آرتین کوچولوآرتین کوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 24 روز سن داره

بهونه نفس كشيدن

بازم خرید

1390/11/10 1:43
نویسنده : آرتین کوچولو
1,323 بازدید
اشتراک گذاری

فرشته پاکسلام

  من هنوزبه دنیا نیمدم  کمترازیک ماه دیگه به دنیا می یام .ولی ازاون بالا همه چیزومی بینم.مامان خوبم برام یک وبلگ طراحی کرده تاتمام خاطراتم ثبت کن.دوست دارم مامانی

مامان وبابا حسابی مشغول خریدوسایل من هستن.دستتون دردنکنه

مامان که هرچیزی برام می خره عکس خرس داره .حتی وبلاگم.

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

راستی من یک داداش خیلی خوشگل به اسم آروین دارم که خیلی منتظرتامن بیام.آخه برام برنامه هاداره

مامان اولش می خواست وبلاگ منو بامال داداشی لینک کنه ولی بعدش پشیمون شدوگفته هرکدوم سن وسلیقه خودش داره.خوب راست میگه دیگه.

الانم خوابم می یاد میرم لالاکنم .بوس به همه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)