آرتین کوچولوآرتین کوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 26 روز سن داره

بهونه نفس كشيدن

مسافرت به خوزستان سری2(من 12 ماهه شدم)

1391/11/27 21:13
نویسنده : آرتین کوچولو
3,822 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

دوستای عزیز من 12 ماهه شدم.قول داده بودم یک سری ازمابقی عکسای مسافرت و براتون بذارم پس با هم ببینیم.

 اینجا مزرعه خاله ویداایناست وتوی اون هویج ،کلم،سیب زمینی وگوجه و...می کارن.نهارمهمون خاله ویدای مهربون بودیم وکلی غذاهای خوشمزه برامون درست کرده بود جای همتونم خالی بود.ازنزدیکای ظهرتا غروب خورشید اونجا بودیم وکلی بازی وتفریح کردیم.البته باباجون به خاطراینکه یک سری کارداشت یک روززودتر برگشت واسه همین توی این عکسا غایبه.ناراحت

من ومامان وآروین و علی وخاله ویدا

 

این منظره یک حس کاملا بهاری به آدم می دادومنو حسابی سرحال کرد. لبخند

 اینجااستخرشستشوی هویجابودکه کارگرای زحمتکش اونا رومی شستن وبسته بندی

می کردن.

اینم دوست من حامی جونه.حامی 8 ماهشه وهمه چیز می خوره یک رون مرغو کلا جلو چشمای من خورد   تعجبتعجب ولی درعوض آقاتنبله هنوزنمی شینه.حامی مواظب اضافه وزنت باش .پرخوری دیگه بسهچشمک

تامامان منو زمین می ذاره بعدازچندقدم روی زمین  می شینم وداد مامان به هوابلندمی شه. عصبانی می گه بچه مگه زیرپات فرش قرمز انداختن که هرجا اراده کنی می شینی.

خدایی کنارآب پمپاز شده چاه یک لیوان چایی خیلی حال میده.لیوانشو داشتم ولی چایشو نه ناراحت

تو پرواز برگشت اولش خواب بودم  خواب بعد بیدارشدم وپسرخیلی آقایی بودم.وطبق معمول توی پروازازاین دست به اون دست چرخوندنم ودوباره عاشقم شدننیشخند

تابه خونه رسیدیم حدودساعت 1 بامداد بودکه یک راست رفتم سراغ ماشینم.دلم براش خیلی تنگ شده بود اگه دقت کنیدبه خاطرعلاقه زیاد تیکه تیکش کردم.قسمت باربریش زیرمبل نمایانه چشمک

تاپست بعدی بدرودبای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (35)

بابا هادي
28 بهمن 91 8:56
سلام پسرم شيطونياتو دوست دارم با اونكه مجبور ميشم تا نيمه شب باهات بازي كنم اما دوست دارم زرنگو فرز باشي و از ديوار صاف بالا بري فقط تورو خدا دست از سر اين عينكم بر دار كلا" كج شده



بابا ممنون منم عاشقتم ولی قول نمی دم.هه هه هه
محبوبه مامان الینا
28 بهمن 91 9:13
آرتین جون تولدت مبارک عزیزم
عکسهای سفرتون هم خیلی انرژی بخشه و روح آدم تازه میشه با دیدن این مناظر


ممنون خاله جون.همیشه پر انرژی باشید
ناهید
28 بهمن 91 10:11
سلام پگاه جون به مسابقه دعوت شدی
عکسا هم عالی بود


ممنون عزیزم.حتما میام
نسیم-مامان آرتین
28 بهمن 91 10:39
ای جون،ای جون،ای جون
پگاه جون زیاد خودتو ناراحت نکن فکر کنم همه آرتینا بازم اقتضای اسمشونه میخواهن بزنن تو کار فنی خوب باید از همین حالا یاد بگیرن دیگه

کلا میخوان بشن آقـــــــای مهندس


فدای تو نسیم.آرتین کوچولو من خوبه ببوسش.باحرفتم کاملا موافقم
الی مامی آراد
28 بهمن 91 12:17
آرتین جونم عشقممممممممممم 12 ماهگیت مبارک حسابی بهتون خوش بگذره


تشکر خاله دوست داشتنی.عاشقتونم
رهگذر
28 بهمن 91 12:53
ای وای منم دلم فضای آزاد می خواد.مردیم توی این دودودم تهران.خوش بحال آرتین وخونواده اهل گشتش.خیلی روحیم بادیدن عکسا عوض شد.


ممنون دوست همیشگی.جای همتون سبز بود
مامان نفس
28 بهمن 91 13:44
به به به چه مامان و پسر خوشگلو خوش تیپی هزارماشالاااااااااااا
همیشه به سفر عزیزم/ از خدا میخوام تا ابد خنده روی لبای قشنگتون باشه
پگاه جونی عکساتون خیلی قشنگ بود دست گلت درد نکنه کلی حال دادی


فدای تو مامان نفس وکنجد عزیز وپرطرفدارم
مرجان مامان آران
29 بهمن 91 0:55
خوب خدارو شکر که حسابیییییییی بهتون خوش گذشته عزیزمممم 12 ماهگی ارتین جونمم مبارک عزیزممممممممممممم دوستون داریم زیادددددددددددد
عشق نی نی
29 بهمن 91 8:47
سلام ودرود به خانواده همیشه خوشحال وبا محبت نی نی وبلاگ.آدم بادیدن عکساتون وگشت وگذاراتون کلی شارژمی شه.عشقتون پاینده.
من که کلی ازانرژی مثبت شما رودریافت می کنم وصبح به صبح بادیدن عکساتون سرحال می شم.


لظف داری گلم. خوشحالم که همچنین احساسی دارید.همیشه پرانرژی باشید
مامان سمی
29 بهمن 91 8:57
همیشه به تفریح و گردش
انشاالله در کنار پسرهای گلت همواره لبخند به لبت باشه
آرتین جونی 12ماهگیت مبارک


مرسی.با شما دوستای مهربون همیشه خوشیم.
فلوریا مامان دیانا
29 بهمن 91 11:28
واااااااااااای خاله 24 اسفند تولدته از همین الان تبریک خاله فلوریا و دیانا رو پذیرا باش.
ارتین جوووووووون یه سوال؟ خاله شما از نوادگان مارکوپولو نیستین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟// ایشاله همیشه همیشه خوش و خرم باشین. دوستون داریم در حد المپیک


تشکرویژه ازمامان ودخترگلش.خاله یک رگ وریشمون بهش می خوره.من هم سن اون بشم تو فضا وسیاره ها سیر می کنم.قول می دم
رها مامان راستین
29 بهمن 91 12:38
12ماهگیت مبارک عزیزم


تشکر وممنون
شقایق مامان آرشا
29 بهمن 91 16:58
به به پس حسابی خوش گذراندین. خوشحال میشم ما را لینک کنید.موافقتتون را برام نظر بذارید


حتما عزیزم.آرشا جونموببوس
مامان بنیتا
29 بهمن 91 21:05
12 ماهگیت مبارک عزیزم


ممنون خاله خوب وعزیز
مامان رهام
30 بهمن 91 11:58
به به چه جای با صفایی...شاد باشید


مرسی خاله.رهام موخوشگله خوبه.عاشقشم
مامان ملینا و کوروش
30 بهمن 91 16:50
سفرا بی خطر ایشالا همیشه به سفر باشی آرتین گلم. 12 ماهه شدنت هم مبارک باشه چیزی نمونده یکساله بشی خوشگلم


تشکردوست مهربون.گلهای نازتو ببوس
تپلی
1 اسفند 91 18:31
ماشالا به پسراتون.خیلی نازن بخصوص رنگ چشماشون.مامانی اصلا بهتون نمی یاد .ماشالا به قیافه وشادابیتون وسرزنده بودن خانوادتون .خیلی عکسای باحالی بود


مرسی.چشماتون ناز می بینه.
شقایق مامان آرشا
1 اسفند 91 20:00
مرسی دعوت ما را قبول کردین.عزیزم 3 تا آدرس دارم که برات خصوصی می زارم.


ممنون دوست خوبم.من خوشحال می شم که دوستای گلی مثل شماها پیدا میکنم.
مامان افسانه
2 اسفند 91 1:10
12 ماهگیت مبارک عزیز خاله
ایشالا بهتون خوش بگذره
شاد باشید


مرسی مامان افسانه.ماهم دوستون داریم
بابابزرگ
2 اسفند 91 6:59
عسل بابا سلام
خيلي دلم برات تنگ شده بازلهجه قشنگت دعام كن هو!هو!دادا دوستت دارم بوووووووووووووووس


بابا بزرگ منم عاشقتم.ازخدا می خوام موفق باشی تو تمام مراحل.بوسسسسسسسسسس.راستی کلی با ماشینی که برام خریدی حال می کنم.
شیما مامان درینا
2 اسفند 91 10:13
آفرین مامانی کلی لذت بردم عکساتونو دیدم همیشه سفرای خوب و شاد داشته باشید و با وجود گل پسرای شیطون تفریحاتون روز به روز بیشتر بشه . راستی از اون پستی که با آرتین رفته بودی کوه کلی کف کردم واقعاً عالی بود پشتکارت برای آرتین_ دوست داشتنی و خودتون اسپند دود کن


فدای تو دوست مهربون.درینا دختر عسلمو حسابی ببوس.دوستون داریم اساسی
زهرا مامان عسل
2 اسفند 91 11:58
چه طبیعت سرسبزی.ماهم عیدقراره بریم خوزستان.پس پگاه وآرتین خوش خنده ما جون جنوبین که اینقدربا محبتن.ای ول.عکسا عالی.آرتین چای خواستنت منم تو اون هوا واون طبیعت پایم. دوتایی با هم می ریم بایک فلاکس بزرگ


عزیزم خیلی لطف داری.پیشاپیش خیرمقدم.خوش بگذره
مژگان مامی آرتین
2 اسفند 91 12:23
سلام مامی دو گل پسر. خیلی وبلاگ پسرتون قشنگه. تولد آرتین کوچولو هم مبارک باشه. منم پسرم 52 روزس. امیدوارم همیشه شاد باشین.


قدم نورسیده مبارک.روی ماهشو ببوس .حتما لینکتون می کنم مادروپسرگل
شبنم
2 اسفند 91 20:31
سلام پگاه خانوم نازنینم.
خوشحالم که افتخار اشنایی با یکی از خوش تیپ ترین!! مامان های نی نی بلاگی رو دارم.
ازت ممنونم بابت اینکه باعث این اشنایی شدی و بابت کامنت های پرمهرت.
عزیزم پاسخ کامنت هاتون رو تو وب خودم گذاشتم و بعدا مجدد میام اینجا پیش ارتین کوچولوی نازنین...
رمز رو هم براتون می ذارم تا اگر دوست داشته باشید پست های رمزدار وبلاگ هم دسترسی داشته باشید.


ممنون شبنم گلم.همه جوره دوست دارم وتا آخرکنارتم
ارشین
3 اسفند 91 13:12

گلم 12ماهگیت مبارک




همیشه به تفریح و مسافرت...................



فدای توارشین عزیز ودوست ماه وبلاگی ما
نیلوفر
3 اسفند 91 15:38
___████__████_███
__███____████__███
__███_███___██__██
__███__███████___███
___███_████████_████
███_██_███████__████
_███_____████__████
__██████_____█████
___███████__█████
______████ _██
______________██
_______________█
_████_________█
__█████_______█
___████________█
____█████______█
_________█______█
_____███_█_█__█
____█████__█_█
___██████___█_____█████
____████____█___███_█████
_____██____█__██____██████
______█___█_██_______████
_________███__________██
_________██____________█
_________█
________█
________█
_______█



ممنون گلم.
زری مامان مهدیار
3 اسفند 91 18:48
12 ماهگی گل پسرمون مبارک باشه ایشالا
عجب جاهای با صفایی داره خوزستان
کلی لذت بردیم از عکس های قشنگتون و حس می کردیم ما هم همراهتون بودیم

عزیزم همیشه ودرهرجا بیاد دوستای گلمون هستیم.دوستون داریم
انسیه
4 اسفند 91 2:20
آرتین جونم عشقممممممممممم 12 ماهگیت مبارکهمیشه به خوشی باشه خاله باتبادل لینک موافقی زودی بیاوبم سربزن منتظرم


آره خاله جون.حتما میام
انسیه
4 اسفند 91 2:23
خاله صبرنکردم موافقت کنی لینکت کردم


عزیزم لطف کردی .منم لینکتون می کنم.
مامان آريو
5 اسفند 91 13:52
12 ماهگيت مبارك آرتين جونم
پس حسابي بهتون خوش گذشته
پگاه جونم عكساتون مثل هميشه قشنگ بود
من هميشه با ديدن عكساي ارتين جون روحيم عوض ميشه از بس پسرت شيطونه


ممنون مامان آریو.من عاشق اسم اریوم.آروینم همیشه اسم مستعار خودشو اریو می دونه.ببوسش
مجید
5 اسفند 91 21:22
سلام من این مطالبو با کمک خواهرم بدست میارم
ممنون که بهم سرزدی


ممنون ازتو وخواهرگلت
شبنم
6 اسفند 91 9:18
خصوصی هاتو چک کن عزیز دلم.


چشم گلم وممنون
نیم وجبی
6 اسفند 91 12:40
سلام عزیزم..وب کسری به دلایل شخصیی دیگه آپ نمی شه ولی من خودم هر چند وقت یه بار بهتون سر میزنم


عزیزم ما همیشه به یادتونیم.دوستون داریم چه باشید چه نباشید
مامان یلدا و سروش
7 اسفند 91 1:08
همیشه بگشت و شادی


تشکر عزیزم
مهسا مامان کیارش
11 اسفند 91 0:50
الهی فدات بشم خوشگلم تولدت مبارک آرتین دوست داشتنی. وای چقد مناظری که عکس گرفتین سرسبز و تمیزه بهتون خوش بگذره


جای شما خالی خاله مهربون.بوس