آرتین کوچولوآرتین کوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 15 روز سن داره

بهونه نفس كشيدن

ماجراهای آرتین10

1393/7/29 14:58
نویسنده : آرتین کوچولو
1,526 بازدید
اشتراک گذاری

بالاخره اومدم.

امان ازدست مامان پگاه.این روزاسرش خیلی شلوغه وبه همه چیزاهمیت می ده جزوبلاگ من عصبانی

 

این تی شرت رو خیلی دوست دارم چون خودم طرح روشو انتخاب کردم ودادم برام طراحی کنن

اینجا هم پوشیدم و آماده شدم تابریم مهمونیچشمک

بامامان جون ومامان پگاه  وآروین رفته بودیم تره باروشهروند

همون اول مامانو مجبورکردم واسه من بلال بخره وخام خام شروع کردم به خوردنخندونک

گیرداده بودم که آقای فروشنده ماهیو بده به من وولکن نبودم،من بکش اون بکششیطان

بعدشم رفتیم شهروند ومن همچنان درگیر ذرت خوردنم بودم وکاملا کچلش کرده بودمخنده

درآخرم مثل یک بچه گل منتظرشدم مامان وسایلو بذارتوماشینو وحرکت کنیم

 

مثلا واسه خودم خونه ساختم ووسایلمو چیدم دوروبرم

یک شب گیرداده بودم نون ونمک بخورم وحسابیم بهم چسبید،هوس دیگهخوشمزه

وقتی دوست مامان بخواد یخچالو تمیزکنه بازی منم شروع می شه وحرص مامان ودرمیارمعصبانی

ر

وقتی باباخیلی تند می ره قیافم اینجوری می شهتعجب ومی گم تندنرو خطرناکه

قابل توجه بابایی بااحتیاط برانیدچشمک

عاشق آبنباتم ومدل رنگین کمانیو خیلی دوست دارمخوشمزه

دربرابرشکلات وکاکائو هم نمی تونم مقاومت کنم بدجوری دوسشون دارم

آش خورحرفه اییم وباباگلی همیشه برام می خره

وقتی متعجب بشم قیافم اینجوریه

یااینجوری

به طراحی وتتو دست وبدنم علاقه زیادی دارم وحسابی واردشدم

نقاشی باآبرنگم که نگودیونشم.به خصوص روبدنممحبت

خودمو زدم به خواب ومثلا لالا کردمخواب

اینجاگیردادم بابا بیاد سالن خانما وبرقصه ومی گفتم هادی بیا دیسکو 

یاد بلغارستان افتاده بودم وولکن نبودمخندونک

مسابقات والیبال تیم ایران وحسابی دنبال می کردم وباقهرمانی بچه ها کلی ذوق می کردمتشویق

پسندها (5)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (21)

عشق مشکی یواش
30 مهر 93 7:13
سلام بازم مثل همیشه عکسهای خوشگلی گذاشتین من هر روز با سر زدن به وبلاگ شما کلی انرژی میگرم ممنونم به امید روزهای شادتر برای آرتین جون و مامان خوبش
آرتین کوچولو
پاسخ
ممنون مهربون منم ازداشتن دوستای خوب وگلی مثل شما مملو از انرژی وشادی می شم.موفق باشی
بابا هادی
30 مهر 93 14:50
قربونت برم عسلم
زهره
30 مهر 93 23:07
سلام پگاه جون خوبی؟ ماشالا به ارتین جونی ناز و خوشگل واسه ارتین جونی . عزیزم واست خصوصی گذاشته بودم ممنون میشم ج بدی
آرتین کوچولو
پاسخ
زهره جان سلام خوبی.پسرت خوبه.گلم چک کردم پیامت نیومده.دوباره بفرست.موبایلمم که داری کاری هست تماس بگیر درخدمتم
محبوبه مامان الینا
1 آبان 93 10:26
ای جانشیرین دوست داشتنی عکس تعجب تو ماشین رو خیلی دوست داشتم
آرتین کوچولو
پاسخ
منم باتون موافقم خیلی باحاله
زهرامامان عسل
1 آبان 93 11:38
ای من فدای اون هورا کشیدنت برم ورزشکار کوچولو که والیبالم دوست داری بلال خوردن خام خامتم منو کشته وروجک. خوشتیپیتیتم که دیگه نگو.خدایی می گم پگاه وهادی خیلی تو خرید لباس وپوشاک خودتون وبچه هاخوش سلیقه ایدهمیشه خاص می خرید
آرتین کوچولو
پاسخ
ممنون زهرا جون.لطف داری
مامان نرگس جون(مریم)
1 آبان 93 13:39
آرتین کوچولو
پاسخ
فدات
سپیده مامان درسا
1 آبان 93 20:09
عزیز دلم مثل همیشه عالی و زیبا عاشق عکس آخریش شدم ، ذوق و خوشحالی قشنگ تو چهره اش معلوم میشه
آرتین کوچولو
پاسخ
ممنون خاله جونم
مامان آرتین(الهه)
2 آبان 93 22:38
عاششششقتم وروچک
آرتین کوچولو
پاسخ
منم عاشقتم
asal
3 آبان 93 9:39
manam shokolat mixam artiiiiiiiiiiiiiiiiiin
آرتین کوچولو
پاسخ
مرسی خاله جون
بهار
3 آبان 93 15:00
عزیزم تو چقدرنازی.خوردنی منهمه عکساتم قشنگه کوچولو نازمن. فدات بشم
آرتین کوچولو
پاسخ
ممنون عزیزم فدای شمالطف دارید.
عشق مشکی یواش
6 آبان 93 6:48
سلام کی مطلب جدید میزارین دلم برا مطالب قشنگتون و عکسهای با نمک آرتین جون تنگ شده به امید روزهایی زیباتر برای آرتین جون و مامان مهربونش
آرتین کوچولو
پاسخ
فدای تو مهربون که همیشه لطف داری.امروز فردا آپ می کنم
مامان آرتین
6 آبان 93 11:25
ای جونم به آرتین نقاش. خاله چه تتوهایی بلدی ها
آرتین کوچولو
پاسخ
عشق تتوپیدا کرده شدید
عشق مشکی یواش
8 آبان 93 6:25
سلام دلم براتون تنگ شده کی مطلب جدید میزارید
آرتین کوچولو
پاسخ
ایشالا امروز فردا آپ می کنم
بابا و مامان آروین کوچولو
8 آبان 93 17:23
قربووووووووووون پسر دوست داشتنیه شیرینم خیلی بلاییییییییییی عسلییییییییییی
آرتین کوچولو
پاسخ
مرسی خاله جونم
مامانی دخمل بلا
10 آبان 93 15:50
چرخید خداوند به دور سر تو زد بوسه به پاره پاره ی پیکر تو والله که کشتی نجات همه است گهواره ی کوچک علی اصغر تو
زهرا مامان ارتا
11 آبان 93 7:32
•*..*•. .•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•* .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•* .•*...•*..*•. .•*..*•. . .... .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. . -´´´´#####´´´´´´####.•*..*•. .•*..*•. ´´########´´#######.•*..*•. .•*..*•. ´############´´´´###.•*..*•. .•*..*•.. #############´´´´´###.•*..*•. .•*..*•. ###############´´###..•*..*•. .•*..*•. ############### ´###..•*..*•. .•*..*•.. ´##################.`.•*..*•. .•*..*•. ´´´###############..•*..*•. .•*..*•. ´´´´´############.*.•*..*•. .•*..*•. ´´´´´´´#########.`.•*..*•. .•*..*•. ´´´´´´´´´######..•*..*•. .•*..*•. ´´´´´´´´´´´###..•*..*•. .•*..*•.• .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*• .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*...•*..•*..*•.•*.* .•*..*•. .•*..*•
مامان ملی و کوروش
11 آبان 93 8:52
عکسات عالی مثل همیشهخوشمزه من میبوسمتممنون خاله جون
عشق مشکی یواش
11 آبان 93 13:31
سلام سلام بر آرتین جون و مامان خوبش دلم براتون تنگ شده با آرزوی زندگی به شیرینی آرتین جون برای شما خانواده ی خوب و مهربون
آرتین کوچولو
پاسخ
مرسشی عزیزم دوست داریم
نونو
15 آبان 93 13:42
پسرتون عشقه..خداوند حفظش کنه براتون
آرتین کوچولو
پاسخ
فدای توعزیزم مممنون
مامان هستی
16 آبان 93 21:06
سلاااااااااام دوستم خوبییییی کلیییی دلم براتون تنگ شدههههه همیشه به یادتووونممم ماشالاااااا به این وروجک
آرتین کوچولو
پاسخ
ممنون عزیزم ماهم به یادتیم موفق باشی دخترمونو ببوس
مینا مامی پویان
28 آبان 93 13:43
وایییی عزیزم بلال خام خوردی خاله جون دلت درد نگرفت. جیگره اون تتوهات عزیزمممم.بوسسسسس
آرتین کوچولو
پاسخ
خاله مینا آخه خیلی دوست دارم