آرتین کوچولوآرتین کوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 23 روز سن داره

بهونه نفس كشيدن

اولین حضورمن درسرنوشت کشورم

1392/3/25 18:49
نویسنده : آرتین کوچولو
1,530 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

 چه کسی میخواهدمن وتومانشویم           خانه اش ویران باد 

 

 

 

دیروزجمعه مورخ 92/3/24 به اتفاق بابا ومامان برای حضوردرانتخابات به پای صندوقهای رای رفتیم.

حوزه اولی که انتخاب کردیم نسبتا شلوغ بودبه اتفاق باباومامان برای اینکه حوصله من سرنره وزیادشیطونی نکنم به یک حوزه خلوت تررفتیم

 بابا ومامان اسامی کاندیداهای انتخابیشونو توتعرفه ها رای گیری نوشتن ومن اونهاروبه درون صندوق انداختم وکلی ذوق کردم.

توی  اونجا استقبال زیادی ازمن شد.ولی متاسفانه به علت ممنوعیت عکس برداری واحترام به قانون موجود عکسی ازحضورم ندارم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (27)

مینا
25 خرداد 92 18:14
ای خدا قربون این پسر برم که تو همه کارا فعاله
مامان بنیتا
26 خرداد 92 3:30
اولین حضور سبزت در انتخابات مبارک عزیز دلم...ایشالا خودت یه روزی نامزد انتخابات بشی و ما بیاییم بهت رای بدیم عسلم
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
26 خرداد 92 8:09
بابا خیلی باحالی
نسیم-مامان آرتین
26 خرداد 92 9:12
ایول ایرانی الهه جون فکر کنم این آرتین های ما چند سال آینده حماسه ساز بشن
محبوبه مامان الینا
26 خرداد 92 9:44
ای جان...
سارا مامان آرتین
26 خرداد 92 15:43
الهی بگردم تو اینقدر خوردنی هستیییییییییییییییییییییی
بهناز مامی یلدا و سروش
26 خرداد 92 16:09
الهی قربونت برم با این علاقه ای که با وطنت داری
مهدی
26 خرداد 92 16:16
حالا به کی رای دادی؟؟؟؟؟؟
ایمان
26 خرداد 92 16:28
مامان وبابای مهربون خوشحالم که پدرومادرای باشعوروفرهنگی تربیت نسل آینده رودردست دارن.کارا زیبایی می کنیدکه ازهمین الان اونادرمراسمات شرکت می دید. موفق وسربلندباشید. مامانش آرتین نامدارایرانیو ببوس.
مهسا(مامان هستی)
26 خرداد 92 18:49
قربوووووووووووووونت برم گلم

پگاه جون من همیشه سر میزنم به وبلاگ این گل پسرموووووووووون


فدای تووهستی نازم.ببوسش
مامان سحر
27 خرداد 92 4:01
زنده باد ایران و ایرانی...متن زیبایی نوشتی مامان(چه کسی میخواهد من وتو ما نشویم خانه اش ویران باد)


ممنون عزیزم.ایرانی در سرنوشت ایران مسوله.منم خوشحالم که به بچه هام این مسائلو یاد می دم
پرهام ومامانش
27 خرداد 92 13:28
مامان آوينا
27 خرداد 92 15:30
آفرين عزيزم
خيلي خوش تيپي


مرسی خاله جون آویناگلیو ببوس
dodaneshjo
27 خرداد 92 15:59
salam azizam cheghad mah shodi.booooooooosssssss.


فدای شما.امتحانات چطوربود؟؟؟؟؟؟؟؟
زهرا مامان عسل
27 خرداد 92 16:31
آفرین به مامان وبابای باشعوروبامسولیت.عزیزم توپرچم کشورچقدرخوشگل وجذاب شدی امیدوارم ورزشکارکوچولو یک روزپرچم ایرانو تومیادین جهانی بچرخونی.

چو ایران نباشد تن من مباد


ممنون خاله جون امیدوارم به اونجابرسم.تلاشمومی کنم
الهام مامان آوینا
27 خرداد 92 16:42
سلام پگاه عزیزم.... خیلی متن جالبی نوشتی... رمز را براتون تلگراف کردم.. راستی ارتین چند تا دندون داره الان؟




ممنون گلم.عزیزم 6 کامل-3تا جوانه زده ودرحال دراومدن


الهام مامان آوینا
27 خرداد 92 16:42
من تهران زندگی می کنیم..ادرس دکتر فوق تخصص گوارش را برام می فرستی عزیزم...


حتما گلم تلگرافتو چک کن
الی مامی آراد
27 خرداد 92 18:25
الهی من فدات بشم




مرسی خاله جون


مسیحا
28 خرداد 92 0:39
سلام به قضاوتتون نیاز دارم لطفا بهم سر یزنید


چشم سرمی زنم
بهار
28 خرداد 92 6:13
فدای تو وحس میهن پرستیت برم
عاشقتم عاشقتم

مامان پگاه جمله زیبا وپرمفهومی بود..ابتکارپرچم ونوارپرچمم عالی بود


تشکر دوست جونم
مامان بردیا
28 خرداد 92 8:14
عزیزمممممممممم
هر چیزی بپوشی بهت میاد گلم. چقدر خوشکل شدی با این تیپت.چشم بد از تو دور بشه الهی


ممنون خاله جون
مامان آرتین (الهه)
28 خرداد 92 10:10
ای خداااااااااا. الهی من قلبون این پسر فعال و پرانرژی برم


ممنون خاله گلم
مامان حنانه زهرا
28 خرداد 92 15:14
بابا عشق وطن باغیرت
نازنین (مامان ثنا)
28 خرداد 92 17:34
آفرین خاله جون انشالله در آینده شما کاندیدا بشی قول میدم خودم بهت رای بدم


مرسی آرشین جونم
ارشین
29 خرداد 92 0:25
ای جوووووونم



شما هم حتما به روحانی رای دادین .اره؟؟؟/



**************************

مامان پگاه امیدوارم همیشه موفق باشی خانم دکتر




ممنون گلم.همیشه سبز باشی






مامان ایمان جون
29 خرداد 92 11:31
خوش به حالت آرتین جون ما برای رای دادن هیجده سال صبر کردیم ولی تو از الآن شروع کردی
بووووووووووس برای آرتین وطن دوست
دوست عزیزم شما رو به یه نظرسنجی دعوت کردم بیاین ببینین


ممنون خاله حتما میام
کیانا
30 خرداد 92 11:53
قربون تو عسل وعشقت به ایران

زنده بادایران زنده بادایرانی

مامان پگاه ابتکاراتت منوکشته.درهرصحنه ومراسمی حضورداری.آفرین به خانواده پرشوروشعف وباانرژی شما.


ممنون عزیزم.دوست داریم عشق به کشوروازهمین حالا بهشون یادبدیم.