آرتین کوچولوآرتین کوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 7 روز سن داره

بهونه نفس كشيدن

مسافرت نوروزی 95 (1)- دزفول- رودکرخه

1395/2/4 0:24
نویسنده : آرتین کوچولو
1,011 بازدید
اشتراک گذاری

ادامه مطلب...

امسال سفرنوروزیمون روبه سمت خوزستان شروع کردیم.مسیرتهران تاقم بارون شدیدی درحال باریدن بود وسوزسرمازیاد.

ازاراک تاخرم آباد جاده برفی بود وکوهها پوشیده ازبرف.به محض گذرازخرم آباد کم کم سپیدی کوهها جاشو به پوشش سبزبهاری داد وزیبایی بهارخوزستان وجنوب خودنمایی کرد.

برای همین ایران کشورچهارفصله واززیباترین مناطق دنیا.بارون وبرف وسرسبزی  همه درکنارهم

 

رود کرخه

یکی ازجاهای زیباودیدنی خوزستان طبیعت اطراف رودکرخست.برای همین یک روزصبح تصمیم گرفتیم به یک منطقه نسبتابکردرحاشیه رودبریم وقایق سواری کنیم وازطبیعت وهوای پاکش لذت ببریم

درحال بادکردن قایق 

توفاصله ایی که بزرگتراداشتن قایقو به آب می نداختن ،من بدوبدورفتم سراغ جمع اوری سنگ

وبازی موردعلاقه همیشگیم پرتاب سنگ توآب

مامانم مجبوربود نگهبانی بده تامن توآب نیفتم. 

تویک فرصت تامامان اومدبه خودش بیاد من وبابا وبابا گلیو وپسرعموای مامانی سوارقایق شدیم

وزدیم به آب

 

بعدازنهارمامان وبابا قرارشدباهم برن قایق سواری

ولی من سریع خودمورسوندم و گفتم باید منم ببرین وحسابی حالشونوگرفتمخندونک

ودسته جمعی زدیم به آب

توقایق یک جابندنمی شدم وگیرداده بودم بایدسرپاپاروبزنم

ومامان دودستی منوچسبیده بودتاتوآب سقوط نکنم

 

اینم بابا ومامان خوب وطبیعت دوستم

 

مامان کلا عید منوآزادگذاشت تاهرجورمی خوام بازی کنم وهرچقدردوست دارم خودمو کثیف کنم

خدایی آزادی کامل چه مزه ایی دارهچشمک

 

دایی میثم برای من وعلی وآوینا بادبادک هواکردوماهم کلی ذوق کردیم

اینم یک حرکت رزمی

وبالاخره بایک دنیا تجربه جدیدساحل زیبای کرخه روترک کردم

ایرانم دوست دارم خیلی قشنگی

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

مامان و بابایی دخمل بلا
6 اردیبهشت 95 0:32
سلاام آرتین جان گل و همیشه در سفرمممم دزفول جای دیدنیه , خوش باشین همیشه
آرتین کوچولو
پاسخ
تشکر دوست خوب.بله شهردیدنی وتاریخی وسرسبزیه.ایشالا یک سفربریدولذت ببرید.
سپیده مامان درسا
10 اردیبهشت 95 22:32
ایول چقدر خوب که همیشه در حال سفر کردن هستین ای جونم عکس آخر گل پسر بدجور به دلم نشست مامان پگاه هم مثل همیشه زیبا و دوست داشتنی
آرتین کوچولو
پاسخ
فدای توسپیده جون گلم.درسا جونم روببیوس
هنرمند
12 اردیبهشت 95 14:36
چه شود به چهرهٔ زرد من نظری برای خدا کنی که اگر کنی همه درد من به یکی نظاره دوا کنی تو کمان کشیده و در کمین، که زنی به تیرم و من غمین همهٔ غمم بود از همین که خدا نکرده خطا کنی سلام و عرض ادب
آرتین کوچولو
پاسخ
ممنون دوست عزیز
همیلا
16 اردیبهشت 95 9:52
آخی عزیزم چه پسر گل و موءدبی دارید
آرتین کوچولو
پاسخ
تشکرعزیزم لطف دارید
آذین
16 اردیبهشت 95 10:23
چه جای قشنگیه. چه رودخونه ای زیبایی.خوش بحالتون که همیشه درسفرین.عکساتون عالیه. پگاه جون ببوس این کوچولوهارو.ازآوینا جونم عکس بذار. لباس خودتم خیلی قشنگه خوش سلیقه
آرتین کوچولو
پاسخ
تشکردوست خوبم.چشم حتماعکساشومی دارم
سحر
17 خرداد 95 14:13
همیشه به تفریح.خوش باشید.بازم یک جای زیبا وبکر ومحشر. بخدا به شما حسودیم می شه
آرتین کوچولو
پاسخ
فدات بشم جای شما خالی
الهه مامان آرتين جون
1 تیر 95 11:54
سلام آرتين جون خوشگلم ،سلام مامان مهربون آرتين جون واقعاازعكسها،ازديالوگهاي نوشته شده ،ازمسافرتهايي كه رفته بودين وباديدن عكسهاهمراه شمالذت بردم.بازهم ازعكسهاي گل پسرمون ،ازسفراتون و...برامون توي سايت بزاريد.انشاله آرتين جون دركنارمامان مهربون وباباي خوبش وداداشي عزيزش شادوسلامت وموفق باشه .من هم دوتا پسردارم .آرتين جون5/5ساله ،آرادجون5/2ساله وهمينطورشاغل .يك جورايي شباهته .به هرحال مويدوسالم باشيد .منتظرپيامهاي قشنگتون هستم .الهه
آرتین کوچولو
پاسخ
ممنون الهه جون.ایشالا سایه شما وهمسرتونم روسر پسرای گلت پایدارباشه.ازآشنایتون خوشحالم عزیزم.سرزدی شمارتونو برام خصوصی بذار.تشکر