آرتین کوچولوآرتین کوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 27 روز سن داره

بهونه نفس كشيدن

آخرین چکاب من ومامان قبل ازتولد

1390/12/16 15:30
نویسنده : آرتین کوچولو
1,249 بازدید
اشتراک گذاری

سلام   شکلک های محدثه جون 

امروز مامان آخرین چکاب فبل تولدمنو داشت.وباید سونوانجام شده رو به دکتر نشون می داد.

دکتر مامان ومنومعاینه کردوبه مامان جون گفت خوشگله شکلک یاهو - جدید - تصاویر زیبا ساز نی نی حاش خوب خوبه.شکلک یاهو - جدید - تصاویر زیبا ساز

    مامان به دکتر گفت من دوست دارم نی نی صبح به دنیا بیاد.انتظارودوست ندارم.دکترم قرار ووقت عملو برای مامان مشخص کرد.واونو گداشت کله سحر.یکی نیست به مامان بگه بگیربخواب،مگه می خوای روزه بگیری که سحربریم بیمارستان.

مامان خیلی خوشحال ولی یکمم نگران.دکترگفت بیهوشی کامل نمی کنه وبی حسی موضعی میکنه.مامان یکم ترسیده ومی گه من تحمل ندارم بیدارباشم وحرفاشونو بشنوم.niniweblog.com

بالاخره منم نی نی زمستونی شدم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

الهام (مامان لنا)
18 اسفند 90 11:00
عزیزم نگران نباش به جیگرت فکر کن همه چی زود تموم میشه

مرسی گلم.برام دعا کن