آرتین کوچولوآرتین کوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره

بهونه نفس كشيدن

پارک چیتگر - پارک نهج البلاغه

1392/9/12 1:45
نویسنده : آرتین کوچولو
2,262 بازدید
اشتراک گذاری

 مامان حسابی سرش شلوغه وتفریخات وکارای منم آنلاین تغییر می کنه ،پس بعضی موقع مجبوره پستا روتو هم ادغام کنه  ویک مجموعه تشکیل بده وآپ کنه.


گفته بودم با خونه نشستن میونه ای نداریم وروزای تعطیلو اکثرا بیرونیم.به خصوص زمستون که مامان وبابا معتقدن  بااین سبک زندگی وخونه های آپارتمانی ما باید بیشترتومعرض نور مستقیم خورشید باشیم تادچارکمبودویتامین D  وراشیتیسم نشیم .


پارک چیتگر 

من ذاتا رزمی کارواکروباتیک بازم،باز این مربیا می گن سنم کمه وآسیب می بینمعصبانی

درحال پرش ازمانع

عاشق کاجا ی کوچولوشده بودم وسعی می کردم همشون رو یکجاجمع کنم 

درحال ارتباط باتوپ رنگارنگم قلب

مامان تو تمام لحظه هامواظبم بودتاروزمین شیرجه نزنم.آخه جدیدا ،ادای دروازه بانا رودرمیارم وخودمو روزمین پرت می کنم وشیرجه می زنم

اینجاهم عین کماندوها ازتوی این جوب آب حرکت می کردم و می دویدم 

 توپم بدو،من بدو ،من بدو،توپم بدونیشخند

بعدازتوپ بازی بابابارفتیم ویک دوچرخه کرایه کردیم وآوردیم ومن سوار شدم

آخه چیتگربری ودوچرخه سوارنشیچشمک

حالا مگه پیاده می شدم.اصلا وابدا 

تازه تعمیراتم روش انجام می دادم وکلی حرفه ایی بودم.

فکرکنم سیم ترمزش شله باید محکمش کنم  لبخند

بالاخره بعد ازیک مدت طولانی ،بابابارفتیم ودوچرخه روتحویل دادیم 

 

پارک نهج البلاغه 

یک عکس باحال ازآرتین بامزه

اول رفتم یکم نرمش کردم وبدنم رو آماده

 

123-1 

 بعدازگرم شدن شروع کردم به دویدن 

 

بعد حسابی گرسنه شدم واومدم نهارخوردم وتجدید قواکردم 

حالا نوبت توپ بازیه 

 بعدازاون همه بازی یک خواب راحت وآروم خیلی می چسبید.خواب

به محض خوابیدن من ،بابا ومامان رفتن دوچرخه سواری  وورزش .ومنم 1 ساعتی خوابیدم وکلی بهشون حال دادم

حالا کی می گه آرتین پسربدیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟متفکر

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (27)

مینا ( دلنوشته هایی برای دلبندم )
12 آذر 92 9:11
ای جوووووووووووووووووووووونم خوشگلم کی گفته تو پسر بدی هستی تو گلی نفسی نازی عشقی پگاه جونم همیشه به تفریح و گردش دوستم مثل همیشه از دیدن عکساتون کلی انرژی گرفتم عزیززززززززززززم
آرتین کوچولو
پاسخ
مرسی مینا جون.ممنونم بابت SMS پرمهرت که مرتب حال ماهارومی پرسی.
مامان نرگس جون(مریم)
12 آذر 92 9:53
عاشق اون عکس باحالتم. افرین به شما مامان وبابای مهربون
آرتین کوچولو
پاسخ
تشکرعزیزم .باحال بود کدومشششششششش؟
بهار
12 آذر 92 9:58
سلام به آرتین ورزشکار.بابا تو چندرشته می خوای مدال بیاری بااین همتت فکرکنم جزئ قهرمانای المپیک بشی پگاه جون یک سوال جای تفریحی تو ایران هست که شماها نرفته باشید؟تهران که جای خودشو داره؟ ماشالا به روحیه شادتون وزندگی پرتحرکتون.ازهرفرصتی واسه تفریح وورزش ورزش استفاده می کنید. چه خوبه که شما وهادی جونم روحیتون بهم نزدیکه. عکس اول پارک نهج البلاغه جون می ده تالپاشو گازبگیری وبچلونیش
آرتین کوچولو
پاسخ
بهارجون پسرم قهرمان جهانی می شه اینو مطمئنم عزیزم من قبل ازادواجم وجب به وجب ایرانو گشتم.بعدازدواجم باهمسری مرتب درحال گشت وگذاربودیم داخلی,خارجی,شهری و.../کلا روحیاتمون شبیه واهل تفریحیم ولی علاقه من بیشتره که اونم تو خونواده من ارثیه وهمه اهل گشت وتفریح هستن. دوست دارم بچه هاهم مثل ما پرجنب وجوش باشن به خصوص تو سبک جدید زندگی که بی تحرکی روبهمون تحمیل می کنه, وخداروشکرهردوشون سحرخیز واهل ورزش وتحرک وگردشن.برای همین ترجیح می دم همون ناهاربجای خونه بیرون ببریم وبخوریم وروحیمون عوض بشه وبرای کل هفته انرژی کسب کنیم.
asal
12 آذر 92 10:26
bah baaaaaaaah ye poste jadid raftam ke bekhunaaaaaaaaaaaaaaam
asal
12 آذر 92 10:31
mareke buuuuuuuuuuud,artin pesare khubiye babaaaaaaaaaa
آرتین کوچولو
پاسخ
عزیزم ممنون.خوب خوبه ولی بعضی وقتا وای وای وای
مامان نرگس جون(مریم)
12 آذر 92 16:18
سلام پگاه جون ممنون که بهم سرزدی چون مامان نرگس جونم دیگه !واسه همین این اسمو گذاشتم. واقعا شمام شیمی خوندین؟! الان چی میخونین؟! شما موفق که هستین ! ایشاا... موفقیت هاتون روز به روز بیشتر شه
آرتین کوچولو
پاسخ
سلام عزیزم .مریم جون لیسانسم شیمی بود خدایی رشته های علوم پایه سخت ترین رشته هان. ارشد محیط زیست خوندم.دکترا هم محیط زیستو ادامه دادم
الی مامی آراد
12 آذر 92 17:33
ای جووووونم آرتین جووونم از مامان و باباش به ارث برده و حسابی ورزشکاری شده برای خودش ببخشید این دفعه دیر بهتون سر زدم
آرتین کوچولو
پاسخ
تشکرعزیزم.همیشه لطف داری.البته آرتین ازما سبقت گرفتههه
مامان بردیا شیطون
12 آذر 92 19:31
ای جووووووووووووووووووووونم پسر ورزشکار ... ماشالا به این گل پسر.. عکسات حرف نداره عاشقتم
آرتین کوچولو
پاسخ
ممنون خاله جون منم دوستون دارم هزارتا
مامان بردیا شیطون
12 آذر 92 19:32
به سلامتی اونایی که برای داشتنشون لازم نیست با سیاست باشی و نقش بازی کنی همین که یک رنگ باشی کافیه...
صبـــــا خاله ی آیســـا
12 آذر 92 19:53
همیشه خوش باشین قربون تو خوشگل و وروجک برم کلی کیف میکنم عکسات و میبینم
آرتین کوچولو
پاسخ
سلام صبا جون آیسا گلی خوبه.حسابی کیف کردم
مامان بنيتا
13 آذر 92 6:45
خصوصي عزيزم
آرتین کوچولو
پاسخ
چک می کنم عزیزم
زهرا مامان عسل
13 آذر 92 10:45
عزیزم امیدوارم روسکوهای قهرمانی ببینمت عاشق سبک زندگیتونم. آفرین به شما که اینقدربه تفریح وگردش وورزش اهمیت می دید.برای همینه همیشه شاد وخوشرو ومهربونید. ماشالا آقا هادی وشما هم که روز به روز جون تروخوشگل تر می شید.البته علتش معلومهماشالاااااااااااااا پسرای خوشگلتو ببوس .همیشه شادباشی وزنده که سرزندگیتونو به همه انتقال می دید.من که باخوندن وبلاگ وفیس بوکتون کلی انرژی می گیرم.
آرتین کوچولو
پاسخ
ممنون خاله جون ایشالا زهرا جون اگه بیرون نریم وتفریح نکنیم دچاریک سستی وکرختی عجیبی می شیم.دست خودمون نیست.ولی خدایی موافقم ورزش وتفریح شارژ کندده وتقویت کننده روحیست. خدایی جونیم؟. البته همه همینومی گن.هرجامی رم کسی باورش نمی شه که آروین پسره منه .تازه بعضی جاها که خواستگارم داریم.منم ازمحبت شما غرق انرژی می شم
مامان آروین (مریم)
13 آذر 92 12:29
ای جووووووووووونم هم ورزشکاری و هم شیطون بلا همیشه شااااااااااااااااااااااااااد باشی
آرتین کوچولو
پاسخ
تشکرخاله مریم آروین جونم اهل ورزش هستتتتتت؟؟؟
مامان پینار
13 آذر 92 17:46
آخی جونمممممممممم آرتين هميشه پسر خوبيه
آرتین کوچولو
پاسخ
آره دوست خوبم خوب وشیطون وتودل برو.پینارجونمو ببوس
مرجان مامان آران و باران
13 آذر 92 19:22
به به همیشه به گردش عزیزمممممممم خیلی عکساتون قشنگ بود مثل همیشه شاد باشید
آرتین کوچولو
پاسخ
تشکرمرجان جونم.عشقای منو ببوسسسسسسس
سید مهدی
13 آذر 92 19:24
سلام ببخشید که جواب اون نظرتون رو ندادم ممنون که به وبلاگ تروجن سر میزنید و نظرات خودتون رو میدین موفق و پیروز باشید
آرتین کوچولو
پاسخ
خواهش می کنم.من حقیقتا استفاده کردم.موفق باشی
مادر منتظر
13 آذر 92 21:47
سلام مامانی گل و مهربون آرتین کوچولو به به , بازم عکسهای خوشگل موشگل آرتین کوچولو و مامانی خوشگلش. عزیز دلم خوشحالم که بهتون خوش گذشته. قربون این پسر کوچولوی پر انرژی برم که خسته شده و خوابیده . راستی عزیزم , من عکس آرتین رو با اجازت برداشتم دوست مهربون من.
آرتین کوچولو
پاسخ
سلام مامان مهربون.فدای تو .جای شما خالی.خواهش می کنم هرکدومو خواستی بگواصلشو ایمیل می کنم
ترنم
13 آذر 92 22:45
ایول به گل پسر ورزشکارم که اول نرمش میکنه و بعد هم شروع به دویدن منکه با دیدن این عکسها کلی انرژی گرفتم ،پگاه جون امیدوارم لبخند و سلامتی مهمان همیشگی وجودتان باشه گلم
آرتین کوچولو
پاسخ
تشکرترنم جون.عشق نرمش وورزشه.شماهم سبز وخرم باشید
مامان آرتين
14 آذر 92 0:09
سلام چند وقتي ميشه وبلاگتون رو مي خونم.چون اسم پسر من هم آرتينه و اگه تعريف نباشه مثل پسر شما خوشگله به وبتون علاقه مند شدم .يكي دو بار هم نظر گذاشتم ازبلاگفا كه ظاهرا شما نتونستين جواب بدين.الان اومديم ني ني وبلاگ .خوشحال ميشم به ما سر بزنين
آرتین کوچولو
پاسخ
شمالطف دارید.مطمئن باش عزیزم وبلاگتون بازنشده وگرنه من به همه دوستاارادت دارم.حتما سرمی زنم ولینکتون می کنم.
سپیده مامان درسا
14 آذر 92 2:03
به به همیشه به گردش و تفریح انشالله همیشه بهتون خوش بگذره پگاه جون عکسهای گل پسر هم که یکی از یکی خوشگل تر و ناز تر کلی انرژی خوب میگریم از دیدن عکسهای زیباتون ببوسین آرتین جون و از طرف من
آرتین کوچولو
پاسخ
ممنون سپیده جون همیشه سرشارازانرژی باشی عزیزم.درسا گلیو
هستی مامی طاها جوجو
14 آذر 92 14:35
عزیززززززززززززززززززززم الهی قربونه اون شیطونیات بشم مننننننننننننننننننننننن ایشالله همیشه خوش باشی طاهای منم شر و شیطونهههههههههههه عین تو قربونت برم من
آرتین کوچولو
پاسخ
خاله جون ببوسش .من که طرفدرشم شدید پسراگه شیطون نباشه که به درد نمی خوره
مامان سحر
15 آذر 92 2:46
اشالا همیشه به شادی و گردش و تفریح باشید مامان پگاه واقعا عکسا آدمو سرحال میکنه...آرتین عزیز رو ببوس...
آرتین کوچولو
پاسخ
ممنون عزیم نظرات پرمهروصمیمانه شما هم منو پرتوان ترمی کنه
مهسا (مامان هستی)
15 آذر 92 13:53
سلااااااام عزیزم کلیییی دلم براتون تنگ شده بوووووووووووود یعنی حال میکنم با این همه انرژیتون و فعالیتتون افرییییییییین به شما مامان و بابای خووووووووب و مهربووووون عااااااااشق عکساتون شدم ماشالااا روز به روز جیگرتر میشه این پسری
آرتین کوچولو
پاسخ
ممنون عزیزم.مهربونی ولطف شما دوستا به من انرژی مضاعف می دهماهمدلمون تنگ شده بود کجابودید.هستی جونو ببوس
کسری ومامانش
15 آذر 92 13:54
پسرم به ورزشت ادامه بده آینده ارآن شماست. پگاه خانم استعدادشو حتما تاشکوفایی کامل دنبال کنید.عکساتونم سرشارازحس خوب وطراوت وشادیه. کسری: آرتین جون میای مسابقه دوچرخه سواری.منم خیلی دوست دارم لبته حرفه ایم .قربونت برم که توهمسنات خاصی.عاشقتم ورزشکار
آرتین کوچولو
پاسخ
چشم عزیم حتما پیگرش می شم وتوهرورزشی بخواد کاملاحمایتش می کنم. کسراجون من حاضرم کی بریم وکجا ممنون بابت محبت مامان وپسرمهربونش
زری مامان مهدیار و صدرا
15 آذر 92 14:14
ایشالا که همیشه شاد و خوش باشین عزیز دلم همیشه با دیدن عکساتون کلیییییی انرژی می گیرم عااااشق این عکس خوشگل بالای وبت شدم پسر نازنین
آرتین کوچولو
پاسخ
منم شمارودوست دارم دوستای من چطورن خاله جون
جیران بخشنده
16 آذر 92 11:10
همیشه به گردش عکسا خیلی قشنگ بودن آرتین نازم رو ببوسید چشم حتما عزیزم
مامان اهورا (نرگس)
30 آذر 92 16:53
وای گلم کی گفته که تو بدی؟؟؟!!!!!عزیز دلم تو نازی قربونت برم من...