آرتین کوچولوآرتین کوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 27 روز سن داره

بهونه نفس كشيدن

4ماهگی

1391/5/3 16:27
نویسنده : آرتین کوچولو
983 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

ببخشیداین مطلب  به علت مشغله زیاد مامانی یکم دیرشد.ولی به قول قدیمیا ماهیوهروقت ازآب بگیری تازست.

کارای من تو٤ماهگی

اولا بایدبگم تو٤ماهگی من خیلی بلا وشیطون شدم ویک سری کارارو یادگرفتم.شیطان

 pink

روابط اجتماعیم رشدکرده وخوب ارتباط برقرارمی کنم .از خود راضی

عاشق نشستنم.لبخند

 

شیشه شیرم رو خودم نگه می دارم. ماچبرای خودم

 

بعضی وقتا هم ازدستم می یفته.

 

عاشق دیدن TV ام.مژه

 

باکنجکاوی اطرافموبررسی می کنم حتی عروسکام رو.متفکربرا همشون نقشه دارم.

ببعی ناقلاروهم خیلی دوست دارمقلب دوست جون خودمه

  

هرچی دم دستم بیادومی خورم.به هیچی رحم نمی کنم

 حتی دست علی کوچولورو

بیچاره علی باورش براش سخته.تعجب

آرومم می خوابم خیلی مظلومانه.

 

بعضی وقتاهم گریه می کنم.خوب منم آدمم دیگه.گریه

 

اعضای بدنموشناسایی می کنمخوشمزه

 

تازه تومراسم تولدامام زمانم شرکت کردم.ولی شربت وشیرینی نخوردم.افسوس

 

 پایان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

خاطره مامان بردیا
5 مرداد 91 16:19
عاشق اون رونای تپلیتم من


ممنون خاله منو نخوری خالههههه.بردیا بوسسسسسسسسس

الهام مامان آوینا
7 مرداد 91 15:41
بابا هادي
9 مرداد 91 10:04
فدايه نگاهتم جيگر پسرم بابا عاشقته
مامان آرشو
17 مرداد 91 23:36
ای جان کلی خومزه شدی خومزه ترم میشی من تجربه کردم بوس بای


ممنون خاله جون .بوسسسسسسسسسسسس
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
21 مرداد 91 8:15
سلام چه پسر نازی خدا حفظت کنه. اسم پسر من هم آرتینه. خوشحال میشم با هم دوست بشیم.


سلام عزیزم شما رولینک کردم.بوسسسس
مامان بنیتا
21 مرداد 91 19:52
سلام
خاله جون خوبی ببخشید دیر شده چهار ماهگیت مبارک

ممنون خاله جون.بنیتا روببوسسسس
مامان بنیتا
24 مرداد 91 0:07
سلام
خوبین چرا نیستین


سلام عزیزم درگیراثاث کشی بودم.گل منوببوس