آرتین کوچولوآرتین کوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 27 روز سن داره

بهونه نفس كشيدن

پاسپورت

1392/3/30 11:49
نویسنده : آرتین کوچولو
2,299 بازدید
اشتراک گذاری

مامان وبابا قراره  تاآخرتابستون یک مسافرت خارج کشور برنامه ریزی کنن،من تنهاعضوخانواده  بودم که پاسپورتم آماده نبود برای همین به اتفاق مامان وبابا برای گرفتن  عکس  پاسپورت  به عکاسی رفتیم.

موقع عکس گرفتن اینقدرورجه ورجه وشیطونی کردم که ازبین تمام عکسا این یکی به نسبت بهترازبقیه بودوانتخاب شد.

 هنوزکشورموردنظروانتخاب نکردیم چون باوجود بنده پروازای طولانی مدت  نمی تونه گزینه مناسبی باشه ،مامانی وضعیت  بهداشتی ووجودبیماریهای اپیدمی وخاص اون منطقه و شرایط آب وهوایی کشورانتخابی خیلی براش مهمه بخاطراینکه دوست نداره ونمی خواد من دچارمشکل  وبیماری خاصی بشم. 

مامان معتقده که هنوزبرای بردن من زوده وبهتره  خودشون دوتابرن ومارونبرن .حال ببینیم درآخرتصمیم چی می شه؟

دوستای خوبی که بانی نیای همسن وسال من رفتین کدوم کشوروپیشنهادمی کنیدتاهم به مامان وباباخوش بگذره هم ماراحت ترباشیم،و خدایی نکرده مریض نشیم.



پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (30)

ارشین
30 خرداد 92 13:27
خوش به حالت ارتین جوووووووووووووونم

منم میخوام بیام

عکست خیلی ناز شده قربونت برم



آرشین جونم اگه بیای که عالیه.بوسسسسسسسسسسسسسسس
sadaf
30 خرداد 92 13:59
salam azizam khodabeheton bebakhshe kheyli nazoobanamake
zende bashe


تشکرصدف مهربون.ممنون بابت لطفتون
Mary
31 خرداد 92 0:48
Man ke khodam az yek salegi ta alan ke 18 salame dubai miram ama mamanm ina migan aslan aziyat nemishodam
Ama dar kol malezi ham khobe ama ye zare martoذe shayad bache aziat she



عزیزم دبی اصلا تواین فصل دوست ندارم چون کاملا حسش کردم.
مالزیم شرجیه واین سخته.بازم ممنون مهربون
Mary
31 خرداد 92 0:51
Ama ye pishnahad aslan tanhashon nazarid chon in khatere to zehneshon mimone
Ama paris va london ham kheyli khobe be ma ke kheyli khosh gozasht
Man khodam 2 salam bod ke alman raftam
Ama
Onja ham alieee


عزیزم توکه ماشالا همه جارفتی.هرجاباشی خوش وخرم باشی.
ممنون بابت راهنمایتون
زهرا مامان عسل
31 خرداد 92 1:48
قربونش برم که عکسش دیونه کننده شده.

آخرش من ازدست آرتین یک روزغش می کنم.

چه کارخوبی کردی پاسشوآماده کردی.
من ترکیه روپیشنهامیکنم شهرآنتالیا خوب ونزدیکه تفریحاشم مناسب بچه هاست.
دوستون داریم


خاله جون غش نکنی اونوقت عسل چی کنه.
عزیزم ترکیه بجزاستانبول وآنکارا بقیه شهرای ساحلی جنوبی آب وهواشون الان گرم ومرطوبه.آنتالیا واستانبول بودیم دوست داریم یک کشورجدیدوامتحان کنیم. ممنون
خاله آذین
31 خرداد 92 2:05
ماشالا به این پسر.عکسش فوق العاده شده بخدا توهرکشوری واردشی توفرودگاه می دوزدنت.
منو وعمو حمید تازه قبرس بودیم عالی بودولی پگاه جون من باشما موافقم فعلا بردن بچه صلاح نیست چون تفریحات شبانه زیاده ووروجکا وقت خوابشونه وپایه نیستن.ببوسش که شدیدا خرابشم.


عزیزم منم کاملا هم نظرشمام چون تومسافرتایی که داشتیم دیدم بچه ها چقدراذیت می شن وباب ومامانا روبیچاره می کنن.
لارناکا بودی ؟اتفاقا یکی ازگزینه هام اونجاست . حمیدجونو سلام برسون.ممنون بابت راهنماییتون
بهناز مامی یلدا و سروش
31 خرداد 92 2:42
پگاه جون میدونم اگه بری پشیمان میشی و برمیگردی .. مگه میشه دل از ورجک کند.


بهنازجون وروجکوبذامم پیش یلدا وسروش.موافقی
بهناز مامی یلدا و سروش
31 خرداد 92 2:42
هر جا که میرین خوش وخرم باشین


ممنون گلم
سپیده مامان درسا
31 خرداد 92 14:57
عکس گل پسر چه بامزه است
قربونت لبای کوچولوت


تشکرخاله مهربون
بهار
31 خرداد 92 16:42
کجاتنهایی به سلامتی.

پگاه جون کاش می شدیک سربریم هاوایی.مردیم ازبس زطبیعت زیباشو تواین فیلما دیدیم.



به نظرمن هنوزواسه این خوشگل پسرزوده.دونفری بدون بچه ها برین وخوش باشین.




پیشنهادخوبی بهارجون هاوایی پایم .هههه

بهار منم با نظرت موافقم چون واقعا توسفرایی که رفته بودم دیدم مادرپدرا بااین بچه ها چی کشیدن.برنامه خواب وخوراکشون بهم می خوره ،عصبی می شن،بیمار،گرمازده و...




مامان النا
31 خرداد 92 19:47
س. حدودا یه سفر خارج از کشور خرجش چه قد میشه؟
الی مامی آراد
31 خرداد 92 22:26
مامانی اگه بدون آرتین کوچولو برین همش هواستون پیش اونه گناه داره عشقم


مرسی خاله که هواموداری
نسیم-مامان آرتین
1 تیر 92 10:36
ای جون گذر نامه بابا تفاهم ما هم داریم برای آرتین اقدام میکنیم تا پاسپورتشو بگیریم تا خدا خواست ما هم یه بریم اونور آب ما یه بار رفتیم ترکیه شاید این بار 3تایی بریم اونجا الان هوا خوبه وپسملیا زیاد اذیت نمیشن


چه خوب ایشالابه شما هم خوش بگذره.آرتین جونو ببوس
مامان آینده
1 تیر 92 14:50
حوش به حالت آرتین جون من هنوزپاس ندارم

مامان پگاه نمی شه من بچه شمابشم.چقدربه تفریحات اینا می رسی دلم آب شد.

ببوس این گوله نمکو
خاله تنبل بروپاستو بگیر تاباهم بریممممممممم
مامان بردیا
1 تیر 92 16:24
سلام.ممنون که به ما سر میزنید.با پست جدید و عکسای تولد بردیا جون پذیرای شما هستیم.حتما به ما افتخار بدین


حتما سرمی زنم دوست خوبم.
مامان النا
1 تیر 92 19:07
سلام. مامان ارتین حدودا هزینه ی یه سفر خارج از کشور چه قد میشه؟


عزیز دلم بستگی به کشورش داره،واحد پول اون کشوروارزشش نسبت به ریال وپول ما،پروازانتخابی،نوع هتل ودرجه اون،باتوربری یا بدون تور،تعدادروزای اقامتتون،هتل all باشه یعنی بانهار وصبحانه وشام باشه یاخیر،تفریحات انتخابی،میزان خریدتون و...،اگه مقصد موردنظر بگی بیشترراهنمایت می کنم چون بابای آرتین حسابی وارده.
گل منوببوس بوسسسسسسسسسسسسسس
پرهام ومامانش
2 تیر 92 0:30
مامان آروبن(مریم)
2 تیر 92 9:01
آرتین جون ایشالا با خانواده ات دور دنیا رو دور بزنی .....
من فقط آنتالیا رفتم ..... شوهرم میگه سفر بعدی خارجی مون ، البته آروین بزرگتر بشه ، میریم قبرس ........ ولی من دلم آمریکا رو میخواد ....


عزیزم ایشالا دفعه بعدباهم بریم.منم دوتاازدوستام قبرسن وتعریف ساحلاشو زیادشنیدم.آنتالیا بودم دوست دارم یک جای جدید باشه.آروین جونمو ببوس
مامان آروبن(مریم)
2 تیر 92 12:12
آمدنت چون رستاخیز، عدل گستر است و چون سپیده صبح،نوید آغازی دوباره برای همه خوبی هاست . میلاد مهدی موعود بر شما و خانواده محترم مبارک باد.
بهناز مامی یلدا و سروش
2 تیر 92 15:30
چرا که نه پگاه جون بیارش .. آقای همسر بنده اینقدر صبر و حوصله بچه داره که نگو .. آرتین رو بده دستش بگو بخوابونش اینقدر راحت این کار رو میکنه که من بعد 6 سال مادری بلد نیستم....



ممنون ازشما وآقای همسر.عزیزای منو ببوس .ازقول من ازهمسری تشکرکن وبگو یک دفعه دیدی آوردمشا.ممنون
مهدی
2 تیر 92 22:25
میلاد مهدی(عج)، تصنیف سرخ ترانه های انتظار، بر عموم مسلمین جهان مبارک باد
مرجان مامان اران
2 تیر 92 22:48
اخی عزیز دلممممممممم چقدر عسل شدهههههههههههههههههههههه
ایشالا به سلامتی هر جا میرید خوش بگذره
الان ترکیه و دبی و مالزی خیلی گرمه
البته قبرسم خوبه برای اخر تابستون خنک میشه


ممنون مرجان جون.آران ونی نی ببوس
عشق نی نی
3 تیر 92 11:54
چقدرعکسش ماه شده خدابتون ببخشه.
مامان وبابا مهربون دستتون دردنکنه که اینقدر به آرتین ما خوش می گذره وهمش درحال تفریح و ورزشو وگردشه.

آفرین به آرتین که عشق میهنم داره.دوست دارم وروجک


تشکردوست خوبم.
مامان پینار
3 تیر 92 13:38
به به مبارکه عزیزم.
انشالله به خوشی و سلامتی برید و برگردید.


ممنون عزیزم پینارجونموببوس
نیلوفر
3 تیر 92 23:11
وای عکست خیلی هم خوشکل شده.با نینی درسته سخته ولی به دلتنگیش نمی ارزه.ارتین جونم با مامان و بابا برو


مرسی خاله دوست دارم
مریم
4 تیر 92 17:08
عزیزم منم با خودت می بری.قربون تو باکلاس برم من.
پگاه جون اگه خواستیدبرید همین کشورهای دوروبربریدتا توپروازخسته نشه.خانومی خوب می گردیا.
ولی منم ما حالت مجردی موافق ترم هنوز آرتین کوچولوه واوف می شه


عراق خوب مریم جون.خدایی می برمتا
مامان بنيتا
5 تیر 92 1:47
اميدوارم هر جا تشريف ميبرين سفرتون بي خطر باشه وخوش بگذره
حيف نيست گذرنامه پسر نازمو گرفتين نبرينش دلت مياد پگاه جون تنهاش بذاري


خاله شما هم بامنید.دوستون دارم
مامان ملینا و کوروش
5 تیر 92 20:54
سلام مامانی ملینا و کوروش در جشنواره تابستانه نی نی وبلاگ شرکت کرده خوشحال می شم بهشون رای بدین. فقط کافیه کد 144و145 را به شماره 20008080200 پیامک کنید. هر فردی که شماره همراه در اختیار دارد مجاز به شرکت در رای گیری است.(دوستان، آشنایان، خانواده، فامیل) مرسی از همراهی شما
قالبـهای کودکانه کودک من با عکس کودک شمــا
7 تیر 92 4:22
سلام دوســـت جونا شما رو با افتخار به دیدن آلبــوم کلبه نـــی نی ها دعوت میکنم... قالبهای جدیدی اضافه شدن که دیدن اونها براتون خالی از لطف نیست اگر عکسهای با مزه و بیاد ماندنی و زیبایی از کوچولوتون دارید میتونید زیبا ترین کلبه رو برای وبلاگش طراحی کنید... مادام منتظر حضور مهربونتونه
ღبارانღ
7 تیر 92 11:18
ای جانم...عکس پرسنلی گرفته...خدااااااااا..ماشالله... ان شالله هر جا می روی خوش بگذره...ولی با هم بروید که بعد هی تو فکر نباشی بچه ام حالا چکار میکنه...بعد هی زنگ بزنی..توصیه بکنی ها...