آرتین کوچولوآرتین کوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 22 روز سن داره

بهونه نفس كشيدن

مسافرت نوروزی-مسیر سفراستانهای قم-مرکزی-لرستان-خوزستان(2)-سفر ه هفت سین

1392/2/2 6:30
نویسنده : آرتین کوچولو
1,563 بازدید
اشتراک گذاری

سلام 

اول بابت لطف تمام دوستان به خاطرنظراتشون درپست عکسای آتلیه(اسالگی) ممنون.

بابا من زیادمالیم نیستم ولی محبت شما عزیزان بی دریغه.عاشق همتونم.


 اول ازماجرای سفره هفت سین بگم:

مامان می خواست نسبت به سال قبل یک تنوع بده وسفره هفت سین روبجای رومیزنهارخوری روی میزوسط بچینه ،که کلا من، مامان وبابا روبیچاره کردم  کلافهازبس دورمیزمی چرخیدم وهردفعه یک چیزوبرمی داشتم وفرارمی کردم، آب تنگ ماهیو  ریختم،گل روی  قرانو برداشتم ،سیبو دزدیدم،شمع وفوت کردم،گل چیدم،و...زلزله به پا کردم ونشدیک عکس درست حسابی ارمن بگیرن.آخه همه چیزبرام جذاب بود دیگه مژهپارسال که خیلی نی نی بودم وچیزی نمی فهمیدم.حالاکه بزررگ شدم همش می گن نکن،دست نزن،برندارو...

باروشن شدن شمعا کلی هیجانی شدم وهمش می گفتم اوه تعجب

بعدرفتم بالای مبلاومی خواستم شیرجه بزنم توسفره

ودرنهایت اینقدربه آینه دست مالیدم که تارومات شد که مامان بعدازدیدن عکسا متوجه شد ولی کارازکارگذشته بود.افسوس

عکسای مسافرت

قلعه ایلامی ها(شهرتاریخی شوش) 

 

سه نفری کناردیوارقلعه 

 نمای بیرونی قلعه

سیاه چادرعشایرمحل 

 

مامان ازهمه نقشه ها ونوشته هابرام عکس گرفت تادرآینده بخونم واطلاعاتمو افزایش بدم

نقشه شهرباستانی شوش وکاخ آپادانا


مقبره دانیال پیامبر(شوش) 


هواگرم بود ویکم توصحن حرم کلافه شده بودم 

توتعطیلات ازبس همش منقل وآتیش به راه بودکلا عشق آتیش شدمقلب

می رفتم کنارش ومی گفتم جیز-اوف 

 ایناهم عشقای منن

من وداداشی وباباکه عاشق همدیگه ایم

روزسیزدهم تومسیربرگشت به تهران بودیم.اینجاهم مرزخوزستان ولرستانه

وماسیزده اونجابه درکردیم

خدایی ازکبابای بروجرد نمی شه گذشت خیلی خوشمزست   زبان

تو شهراراک بارون درحال باریدن بود وهواحسابی سردبودولی من اجازه نمی دادم کسی لباس گرم تنم کنه ونزدیکم بیاداز خود راضی

 

وبالاخره ساعت 6 عصر راننده کوچولو خسته وشلخته به خونه رسید.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (35)

مامان ظریفه
1 اردیبهشت 92 19:56
همیشه شاد و سالم و خوشبخت باشین دوستم


تشکرمهربون
مامان آرتین (الهه)
2 اردیبهشت 92 0:29
به به مثل همیشه لذت بردم
عکسها خیلی قشنگن. معلومه حسابی بهتون خوش گذشته


عزیزم تعطیلات خیلی خوبی بود وکلی خوش گذشت
رهگذر
2 اردیبهشت 92 6:12
ای وای به آتیش دست نزنی ،اگه جیزه پس چرامی ری سراغش
راننده کوچولو خسته نباشی وآفرین



ممنون.
نسیم-مامان آرتین
2 اردیبهشت 92 8:37
وای پگاه جون چه 7سین خوشگلی درستکرده بودی دستت درد نکنه
تازه دست این فسقلی هم درد نکنه حسابی سفره 7سین رو بااون نگاههای نازش و ژستهای ماهش شیکتر کرده


عزیزم امسال کلا زدم توخط صورتی ویاسی و بنفش.تازه کلی برنامه دیگه واسش داشتم که وروجک نذاشت وبه همین بسنده کردیم.پسر گلمو ببوس
صبا خاله ی آیسا
2 اردیبهشت 92 9:20
همیشه به گردش عزیزم
هفت سینتونم خیلی زیبا بود
آرتین جونم که مثل همیشه خوشگلو خوشتیب


تشکرعزیزم
بهار
2 اردیبهشت 92 11:19
به به مامان پگاه باسلیقه باسفره خوش رنگش.
ازمدل سبزتون خیلی خوشم اومد یک ابتکارقشنگ بود.
مرسی که عکسای مکانهای تاریخی ومذهبی روبرای مامی ذاری تاماهم باهاشون آشنا بشیم.
عکساتون خیلی قشنگه ،پسرات ماشالا یک به یک ازهم گل ترن.
رنگ موهای مامانیم محشره.خانومی هرروزیک رنگی.خوش به حال خانواده بااین مامان زحمتکش،مهربون وشیک وپیکشون..
هادی جون دست شما دردنکنه که اینقدربه مامان واین بچه های ناز می رسین


تشکربهارجون.من هم ازهادی به خاطر همه مهربونیاش ممنون.همه جوره هوای منو وبچه هاروداره.
مامان آروین (مریم)
2 اردیبهشت 92 13:56
معلومه که با وجود آرتین جون و آروین جون کلی بهتون خوش گذشته .......... ایشالاه همیشه سلام و تندرست باشن و همیشه به گردش و خوشی باشین ............



تشکر عزیزم.عشق منوببوس
متین من
2 اردیبهشت 92 16:55
بادیدن عکسا مشخصه که خوش گذشته وعکسای خوبی ازمسافرت تون گذاشته بودین ایشالا درکنارهم همیشه شاد وسلامت باشین واینکه همه مسافرت هاتون به یادماندنی وخاطه انگیز باشه بووووووووووووس


تشکرمهربون ولبتون خندون
محبوبه مامان الینا
2 اردیبهشت 92 18:37
خیییییییییییییلی جییییییییگری آرتین بلاچه


مرسی الینا گلمو ببوسید
ارشین
2 اردیبهشت 92 19:37

ای جان
هر روز خوشگل ترمیشی جیگر


هروزخوشگل ترازدیروز.هه هه
مرجان مامان آران
2 اردیبهشت 92 19:54
به به چه سفره ييي چه مامان باسليقه يييي
اخ جون بازم مسافرت هاي خوبببببب
خوش باشيد عززيز دلممممممم
بوسسسسسسسس براي ارتينمو مامان خوب خوشگلشششششششش



ممنون خاله مرجان.دوست جونموببوس
زهرا مامان عسل
2 اردیبهشت 92 21:02
هی شما برومسافرت هی دل ماروآب کن.خوش باشیدعکساهم که مثل همیشه انرژی بخش وپرازحس.
خانواده ناز وصمیمیتون همیشه درپناه حق باشه.
دل ماهم کباب می خواد......
.
پگاه جون گلاتوببوس


تشکرمهربون.ایشالا باهم می ریم می خوریم
مامان بنيتا
2 اردیبهشت 92 22:58
هميشه به سفراي زيبا
عكساي آرتين نازم وخانواده قشنگش مثل هميشه زيبا بود


ممنون دوست خوبم
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
3 اردیبهشت 92 8:39
آرتین خان حسابی آتیش سوزوندیها. ولی خوب اشکال نداره طبیعت شما پسراس دیگه. تو هم مثل آرتیم من رانندگی دوست داری؟


خاله خیلی رانندگی دوست دارم.آرتینو آماده کن بریم مسابقات فرمول2
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
3 اردیبهشت 92 8:44
خصوصی داری


چک کردم عزیزم.ممنون
مریم
3 اردیبهشت 92 9:26
آرتین بلا باتوچیکارکنیم یک لحظه آروم بگیر .
اون ازوقتی که تودل مامان بودی مثل فانتوم حرکت می کردی اینم ازحالات.
پگاه جون خوشم میادهمیشه توکارات ابتکارداری ویک جورایی تکی.سبزه هفت سینت خیلی جدیدوقشنگ بود.خلاق،مبتکر.

آرتین عکس کنارآتیشت خیلی نازه . رنگ آبی خیلی بهت میاد.البته خودت محشری.
پگاهی یک تیم اتریشی هفته آینده سمیار ارزیابی دارن تونستی بیا تاریخ وساعتشو بهت خبرمی دم.



ممنون مریم جون.خدایی صدرحمت به اون موقع که تودلم بودالان به سرعت نورحرکت میکنه.
امیدوارم بتونم بیام.منتظرخبرتم دوست خوبم.
معصي
3 اردیبهشت 92 11:19
سلام پگاه جان اميدوارم كه مسافرت خوش گذشته باشه هميشه شاد و خندون لباتون پرخنده گل ما رو ببوس

مرسی مهربون.خیلی خوش گذشت وکلیه روحیمون عوض شد.
ناهید
3 اردیبهشت 92 12:28
سلاممممممممممممممممممم خوبین همیشه به گشت به به بابا عجب عکسایی . خیلی قشنگه بود عکسا .
پگاه جون عزیزم تولدت مبارک .
آسمانت بی غبار , سهم چشمانت بهار , قلبت از هر غصه دور , بزم عشقت پر سرور , بخت و تقدیرت قشنگ , عمر شیرینت بلند .

تولدت مبارک مهربونم امیدارم سالیان سال در کنار خانواده عزیزت و پسرای گلت به خوبی خوشی زندگی کنی .



تشکرعزیزم .ممنون بابت متن زیباوپراحساست.دوست داریم
مامان پینار
3 اردیبهشت 92 13:09
سفره هفت سینتون خیلی خوشگله
امیدوارم همیشه به سفر و خوشی باشین. آرتین جونو از طرف من محکم ببوس.


چشمات نازمی بینه.شما هم درتمام لحظات شادباشید.عزیز منوببوس
آذین
3 اردیبهشت 92 13:14
عزیزم بازم همه چیز به بهترین شکل ممکن بود.چه سفره خوش رنگی ، آفرین لباس آرتینم باش ست کردی.
دوست خوبم تولدت مبارک.ایشالا سالیان سال درکنارخانواده پرمهرت شاد واستوارباشی.
آرتین واروین وببوس.به هادی جونم سلام برسون.
هدیتم محفوظه


تشکر آذیتن همیشه باوفا.به حمید جونم سلام برسون
محبوبه مامان الینا
4 اردیبهشت 92 7:51
چه هفت سین خوشگلی
فدای گل پسر


تشکردوست خوبم.خوشگلتو ببوس
آرش
4 اردیبهشت 92 8:18
خوش به حالت آرتین که اینقدرمی گردی.
هم اهل مسافرتی،هم اهل ورزشو،مسائل فرهنگیو ونی نای نایوو...
منم باخودت ببر دلم آب می شه ها.
پگاه خانوم سلیقتونم تو همه چیزعالیه دکورخونه،سفره،وحتی لباسای آرتین.
فرفره کلاهتم خیلی باحاله جوجو
گفته بودم پایه وبت می شم.دیدی اومدم
تازه مامانم عاشقت شده همش می گه برو وب آرتینوچک کنمنم دلم برای این پسره تنگ شده.

پسره ازرانرسیدی قاپ مامان مارودزدیدی ماشدیم هیچ.
دوست داریم عروسک


ممنون آرش جون.مامانتونم خیلی لطف داره،سلام خدمتشون برسونید.
مامان سمی
4 اردیبهشت 92 9:25
خوش بحالت آرتین خوشگله که اینهمه جاهای زیبا رو رفتی دیدیو خوشحالم حسابی بهت خوش گذشتهعاشق اون عکست با لباس آبی کنار آتیش شدم دلم می خواست پیشت بودم یه ماچ گنده می کردمت هلو
پگاه جون از طرف من خوشگل خان رو حسابی ماچش کن


فدای تو.حتما یک بوس خوشمزه آبدارازش می گیرم
مهران
4 اردیبهشت 92 15:52
خيلي جالب بود ماشالا به اين حوصله


تشکر
الی مامی آراد
5 اردیبهشت 92 8:23
آفرین به این مامان و بابای فعال بازم مسافرت بهتون خوش بگذره عشقم با این راننده کوچولوی خوردنی


خاله رانندگیم 20 می خوای شماروهم ببرم مسافرت
آرتین خان
5 اردیبهشت 92 20:10
آخ که وقتی یادم میافته منم روزهایی وقت میکردم و حوصله میکردم وبلاگ آرتین رو به روز کنم چقدر سخت بود....

از آشنایی با شما و گل پسرتون خیلی خوشحالم
همیشه به گشت و گذار باشین و خوشحال


ممنون عزیزم.ماهم ازآشنایی شماخوشحالیم

شقایق مامان آرشا
5 اردیبهشت 92 23:45
مرسی که عکسای قشنگتون را برامون گذاشتین و دیدیم فقط پسملی گواهینامه داره پشت رولههه؟


ای خواهرچی بگم.ازدستش ذله شدیم وترجیح می دیم بیشترجاهابدون ماشین بریم
مهسا مامان کیارش
8 اردیبهشت 92 11:24
اییییییییییییییییییی جوووووووووووووونم قوبون خودت و عکسات تو هم که مثل کیارش عاشق پشت فرمون نشستنی


اونم چه جورش
مامان ملینا و کوروش
8 اردیبهشت 92 13:54
همیشه به سفر و گردش باشی خوشملمبوس از لپای قرمزت
دو دانشجو
9 اردیبهشت 92 11:51
سلام آرتين جوووون،ما آپيمو
بوووووووووووووس


سلام اومدممممممم
سحر
10 اردیبهشت 92 9:41
عکسای شوفرمو گذاشتین خبر ندادین


ای وایییییییییی ازدست تو
مژگان مامی آرتین
10 اردیبهشت 92 9:44
همیشه شاد باشین و به گردش. عکساتونم عالی بودن. ماشاءالله دو تا پسر گل داری خیلی دوست داشتنین. ببوسشون. خیلی هم خوش عکسین.
ღبارانღ
24 اردیبهشت 92 22:18
وای من چقدر پس نخونده داشتم...همیشه به سفر پگاه جونی...اعکست خوشگله..همون که سه نفره هستید....


تشکر عزیزم
زینب مامان امیر علی
25 اردیبهشت 92 22:57
سلام پگاه جان.چه عکسای قشنگی.فوق العاده بودن.ماشالللا حسابی آقا شده.


فدای تومهربون.عروسک ما چه طوره.ببوسش
سارا مامان آرتین
19 خرداد 92 14:36
همیشه به گردش و تفریحححححححححح و خوش گذرونییییییییییییی پگاه جون شما دو تا بچه دارین؟؟؟؟؟ نه نههههههههههههههههههههههههههههههههه بزنم به تختهههههههههه اصلا بهتون نمیاد هاااااااااااااااااااااااااااااااااااااا