آرتین کوچولوآرتین کوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 27 روز سن داره

بهونه نفس كشيدن

مسافرت نوروزی-مسیر سفراستانهای قم-مرکزی-لرستان-خوزستان(1)

1392/1/18 17:32
نویسنده : آرتین کوچولو
2,775 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه مهربونهای صمیمی امیدوارم تعطیلات به همتون  خوش گذشته باشه وایام به کامتون باشه.

همطور که تو پست قبلی نوشتم روز دوم فروردین  ساعت 6صبح ازخونه بیرون زدیم و علارغم سرماخوردگی شدید من و مامان عازم یک مسیر طولانی شدیم.من به خاطربیماری یکم کسل بودم و حسابی بابایی شده بودم .اگه بابا پشت فرمون می نشست شروع می کردم به گریه که من بایدرانندگی کنم.جلو که می نشستم همش می خواستم دنده روتکون بدم یا فرمونو بچرخونم.برای همین مامان وبابا برای اینکه ایمنی من  رو تضمین کنن به نوبت عقب می نشستن وازمن پرستاری می کردن.بیچاره مامان که به خاطر بابایی شدن من وچسبیدن من به بابایی مجبورشد بااون وضع بیمارش اکثرمسیرو رانندگی کنه وکلی خسته شد.اوهوفقط بابا مواقعی که من خواب بودم می تونست پشت فرمون بشینه.

 مسیر اتوبان تهران-قم من خواب خواب بودم ولی به هیچ عنوان اجازه نمی دادم کمربند صندلیمو ببندناز خود راضی

 ساعت 8 درپارک قم برای خوردن صبحانه توقف کردیم ولی من همه روبیچاره کردم نه خودم می خوردم نه اجازه میدادم بقیه بخورن وحسابی هوس کرده بود لیوان چای  داغ  روسربکشم نیشخند

قله زیبای اشترانکوه درود استان لرستان 

دشت اشترانکوه 

آغوش گرم مامان پناهگاه امنی برای استراحت وآرامش مابود لبخند

 

دریاچه زیبای دز دزفول

مردان گروه درحال تدارک نهاربانظارت مامان جون  

دایی مهدی

کل ایام تعطیلات مسول پخت جوجه کباب وکباب بود وبابا گلی مسول سیخ زدن اونها

خانومها همه منتظر آماده شدن غذا توسط اقایونن

به طور وحشتناکی به پفک علاقه دارم ودریک لحظه به سمتش حمله ورمیشم. شیطان

 

عاشق خاک بازی شده بودم مامان سه بارلباساموتعویض کرد ولی فایده نداشت وعاقبت منوبه حال خودم رهاکرد وگفت نهایتا کزازمی گیره عصبانی

بازی جدید:بدمینتون روی خاک

دشت با صفای میان رود سردشت  

   

 پارک جنگلی 

 آرتین آروم وساکتتعجب

باغ مرکبات که پربودازشکوفه های نارنج وپرتقال و...بارایحه خوش

درحال اذیت کردن اروین. چشمک

عاشق جوجه کبابم قلب

 

ازراست به چپ

دایی مهدی-باباگلی-مامان جون-زندایی پگاه-دایی میثم-مامان پگاه-عمو رضا -خاله پریسا-آروین

راستی خودمم هستمزبان 

شام مهمون خاله روشنک بودیم وهمگی رفتیم بیرون


خاله پریساومن -پگاه جون-زندایی پگاه-مامان پگاه-آروین.همش که شدپگاهنیشخند 

درحال خوردن یک اسلایس پیتزا مخصوص .پیشبندمو به چه روزی انداختمخجالت

بعدشام رفتیم کنارروددز ومشغول خوردن چای،آجیل ومیوه شدیم ومنم آتیش سوزوندم

 

  

 

ودرنهایت من واروین درزیارتگاه محمدبن جعفرطیار دامادامام علی

مامانی عشق زیارتگاه ومراسم واماکن مذهبیه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (42)

بابا هادي
17 فروردین 92 9:04
آخ جون جوجه كباب ......


بابا شکمو
مریم
17 فروردین 92 9:22
عزیزم بازم رفته دردر.خوش بحالش.ماشالا بزرگ شدی وخوشگل تر.می بینم که کلا زدی توخط غذای بزرگترا وروجک پیتزا،جوجه،پفک و....ای ول.پگاه جون امیدوارم بهتون خوش گذشته باشه.عکسا عالی وماروکلی سر حال آورد.دوستون داریم.آرتین ویژه


تشکر مریم عزیزم.جای شما خالی خیلی خوب بود وکلی شارژشدیم وسرحال.بوس ازطرف من وآرتین
نسیم-مامان آرتین
17 فروردین 92 10:00
عزیز دلم سال نو مبارک ایشالا سال خوبی رو در کنار مامان وبابای مهربونت داشته باشی


مرسی خاله نسیم گل.سالی پرازبرکت برای شما باشه
مامان ملینا و کوروش
17 فروردین 92 10:55
سال نو مبارک خوشحالم که به آرتین جونم و مامانی خوش گذشته فقط موندم این وروجکا بعد ازکلی ددر حالا چجوری تو خونه بند می شنخدا به داد ما مامانا برسه

عزیزم کاملا باهات موافقم.عزیزم آرتین که از اولش دردری شده رفته پی کارش.ناچاریم دوستم ازخودمون بیشترمایه بذاریم وهمش بگردیم و وبچرخیم.خوش باشید گلهای نازموببوس
خاله عفت
17 فروردین 92 11:17
سال نو مامان پگاه و آرتین جوجو مبارک باشه، امیدوارم تو این سال همیشه تپل و سرحال و سرزنده باشی.
همیشه به سفر

مرسی عفت جون.سال سرشارازشادی برای شما وعموآرزو داریم منتظر نی نیم هستیم خانومی یالا دیگه
مامان پینار
17 فروردین 92 11:57
امیدوارم همیشه و همه جا بهتون خوش بگذره، سالی پربرکت برایتان ارزومندم.
راستی پفک ضرر نداره مامانی؟

تشکردوست خوبم.لبخند لبتون همیشه مستدام.پینارطلاروببوس

عزیزم ضرر که داره ولی ما حریفش نمی شیم وکم میاریم.

سحر
17 فروردین 92 12:07
سلووووووووووووووووووووم عیدتون مبارک پ خوشبحال خودم که شوفرم اینقد خوبهعکسام خیلی قشنگ بودم ای ول مخصوصا شوفر خودمماشاالله ممنون از لطفت مادر شوفر هههه


سحر جونم سال نو مبارک.لطف داری خانومی شوهرت خدایی تکه تکه.انتخابت 2020
مامان جون
17 فروردین 92 12:43
عزیزم کارات وشیطونیات بامزه ترشده.عکسای جذاب وزیبایی بود.همیشه خرم وسرسبزباشید.
آرتین عاشقتم بدمینتون باززمینی
پگاه ازطرف من بخورش ،بچلونش وبراش اسپنددودکن.

شیطونیاشو که نگید امان امان.بازیای ابداعی شم منو کشته خلاق خلاقه.ممنون بابت محبتتون

سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
17 فروردین 92 12:49
سال نو مبارک عزیزم. امیدوارم بهتون خیلی خیلی خوش گذشته باشه. آرتین جونم رو ببوس


مرسی سعیده مهربون. بهترینهاوزیباترینهاروبراتون خواستارم.پسر جیگر منوبوس بارون کن
مرجان مامان آران
17 فروردین 92 13:06
سلاممممممممممم به مامان خوشگل باحال با ارتین خوشگل عسلممممممممممممم
با اینکه خودم تازه اومدم از سفر ولی با دیدن عکساتون کلییییییییییییییی روحیم عوض شد خیلیییییییییییییییییییی خوشگل و زیبا بود کلی حال میکنم پایه مسافرت طولانیو سفر هستید عزیزم ایشالا همیشه شاد باشید عزیز دلمممممممممممممممممممممممممممدوستون داریمممممم

ممنون دوست گلم.نظر لطفته.عشق من خوبه.سلام به همسری برسون.ایشالا باهم بریم یک سفرخوب
نیلوفر
17 فروردین 92 16:44
▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒
▒▒▒▒▓▒▒▓▒▒▒▒
▒▒▒▒▓▒▒▓▒▒▒▒
▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒
▒▓▒▒▒▒▒▒▒▒▓▒
▒▒▓▓▓▓▓▓▓▓▒▒
▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒سلااااااااااااااااااااممممممممم
سال نو مبارک مااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا اپییییییییییییییییییییییییییییییییییییییم


مرسی دوست مهربون برشما وخانواده گرمتونم مبارک باشه
مامان بنیتا
17 فروردین 92 19:26
سلام خوبین خدا رو شکر که حسابی خوش گذروندین امیدوارم سال خوبی داشته باشین


ممنون گلم امیدوارم سالی توام از سلامتی وشادی براتون باشه.بنیتا جونو ببوس
غزال مامان آرتین
17 فروردین 92 21:34
سلام عزیز دلممممم
سال نو مبارک
الهی قربون این جوجه نازت بشم. عاشقشششمممممم.
تولدش هم مبارک. ببخش دیر شد این آرتین وروجک وقت نمیذاره که!
چقدر عکساتون ناز شده. یکی از یکی دیگه خوشگلتر.
آرتین عزیزمو ببوس



سلام به غزال عزیز وپسرگلش.عیدشما مبارک .ممنون خانومی.ببوسش عسلمو.عزیزمراست می گی وقت مارواینا تنظیم می کنن.منم شرمنده محبت خیلی از دوستانم.
متین من
18 فروردین 92 3:26
خصوصی دارین
فلوریا مامان دیانا
18 فروردین 92 9:35
الهییییییییییییییییییییییییییییییییی، دلمو بردییییییییییییییییییییییییییییییی نمی گید ما اینجا با دیدن عکسا فنا میشیم! قربون کاکل به سر خودم برم که ایقدر نازه. خاله یه ذره هم به ما پفک میدی؟؟ تا حالا سه بار عکس هارو از اول دیدم . ماشاله خیلی اهل کیف و حالین. ایشاله که همیشه لبتون خندون باشه. بوس ویژه از روی ماه آرتین خاااااااااااااااااااااااااان

سلام به فلوریا گل ودوست مهربونم. گلم خوبه.شما به مالطف دارید.ایشالا توتابستون یک برنامه سمت شما داریم.اومدم حتما بهتون سرمی زنم.ببوس گلمو
ناهید
18 فروردین 92 10:35
سلاممممممممممممممممممممم خوبین تعطیلات خوش گذشت ایشالا سال خوبی رو شروع کرده باشین و تا انتها به خوبی بگذره . عکساهم عالی بود very niceeeeeeeeeeeeeee


ممنون ناهید جونم.دلمون تنگ شده بود
مامان آريو
18 فروردین 92 11:43
واي از دست تو مامان پگاه
مثل هميشه يه عالمه عكسهاي قشنگ از آرتين جونمو و خودتون
مثل هميشه از ديدن عكساتون كلي انرژي ميگيرم
سال نو هم بهتون تبريك ميگم
آرتين جون من عاشق اون قيافه ي شيطونتم
همينجوري شيطنت از قيافت ميباره
ميبوسمت خاله جونم


سلام به مامان وپسر گلش.عیدتون مبارک.خاله جون منم عاشق شما وآریو جونم.بوسسسسسسسسس
زهرا مامان عسل
18 فروردین 92 12:12
عزیز دلم عاشقتم.همیشه به تفریح البته اینو که مطمئنم.چقدرتیپ ولباسای این وروجک خوشگله..آروینم ماشالا آقا وخوشتیپ شده.مامان پگاه وبابا هادیم که نگو.20
عکسا خیلی زیبا وقشنگ بود.اون عکس پگاه بارونم خیلی جالب بود.اون عکس تکش با لچکم منو دیونه کرد.عاشقتیم وروجک


ممنون زهرا جون.وروجک ومنم دوستون داریم.عسل خانوم بادرسا چی می کنه.موفق باشه عزیزم
متین من
18 فروردین 92 14:16
سلام خوبین ارتین جون خوبه می بوسمش از راه دورممنونم که موافقت کردید منم شمارولینک کردم دوستم از این به بعد بیشتربهتون سرمیزنم

خواهش می کنم.من وآرتین عاشق همه بچه هاییم.ببوس عسلو

بهار
18 فروردین 92 17:53
زندگیتون بهاری.پگاه جون من وب آرتینوازاول خوندم و حقیقتا به این همه انرژی شما وخانواده اهل گشتتون حسودیم شد ولی یک الگو شدید برام تا بدونم یک مامان وبابامی تونن ادامه تحصیل بدن، شاغل باشن ،بچه هاشون بگردونن.اهل ورزش باشن،به بچه هاشون عشق به مذهبو یادبدن و...بهترین باشند.عزیزم چه پسرای نازی دارید به مامان وبابای نازوخوشتیپشون کشیدن.
از طرزنوشتن مطالبتون اززبون آرتین کلی لذت بردم واقعا سخته ازاول وبلاگش همیشه به زبون خودش بنویسد که البته ازخانومی مثل شما انتظارش می ره.ازصمیمیت ویک رنگی حرفاتون اززبون آرتین وقلم شیوا وتواناتو ن کلی استفاده کردم وازهمه مهمتردیدم درگیر هیچ قیدوبندی توعکسانیستید وبچه ها باهرلباسی هستن عکسشونو می ذارید ودکورواقعی خونه رو توهر لحظه نمایان می کنید
ازاون مامانایی نیستی که همیشه نشون بدن خونم تمیز ومرتبه واقعا هرچیزی طبیعی وواقعیش قشنگه.امیدوارم درآینده بتونم مثل شما باشم.ببوس این خوردنیو.عاشقش شدم وهمیشه بش سرمی زنم.





ممنون دوست خوب ومهربون.حسابی شرمنده کردید.عزیزم من وباباش سعی می کنیم ازخواب ووقت حودمون بگیریموبرای اینها وقت بوجودبیاریم.خوب متوجه شدید عزیزم ،هیچ وقت ذهنمو درگیر تیپ عکس وساختگی بودن اون نمی کنم.دوست دارم واقعیتو به تصویر بکشم.چون همه بچه ها اهل ریخت وپاش وکثیف کردنن واین صحنه ها زیبایی خودشو داره.می بوسمت وممنون .
سارا (مامان درسا)
18 فروردین 92 19:51
سلام و حسابی خسته نباشید
میبینم که شما هم مثل ما یه ایرانگردی توپ داشتین ... ایشالا همیشه شاد باشین
راستی صندلی ماشین نی نی ها دقیقا یه رنگ و یه مدله ... ببوس پسمل نازتو


سلام به سارا ودرسا عزیزم.شما هم خسته نباشید وهمیشه به تفریح وگردش.چه خوب ازالان باهم تفاهم دارن وهم سلیقه ان.ببوسش خانوم گلو
مامان یلدا و سروش
19 فروردین 92 3:40
سفرتون بی خطر. همیشه شاد باشین. من هر وقت ارتین رو یبینم نمیدونم چرا یاد سروشم میافتنم. من الان درکت میکنم که این پسر چقدر شیطون میتونه باشه دقیقا عین سروشه. نه اصلا خود سروشه


فدای سروش برم که منم عاشقشم.اما یلدا جونم جواهره.
مامان یلدا و سروش
19 فروردین 92 3:59
ببوسین این تاج سری رو


ممنون شما هم فرشته های کوچولو ببوس حسابی
مامان یلدا وسروش
19 فروردین 92 10:11
ببوسین این تاج سری رو


شما هم فرشته کوچولوهارو ببوس اساسی
ارشین
19 فروردین 92 11:00

ای جان چه بزرگ شدی جیگر..................



همیشه به تفریح.............................



عکسات حرف نداشت مثل همیشه



دوستت دارم عزیزم













مـــن اگـــر در آسـمان ِ قـلبـت سـتاره ای نـباشــم...؟

ابـر هـَم نـمیشـوم تـا جـلوی درخـشش ِ سـتاره هـای دیـگر را نـگیرم..!

آســـمـانـــت پـُر ســتاره..!





******************************



ما پیغام دوست داشتنمان را با دود به هم میرسانیم

نمیدانم آنسو برای تو تکه چوبی هست؟

من که این سو

جنگلی را به آتش کشیده ام!



*****************************










چوب هم نبود پرسیمرغ گیرمیاریم عاشقتیم.
br>مرسی دخترگلم بابت این همه محبت به من وآرتین
<

آناهیتا مامانیه آرمیتا
19 فروردین 92 19:13
عزیزم همیشه به شادی وخوشی کلی ازعکسهای خوشگلتون کیف کردم امیدوارم سال خوبی براتون باشه
رمزخصوصی


سلام به آناهیتا گل وآرمیتا جون.سال نو براتون پربرکت باشه.ممنون بابت رمز، لطف کردی.کاملا درکت می کنم.بوس واسه مامان ودخترنانازش
مهسا
19 فروردین 92 23:38
سلام
قربون آرتین جون برم من ماشاا..... به گل پسراتونهمه عکساتون زیباستآرتین جونم به منم پفک میدی عزیزمبوس برا پگاه جون نازنینم و گل پسرا بوووووووووووووس


مهسا جون ماشرمنده لطف شماییم.خاله چه نوع پفکی دوست داری لینا،چیتوز موتوری،مینو و....می بوسمت عزیزم
مامان سمی
20 فروردین 92 9:45
پگاه جون سال نوت مبارک.انشاالله سالی سرشار از موفقیت و شادی رو در کنار خانواده ات داشته باشی
چه عکسهای خوشگلی از دیدنشون لذت بردم.قربون آرتین نانازی که حسابی باری خودش مردی شده و دیگه حرف حرف خودشه
خوشحالم که بهتون خوش گذشته انشاالله همیشه ایام به کامتون باشه

ممنون مهربون.خوش وخرم باشی.ببوس
مامان سروش ویلدا
20 فروردین 92 10:19
سفرتون بی خطر. همیشه شاد باشین. من هر وقت ارتین رو یبینم نمیدونم چرا یاد سروشم میافتنم. من الان درکت میکنم که این پسر چقدر شیطون میتونه باشه دقیقا عین سروشه. نه اصلا خود سروشه ببوسش


عزیزم سروش یعنی همون آرتینو ببوس.یلداگلیم کلی بچلونش.
آرش
20 فروردین 92 10:45
سلام به خانواده صمیمی آرتین جون ،سال نومبارک.من ازطریق وب مجیدجون باتون آشنا شدم وازبس مجید تعریف این وروجکوداد منم به وبش سرزدم ویک دل نه صددل عاشقش شدم.ماشالا
هردوپسرتون خوشگل ونازن.
عکس خوردن جوجه وپیتزاش محشربود کوچولو خوش خوراک.عکس زیارتگاه ودوبرداردرآغوش همم خیلی بامعنا بود.بازم می یام وازاین به بعد می شم پایه ثابت وب آرتین


تشکرآروش جون.مجیدلطف داره.امیدوارم سال خوبی داشته باشی
مامان آروین (مریم)
20 فروردین 92 13:08
سلام عزیزم .... از حضور گرمتون در وبم خیلی خوشحال شدم ..... من هم با افتخار شما رو لینک کردم و امیدوارم بتوانیم دوستهای خوبی برای هم باشیم ....... امروز برای من یک روز خیلی خوبی شده ...... 20 فروردین ..... 10 دقیقه پیش برای اولین بار عمه شدم ...... امروز خیلی خوشحالم .............. از شما هم ممنونم که باعث خوشحالیم شدین .......
عزیزم وبتون رو 2 الی 3 دقیقه ای نگاه کردم خیلی قشنگ بود .... خدا پسرهای نازت رو برات 100 ساله کنه ...... حتما و حتما همه پستهاتون رو نگاه میکنم ......


همیشه لبات خندون باشه دوست مهربون.آروین جونوببوس
مجید
20 فروردین 92 21:04
سلام دوست من
ممنون که بهم سرزدی
خیلی جای قشنگیه منم امسال اونجا بودم
ممنون که یادآوری کردی سال هارو


مجید جون سفرخوش گذشت.خوب وسلامت باشی
صبا
20 فروردین 92 22:07
الهی فدات بشم ارتین عزیزم که یک سال بزرگ ترم شدی ....
خاله جون شرمنده واسه تاخیرم...


.خواهش می کنم ماهمیشه دوست داریم خانومی
مامان بردیا
21 فروردین 92 15:01
سلام. سال نو مبارک.
امیدوارم روزهای شاد زیادی در پیش روتون باشه.اگر موافق با تبادل لینک هستید لطفا خبرم کنید. ببوسید روی ماه آرتین جان رو


سلام به بردیا ومامان مهربونش .حتما عزیزم ببوسش
مامان آرتین (الهه)
21 فروردین 92 16:15
الهی من قلبون تو گل پسرم برم
خیییییییییلی دوست دارم و خوشحالم که بهتون خوش گذشته


ممنون خاله مهربون
دو دانشجو
21 فروردین 92 18:46
سلام آرتین جووون،سال نو مبارک امیدوارم سال خوبی داشته باشید.بوووووووووس




سال نوشماهم مبارک.دوستون داریم


شقایق مامان آرشا
24 فروردین 92 14:31
همیشه به سفر و خوش باشید.فقط مامان پگاه چه طوری تو خانواده ها پگاه ها شناسایی می شن؟


به سختی همش تامی گن پگاه هرسه تام می گیم بله.خوشبختانه آروین بهمون لقب داده پگاه جون-پگاه گلی-پگاه طلاحالا دیگه کمتراشتباه می کنیم.
ღ باران ღ
29 فروردین 92 0:55
پست زیبایی بود..ان شالله همیشه به خوشی باشید و سفر...
چقدر پگاه دارید ماشالله تو فامیل...

عزیزم همش اتفاقی بود چون عروسمون بعدا به مااضافه شد.پگاه جونم دوست خوبمونه.

ღ باران ღ
29 فروردین 92 0:55
زیارتتون هم قبول...
پگاه جونم اروین ناراحت نمی شه از اون نمی نویسید؟عزیزم...داداش را بغل کرده...


ممنون عزیزم خودش سایت جداتوبلاگفاداره بامدیریت خودش.
آأم بیکار
29 فروردین 92 16:24
سلام . بابا منم از اول عمرم تا حالا اینقد عکس نگرفتم که آرتین گرفته.از هر حرکتیش یه عکسی گرفتینا واقعا آفرین به این همه حوصله وعلاقتون.. میشه یادگاری چند سال بعد که نیگاه کنه میبینه کوچیکیش چه شکلیه

تشکردوست مهربون.امیدوارم اونموقع براش جذابیت داشته باشن.

مهسا مامان کیارش
30 فروردین 92 16:14
عزیزم همیشه به سفر و گردش خوش بگذره عکساتون هم خیلی خوشگل شده


تشکر
ی دوست
9 بهمن 92 2:31
اون جای آخریه ی چیز دیگس