آرتین کوچولوآرتین کوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 14 روز سن داره

بهونه نفس كشيدن

پشت صحنه هفت سين

1395/1/22 10:26
نویسنده : آرتین کوچولو
849 بازدید
اشتراک گذاری

موقع عكس گرفتن كنارسفره ماجراهايي داشتم بيا وببين

ادامه مطلب...

خنده

سريك موضوعي خندم گرفته بود هرچنددقيقه يادم ميومد ودوباره مي زدم زيرخنده وريسه

مي رفتم،بعضي وقتااينقدرمي خنديدم كه اشك ازچشمام جاري مي شد

 

شارژشدن

هرچنددقيقه ايي يكيار مي گفتم مامان من شارژم تموم شده برم يك بازي انجام بدم وبيام

يامي گفتم 

مامان من جونم تموم شده برم يك بازي آنلاين كنم وبرگردم

 

خوابيدن

هرازگاهي هم مي گفتم مامان من خسته شدم تاشما عكس بگيريد من يك چرت بخوابم

نكته مثبت:

امسال ما،ماهي قرمزنخريدم ويك كارمحيط زيستي خوب انجام داديم.حمايت ازجانداران

نكته منفي:

 ميزان اعتيادمن به بازي هاي كامپيوتري وآنلاين زيادشده ،نصب بازي روتوسه سوت انجام مي دم وازروي لگو بازيها ،اوناروسريع پيدا مي كنم .

ازنظرمامان وبابا اين مقداروابستگي من به اين نوع بازيها خطرناكه وقرارشده يك تصميم جدي دربارم بگيرن تابتونن منو كنترل كنن ووابستگيمو كمتر.

موفق باشي مامان ،موفق باشي باباچشمک

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

عشق ني ني
24 فروردین 95 9:32
يك دونه ايي.خودت وكارات وتيپت.عاشقتم آرتين پگاه خانم ببوسش ماشالا خيلي خوشگل وخوشتيپه
سپیده مامان درسا
24 فروردین 95 16:49
ای جونم به این گل پسر سفید پوش زیبا
مامان بردیا شیطون
24 فروردین 95 17:16
ای جونم ارتین خاله ،،،خوبی عشقم ماشالا چه ناز شدی تولدت هم مبارک باشه ایشالا
مامان و بابایی دخمل بلا
25 فروردین 95 0:17
سلام دوست خوبم پسر گلت چطوره ؟ دلم براتون خیلی تنگ شده ...
سعیده مامان آرتین
25 فروردین 95 9:29
ای جوووونم ارتین خوشگلمون چه بزرگ شده ماشالله. سال نوتون مبارک. آرزوی سالی پر از شادی براتون دارم