ______$$$$$$(¯`v´¯)$$$$$ ________$$$(¯`(*)´¯)$$ ___________$(_.^._)$ ____________$$$$$$
مامان آینده
6 تیر 92 16:19
به به چه جای باحالی ما توتهرانیم وازاین مکانها بی خبر

پگاه جون آرتینو تومسابقه نی نی شکمو شرکت ندادید؟؟؟؟می خواستم بهش رای بدم.شرکتش می دید؟؟


ببوس مایکل جکسونو بااون رقص پاش



عزیزم شرکت نکرده.
اگه عکسو می دی ودیگران وبازدیدکننده ها بسته به انتخابشون رای می دادن منطقی تربودولی الان تعداد رایا تعیین کنندست نه جذابیت عکس.
منم سرم خیلی شلوغه ومقالاتم درمرحله ویرایش نهایی.اصلا فرصت این کاروندارم.ممنون که بیادمون بودی
خودم عکسای سری دوم خوردنیای موردعلاقشو بزودی می ذارم.
منا (مامان کورش )
6 تیر 92 19:44
سلام عزیزم کورش تو مسابقه نی نی وبلاگ شرکت کرده با کد 119 خوشحا میشه بهش رای بدید شماره پیامک 20008080200 ممنون عزیزممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم


چشم رای می دم
مامان آوین
6 تیر 92 20:30
عزیز گلم از دخترای این دوره زمونه گله نکن مشکل از خوشگلی شماست منم جای اون دختر بودم می دزدیدمت مامانش مواظبش باش که شاعر گفته خوشگلی درد سر داره.


مرسی خاله جون.
ای خواهرمواظبت سخت شده دریک لحظه می قاپنش.
آوین جونو ببوس
ღبارانღ
7 تیر 92 11:13
سلام پگاه جونم...ممنون از مهربونی هات....
چه پیست خنکی..ادم را خیلی هوس می انداخت...خودت نرفتی تو آب بازی شریک بشی؟


عزیزم دوست داشتم اما محدودیت داشت ومختص بچه هابود ماهم برای احترام ورعایت مقررات وحفظ پیست واسه کوچولوهای گل جلونرفتیم.

ღبارانღ
7 تیر 92 11:14
ان شالله همیشه به شادی بیرون باشید..خیلی کار خوبی کردید...خدا را شکر خوش گذشته... آرتین خان هم که هر جا می ره ماشالله طرفدار پیدا میکنه...
ღبارانღ
7 تیر 92 11:15
خودت هم مثل همیشه خوب و خوش تیپ..ماشالله به هر دوتون...


ممنون گلم
پرهام ومامانش
8 تیر 92 0:03
ایول توصیه های ایمنیییییییی
انسیه
8 تیر 92 13:28
اخی رقصشوبرم ملوسک ...

پگاه جون شماکه خداروشکرهمیشه ددرین


عزیزم آخه یادبچگی خودمون که میفتم واسه اینا غصم می گیره.
حیاطای بزرگ،بازیای گروهی توخیابون،خونه های بزرگ ،اما این طفلیا چی همش چهاردیداری خونه،مهد و...
برای همین همیشه دردریم.البته روحیه خودمونم دردریه کلا اهل گشت ورهایی توطبیعتیم
انسیه
8 تیر 92 13:29
آپم بهم سربنین


حتما گلم
محبوبه مامان الینا
9 تیر 92 7:37
قربون تو گل پسر ناز و هیجانی به به چه مامان مجهز و آینده نگری



ممنون محبوبه جون عزیزدلموببوس
الی مامی آراد
9 تیر 92 15:10
سلام عزیزم آراد جون هم توی مسابقه نی نی شکمو با کد290 شرکت کرده ممنون میشم بهش رای بدین شماره 290 رو به این شماره 20008080200 ارسال کنین


چشم گلم
آناهیتا مامانیه آرمیتا
9 تیر 92 15:41
نانازی خیلی جیگری شیطون بلاپگاه جون سه شنبه ۱۱ هم پارک بهشت مادران ساعت ۵قرارنی نی هاداریم بیای خوشحال میشم


عزیزم شرمنده این دفعه رو نمی تونم باشم ایشالا دفعه بعد.آرمیتا جونو ببوس
مینا
10 تیر 92 9:23
نیستید پگاه جون دلمون واستون تنگیییییییییییییییییییییییییییییییییید


لطف داری .عزیزم درگیر accept مقالاتم بودم خیلی وقتمو گرفت وبالاخره موفق شدم.
مامانی محمد طاها
10 تیر 92 14:39
مسيحا
10 تیر 92 15:09
ماشالله به اين خوشكل پسر نازو خوردني
مامان آروین (مریم)
11 تیر 92 7:03
کجائی خانومی؟ نکنه بی خبر رفتی سفر ؟
زهرامامانه ایلیا جون
12 تیر 92 3:08
ای شیطون بلا حسابی خوش گذروندی هااااااااا
مامان آروین (مریم)
13 تیر 92 8:00
وای پگاه جون خیلی دلم براتون تنگ شده ، همچنین برا آرتین جون . از طرف من ببوسش ....


عزیزم آروین جونموببوس
مهدی
13 تیر 92 10:52
بهترین آرایش ها در زندگی : حقیقت برای لب ها بخشش برای چشم ها نیکوکاری برای دست ها لبخند برای صورت عشق برای قلب
الناز(ممول)
13 تیر 92 14:13
سلاممممممممم به مامان آرتین و آرتین کوچولو

ببخشید میخواستم ازتون بخوام اگه میشه به اهورا کوچولوی ما رای بدید
تو مسابقه ی نی نی شکمو شرکت کرده
لطفا کد 243 رو به شماره 20008080200 پیامک کنید

راستی لطفا به ما سر بزنید
با تشکر


چشم عزیزم
زری مامان مهدیار
15 تیر 92 11:18
ایشالا همیشه شاد و خوش باشین چه جای خوبیه مرسی بابت عکسا، هم لذت بردیم از دیدن آرتین جون و خودت ت عکسا و هم کلی علاقه مند شدیم ما هم یه سری به این دریاچه بزنیم
ارشین
25 تیر 92 11:51
اره ارتین جون دریاچه حسابی حال میده