آرتین کوچولوآرتین کوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 27 روز سن داره

بهونه نفس كشيدن

احوالات من در12 ماهگی

1391/12/6 16:41
نویسنده : آرتین کوچولو
1,573 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستای مهربونم که باتمام وجود عاشقشونم.ببخشید چندوقتی دیرآپ می شم.مامان وبابا درگیرخونه تکونی وتعویض وسایل ودکورخونن وانگارتو خونه بمب منفجر شده اونم ازنوع لیزری یااتمی .منم که عین  پروانه تواین وضعیت وبین وسایل می چرخم. عکسای دیدنی وتسخیرکننده دررابطه با همکاری بامامان وبابا تو خونه تکونیو تو پستای بعدی می ذارم تا بیشتر منو بشناسید که چه .... هستم.!!چشمک

 

 وقتی پوشکم تعویض می شه دیگه حاضرنیستم پوشک بشم ویک قایموشک تو خونه براه میندازم بیا وببین. ومامان وبابام قیافشوم اینجوری می شهعصبانی

 هرجا مهمونی بریم اولین هدفم میز TVهستش ومجسمه وهرچیزی که روش باشه به سمت بیرون شوت می کنم.شیطاننیشخند

 رانندگی جز علایقمه.مهم نیست ماشین خودمونه یا مال یک غریبه. بدو می رم پشت فرمون وبرو که رفتیمخوشمزه

مامورکنترل خرید مامانم.ببین چیا خریده نکنه بعضیاشو به من نده . این دفعه همه چیز okبوداز خود راضی 

عشق سیب زمینی سرخ شدم وهروقت بریم دردر باید حتمایک ظرف پر بخورم.عاشقشمقلب

موهام لخته وخیلی زود چرب می شه.بلندشدنشم به سرعت نوره وهمش میادتو چشمام..

مامان وبابا بابستن موهام مخالفن می گن به پیازموم آسیب می رسه وسردرد میشم.البته حق بااوناست.منم موافقم.تشویق

 

برای همین موهامو کوتاه کردم وکلی راحت شدم.لبخند

تو هرمجلسی پایه پایم بخصوص اگه نی نای نای باشه.هرجابودخبرم کنید. به من زنگ بزن

درب کمدوسایلموبازمی کنم وطبقه اول ودوم  وتاجایی که قدم برسه روخالی خالی می کنم .ووقتی مامان وبابا این صحنه رو می بینن...

سبد اسباب بازیامومامان روزی 1000مرتبه مرتب می کنه ومن 1001 مرتبه خالی قهقهه

وقتی می خوابم( اونم ساعت 12 شب)  خوابمامان وبابا می تونن یک نفس راحت بکشن

 دوستون دارمبای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (35)

آناهیتا مامانیه آرمیتا
6 اسفند 91 17:04
ماشالا به عکسهای خوشگلت چقدرنازشدی موهاتوکوتاه کردیشیطون بلای خاله ای
خصوصی داری عزیزم


تشکر خاله آناهیتا.چشم گلم چک می کنم
سه دانشجو
6 اسفند 91 19:42
سلام مامان عزیز،وبلاگ قشنگی داری.با تبادل لینک موافقید؟؟؟؟؟


آره دانشجوای خوب ومهربون.دوستون داریم بچه مثبتا
مهسا
6 اسفند 91 20:27
سلام
قربونت برم من وروجکم بوسسسس خیلی دوست دارم


فدای تو مهسا جون.منم عاشقتم
مرجان مامان آران
6 اسفند 91 22:53
ای جانمممممم عزیز دلمم چقدر خوشگل شدی با این موهای خوشگلت
حسابی شیطون شدی عسلممممم
مامانی خسته نباشییییی:
خوش باشید دوستون داریمممممم


مرسی خاله مرجان دوستون داریم.آران جونمو ببوس وبچلون
مامان یلدا و سروش
7 اسفند 91 1:07
سلام ارتین کوچولو. تولدت با تاخیر مبارک. انشاالله همیشه زنده باشی و سالم . و لبت همیشه خندون باشه. مثل اون عکسی که اسباب بازیهات رو ریختی روی زمین و خنده قشنگت منو نصف شبی یاد سروشم انداخت.
کوتاه شدن موهای قند عسل هم مبارک. چقدر بهش میاد


خاله تولدم 24 اسفنده. ولی ممنون.سروشم مثل من آتیش پارس.ببوسش
نسیم-مامان آرتین
7 اسفند 91 9:19
ای پگاه جون دست رو دلم نذار که خونه منم 5شنبه اتاق آرتین واتاق خودمونو تکوندیم اونم چه تکوندنی اما چی خانمی،از این طرف من جمع میکردم از اون طرف آرتین خان میریخت زمین اوضاعی درست کرده بود که نگو بنده خدا فاطمه خانم 2ساعت تموم موکت اتاق خوابمونم چرتکه کشید تا طراحی آرتین خان وپاک کنه:
*
الانم که انگار نه انگار من اتاقارومرتب کردم چون تمام اسباب بازیا پخش وپلا شده تو خونه
اما خداییش بچه با شیطنتهاشه که شیرین تر میشه
راستی یادم رفت چقدر این جیگر طلای ما ناز شده مامان جون حتما براش اسپند دود کن


عزیزم منم بعضی وقتا به این نتیجه می رسم بهتره اصلا جمع نکنم.چون انگارنه انگار.ازنقاشی وطراحیم نگو که تمام وسایلمونو یک صفایی داده رنگاوارنگ.ببوس عشق منو
زهرا مامان عسل
7 اسفند 91 9:25
وای چقدرنازشده بامدل جدید موهاش.عروسک بود جیگرشده.فدای اون خنده هات خوش خنده.مامانی ببوسش.گازش بگیر.بخورش.دلم ضعف می ره وقتی عکساشو می بینم


ممنون خوبه مهربون.لطف داری گلم.عسل جونم خوبه ترم جدیدش شروع شده خانم دانشجو.
مامان آینده
7 اسفند 91 12:09
خیلی قیافت پسرونه شده ازاون پسرشرا.آرتین همه جورهوادارتیم.خوشگل کچلشم کنی خوشگله.چه سرویس خواب نانازی داری.چقدراسباب بازی.وروجک اینقدر ریخت وپاش نکن.مامان اذیت نکن.عاشقتممممممممم


خاله بهم میاد راست می گی.ممنون.سعی می کنم ولی قول نمی دم.هه هه
محبوبه مامان الینا
7 اسفند 91 12:58
ااااااااای وروجک شیطون بلا مدل موهاتم خیلی بهت میاد عزیزم


تشکربابت لطفتون.دوستون داریم
صبا
7 اسفند 91 13:28
مر30 خاله جونم.
الهی فدات بشم آرتین جونم . دیگه بزرگی شدی واسه خودتا.
پیشاپیش و خیلی زود تر از زود تولدت مبارک.
خواستم اولین نفری باشم که بهت تبریک گفتم عزیزم.


فدای تو عشق خودم.ممنون بابت تبریک.دوست داریم
مهسا(مامان هستی)
7 اسفند 91 14:24
الهییییییییییی قربون این پسر گل بشم وااای چه ناز شدی خاله


خاله مهسا چشماتون نازمی بینه.ممنون
شقایق مامان آرشا
7 اسفند 91 19:19
ای جونم شیطنت.شوت کردنت را خیلی دوس داشتم


شوت درحد پرتاب دیسک وبدون درنظر گرفتن هدف.
مامان سمی
7 اسفند 91 21:00
وای مامان پگاه چقدر این مدل مو به آرتین میاد.خوشگل که بود خوشگل تر و خوردنی تر شده.از طرف من ببوسش
قربون شیطنتات و شیرین کاریات خاله جون


تشکرسمی جون.حتما بجای تو می بوسمش
انسیه
8 اسفند 91 0:48
سلا مپگاه جون لینک نشدم که اگه خواستی لینک کنی بانام امیرعلی عشق مامان

فدای تو وامیر علی.حتما لینکتون می کنم
انسیه
8 اسفند 91 0:49
چه خوشکل شده موهاش من نمیدونم این تلویزیون چیه که مدام همونجان ماهم مکافاتی داریم


انسیه جون اگه یک راه حل پیداکردی به منم بگو
الی مامی آراد
8 اسفند 91 1:18
آرتین جونم شیطون بلا تو هم مثل آراد جون از فرصت استفاده میکنی و همه جا رو بهم میریزی منکه از دست این وروجک نمیدونم چکار کنم هر جا رو تمیز میکنم تو یه دقیقه بهم میریزه


آراد جون تو هم تو تیم ماییه.دوست دارم
خاله عفت
8 اسفند 91 9:13
سلاااااااااااااااااااام
خیلی وقته نیومدم آرتین جونو ببینم. ماشاا... چه بزرگ شدی. چه مرد شدی. موهاتو کوتا کردی چه آآآآآآآآآآآآآآقا شدی.
پیشاپیش عیدت مبارک جوجه قشنگه


سلام به خاله عفت گل.عمو خوبه.دل ماهم تنگ شده.عیدشماهم مبارک
رهگذر
8 اسفند 91 10:35
به به چه پسر آقایی شده.بپادخترا توروقاپ نزنن.عزیزم هرروزشیطون ترازدیروزی یعنی چی؟.ناناز شیطونیات قشنگه عاشق کاراتم.

مرسی دوست جون خودم هواتودارم



مرجان مامان آران
8 اسفند 91 13:29
گذاشتم خوصوصی عزیزم
مامان آرتین (الهه)
8 اسفند 91 14:36
الهی من قلبون اون موهای لختت برم من. موهات جنس و مدلش دقیقا مثل آرتین منه بوووووس


واسه همینه منم عاشق آرتینم.خیلی شبیه منه
مامانیه آرتین
8 اسفند 91 14:45
عزیزم چقدر تو ماهی.خوشحال میشم با هم دوست باشیم و تبادل لینک کنیم.من عاشق تمام آرتینای دنیام

فدای مامان گل.حتما منتظرتونیم.آرتینو ببوسید
نوید
8 اسفند 91 16:06
واااااااااااااااااای چه این مدل مو بهت میاد.
خیلی خوردنی شدی ها ها ها.دوست دارم.
راستی به مامان بگو اون لپای نازتو به جای من گاز بگیره

نوید می خوای منو گازبگیری.بیا مسابقههههههههههه
مامان پینار
8 اسفند 91 17:04
ماشالله به گل پسر شیطون موهاشو که کوتاه کردین مثل سیب قرمز شده ماشالله


مرسی دوست خوبم.پنارمو ببوس.عاشقشم
مرجان مامان آران
8 اسفند 91 17:29
مرسی پگاه جونم از محبتت و مهربونیت منم یاد پارسال و اولین دوست اران که ارتین خوشگلم بود افتادم
خوشحال میشم زودتر عکسای خوشگلتو ببینمممم

دراولین فرصت می ذارم.دوستتون داریم
عشق نی نی
8 اسفند 91 22:24
مامان پگاه راستشو بگوآرتین نی نای نایو ازکی یادگرفته ؟
اون جیلقه ام که تنش خیلی نازه. مال کجاست؟
آرتین


حقیقتش بگم نی نای نایش ذاتیه.ولی به باباش کشیده که باهرآهنگی وسطه میدونه.
جلیق رو دایش ازکردستان ازبازار محلی براش هدیه آورده می دونه من خیلی ازلباسهای محلی خوشم میاد.
nafas
8 اسفند 91 22:55
سلام ببخشید بازم دیر شد تا اومدم ولی الان همه پست ها رو خوندم جالب بودن مثل همیشه
جالبه داداش کوچولوی منم مثل ارتین وقتی پوشکش عوض میشه با هزار زحمت باید پوشکش کرد علاقه شدیدی به خاموش کردن تلوزیون و رانندگی دیدی داره .ای جونم..........
راستی میخواستم بپرسم برا داداشم که 1سالو 8ماهشه کتاب وDVDکمک اموزشی به نظر شما چی باشه خوبه؟؟

بازم بهمون سر بزنید

عزیزم برندای مختلفی هست.من بن بن بن خریدم.ولی پک باما ،تراشه های الماس و... هم هست.هرکدوم DVD هم داره.مجموعه دانشمند کوچولوهم برای آرتین گرفتم که خیلی خوششش میاد.داداشیو ببوس
کیانا
9 اسفند 91 13:01
بعد یک مدت تاخیر اومدم واولین کارم این بود که تمام عکسای این جیگرو ببینم.بابا فکرقلب ضعیف منم باشید.خدا این پسرچقدرخوردنیه.عسله،شکره،
مامان پگاه مهربون واسه عکسای خوشگلی که می ذاری ممنونننننننننننننننننن.
راستی پگاه جون عاشق تیپتم.هم خوش سلیقه ای هم خوش اخلاق ومهربون.
یک سوال این مانتوای خوشگلو از کجا می خری؟ خدایی تکه .منم می خوام

خوش اومدی عزیزم.ای بابا کی میگه ما خوشتیپیم.عزیزم اکثرش رو از تایلند وترکیه گرفتم.به اندازه 10 سالی ازاونجا لباس آوردم.ولی مشابهشم تو مغازه های ترک تو تهران دیدم.



مامان بنیتا
9 اسفند 91 16:11
خاله فدای تو بشه که انقدر نازی با اون موهای قشنگت
پگاه جون خسته نباشی عزیزم


تشکر دوست خوبم.بنیتا جونمو ببوس
فلوریا مامان دیانا
10 اسفند 91 8:43
شلوارت کووووووووووووووووووووووو خاله؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
موهات کوووووو؟ پیشی برده؟
موهای بلند قیافه تو معصوم می کنه ولی موهای کوتاه ذات واقعیتو نشون میده جیگر خاله خیلی ناز و ماه و خوشگلی عزیزم. هزار ماشاله


فلوریا جون واقعا گل گفتی بااین موها قیافه وذات واقعیش نمایان شده.ولی درهمه حال خوش خنده وخوش اخلاقه
مهسا مامان کیارش
11 اسفند 91 0:53
عاشقتمممممممممممممم وروجک که شیطنت از چشات میباره با موهای کوتاه هم خیلی نانازی عزیزم. دوست دارم


تشکرخاله جونم.منم دوستون دارم
انسیه
12 اسفند 91 0:37
من لینک نشدمبهمم سرنمیزنین



عزیزم معذرت می خوام.همین الان لینکت می کنم
مامان نفس
13 اسفند 91 6:10
الهی من قربونت برم خوشگللللللللللللللم
هزارماشالا چقده موهای کوتاه بهش میاد جدی میگما
همه ی عکسا قشنگ بودن مثه همیشه اون عکسِ هنریِ توی حمام هم که حرف نداشت
راستی بابت نگرانیت در مورد دکترم توی وبم زیر کامنتت توضیح دادم انقدر طولانی شد تنبلیم میاد اینجام همه شو بنویسم/ اما به هرحال خیلی ممنون که به فکر منو کنجدی هستی خاله دیازپام


ممنون عزیزم.خوشحالم که دیاسپام یک دوست خوبم.کنجدیو ببوس.عاشقتونم
ارشین
16 اسفند 91 12:14

موی کوتاه حسابی بهت می اد

دیگه واسه خودت مردی شدی ها.............

منتظر تولدتم جیگر طلا...........

عشق هاي اين زمان ،آن عشق هاي قصه نيست

اين زمان فرهاد كو؟مجنون كه شد؟افسانه كيست؟


عاشقي را گفتم ار محبوبه خواهد،كوه از جا مي كني؟

گفت:عاشق بودن آري،كوه كندن بهر چيست؟


گفتم او را :عاشق آواره در دامان صحرا بوده اند

گفت:سرگردان به صحرا شدن از ابلهيست


گفتمش:در راه جانان دست از جان مي نهي؟

گفت:بايد شادمان با دلبر جانانه زيست


گفتم:اما عاشقان قصه، اين ره رفته اند

گفت:اما اين زمان اين كارها ديوانگي ست


گفتم اي عاشق،اگر محبوبه بد عهدي نمود؟

گفت :دنياي بزرگي ست و پر از حور و پري ست...





ممنون آرشین جونم.شعرم خیلی زیبا بود
سجاد
2 اردیبهشت 92 0:24
سلام
با کلیپی از نماز خوندن سجاد کوچولو آپممممممممم

منتظرتونیم

چشم میام عزیزم.ببوسش
آتيلا جون و مامان شيما
6 اردیبهشت 92 12:41
سلام مادر خانومي... مشاا... به وروجك خوش تيپ... خاله جون موهاي جديد مبارك... الهي بگردم كه تو همه ي عكسهاش خوشمل خوشمل خنديده... هميشه بخندي عزيزم...