آرتین کوچولوآرتین کوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره

بهونه نفس كشيدن

برگ جهان - افجه - سدلتیان

1393/4/18 10:15
نویسنده : آرتین کوچولو
3,063 بازدید
اشتراک گذاری

                   گفته بودم خانواده مااهل تو خونه موندن نیست وازهرفرصتی برای رفتن به دامن طبیعت استفاده می کنه ومنم عاشق این اخلاق خونوادمممحبت

تیر ومرداد معمولا پیک کاری باباست و این مامانه که جوربابا رومی کشه وماروهمه جا می گردونه

البته به تلافی محبتهای بابایی که همیشه کمک حال مامانیه


واما بریم سراغ ادامه مطلب

معمولا تو این تفریحات یک روزه  وسایلمونو ازشب قبل آماده می کنیم وبابا توماشین جاسازی می کنه و صبح زود بیدارمی شیم وبه جاده می زنیم.یک روزافجه یک روزبرگ جهان یک روزسدو...

خدایی این همه جاهای خوش آب وهوا اطرافمونه بشینیم تو خونه چیکارکنیممتنظر

مامان معتقده آرامش روحی وروانی پیش نیاز هرکاریه، برای همینه دائم مارومی گردونه ماهم حسابی پایه ایم و استقبال می کنیم وخودمونو برای یک هفته شارژوسرحال می کنیمخندونک

 

تومسیررفتن به برگ جهان

برگ جهان

روستایی سرسبز ،درون دره زیبا باآب وهوایی خنک وطبیعتی روح انگیز

که ازکنارش یک رودخونه زیبا عبورمی کنه

همش دنبال اینم که توآب سنگریزه بندازم،تارسیدیم منم دویدم رفتم کناررودخونه

ای جان سنگخندونک

وقتی توآب سنگ میندازم وموج تشکیل می شه اینجوری ذوق می کنمخندونکزبان

مامان یالاسنگ جمع کنیمچشمکعکس نمی خوامقهر

بابا جونم که بش می گم بابا گلی وکلی اهل گشتهبوسواسه باباگلی

 

افجه

روستایی آروم وبی نظیر باهوایی دلپذیروچشمه هایی زلال وباغهایی دیدنی

همش دنبال پروانه ومورچه وحشرات بودم.ببینم کجامی ریدآرام نیستید،کجاییدشاکی

بابا خسته شدم این پروانه ها همش فرارمی کنن و می پرن.ای وای ازدست ایناخسته

دیگه امیدی به گرفتن پروانه هانیست  که نیست ،خسته شدمبی حوصلهغمناک

مامان عاشق این عکسه می گه" مظلومییتت منو کشته"محبت

یه چیزی بدید بخورم  گشنم شده دیگه شاکی

من ومامان جونم ومامان پگاه

بین این دوتا له شدم بخداکچلولی این له شدن بدجوری کیف میدهچشمک

سدلتیان

اینم یک عکس هنری که آروین ازمامان گرفتهتشویق آفرین آروینتشویق

وقتی برمیگردیم باباهم ازنبود ما استفاده کرده و به همه کاراش رسیده .

واین جوریه که مامان وبابا همیشه هوای همودارن وقتی مامان درس و کارداره زحمت ما به عهده باباست ووقتی بابا کارداره مامان همه جوره به مامی رسه.آفرین به هردوتاشونتشویقدرهرصورت تفریح ما همیشه به راههچشمک

پسندها (6)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (28)

زهرا
18 تیر 93 13:03
آفرین به مامان وبابای مهربونت ما که شهرمون اینقدر گرمه که بیشتر خونه هستیم خوش بگذره
آرتین کوچولو
پاسخ
عزیزم منم خودم بچه خوزستانم مفهوم گرما روکامل درک می کنم ولی خدایی اونجا هم که بودیم یا ازصبح تاشب رودخونه بودیم ویک سره شنا می کردیم ٰاکثرجمعه ها صبحونه رومی بردیم تاشب کناردزبودیم یاغروبا وشبا کناررودخونه ها وتوساحل. شبای کارون وصفای جاده ساحلیو هیجا نداره اینو به جرات می گمٰ امتحان کن .خوش باشید
asal
18 تیر 93 14:35
afariiiiiiiiiin
مامان نرگس جون(مریم)
18 تیر 93 15:35
ای جان چه خوشگل ذوق میکنه افرین به شما مامان و بابای مهربون که خیلی هوای همو دارین
آرتین کوچولو
پاسخ
مرسی نرگس جونم دختریو ببوس
سپیده مامان درسا
19 تیر 93 4:38
بازم مثل همیشه لذت بردم از دیدن عکسهاتون پگاه ی خوشگل من ، قربونت صدای نازنینت بشم من هنوز رمز دو تا پست های قبل و ندادی منتظرم عزیز دلم ، اگه وقت شد یا برام تو وب بذار یا پیامک کن بوس برای خودت و گل پسرای نازت
آرتین کوچولو
پاسخ
فدی تودوست خوبم چشم SMS می کنم گلم
عشق مشکی یواش
19 تیر 93 7:23
سلام امیدوارم که خوب باشین عکسها و مطالبتون خیلی قشنگ بودن امیدوارم داخل تمام مراحل زندگی اینجور مامان و بابای آرتین هوای هم رو داشته باشند و همیشه کنار هم خوشبخت باشن با آرزوی روزهایی شاد و زیبا به شادی و زیبایی آرتین برای شما
آرتین کوچولو
پاسخ
تشکرعزیزم منم زیباترین لحظاتو برات خواستارم
ناهید
19 تیر 93 11:51
سلاممممممممممم خوبین ؟ بابا همیشه به گشت و تفریح جای مارو هم خالی کنین امیدوارم همیشه شاد باشین و پر انرژی . عکستونم خیلی قشنگ شده . آرتین عزیز قدر این مامان و بابا رو بدون که انقدر به فکر شمان عزیزم . بوووووووووووس .
آرتین کوچولو
پاسخ
تشکرناهید جونمدوست داری بیا با همبریممممممممم.خوش باشی گلم
مامان آیدا
19 تیر 93 17:59
واقعا این سفرهای یک روزه خیلی میچسبه گاهی از یک مسافرت چند روزه بیشتر به آدم خوش میگذره امیدوارم همیشه صحیح و سالم و شاد باشید و در حال خوشگذرانی راستی پگاه جون من هنوز منتظر رمز هستم لطف کن هر چه زودتر برام بفرست که شدیدا منتظرم و دارم اینشکلی میشم
آرتین کوچولو
پاسخ
آره عزیزم سفرهای یک روزه شیرینی خودش داره وکلی روحیه بخشه.فدای تو امروز ارسال می کنم.فقط آدرس وبتون بذارید آدرسی که دارم بازنمی شههههههههه
مریم
19 تیر 93 18:03
به به خوش باشید.بابا شما دیگه آخرشین ما یک روزکه تعطیلیم می گیریم می خوابیم ولی خدایی خیلی همت دارین.. خیلی خوبه که اینجوری همدیگرو حمایت می کنید.دقیقا یادمه توپیک کارات می گفتی کلا آرتین باباباشه. چه جاهای قشنگی دقیقا کجای تهرانن؟؟؟؟؟؟؟؟ عکس هنری آروینم عالیه وروجک کنجکاومنو ببوس که همش دنبال جشرات وناشناخته هاست اومنو ببوس که همش دنبال جشرات وناشناخته هاست
آرتین کوچولو
پاسخ
ممنون مریم جون.خدایی هادی همیشه کمک حال منه منم درعوض تواین دوماه خیلی خیلی هواشو دارم عزیزم افجه که ازسمت لواسون بایدبریم. برگ جهانم توی جاده جنگله .سدم که توجاده جاجرود. منم موافقم آروین خیلی پیشرفت کرده یک دوربین مخصوص خودش گرفتم وزوایای عکاسی وکادرای عکسو پدرم باش کارمی کنه.
سپیده مامان درسا
20 تیر 93 1:10
ممنون که رمز دادی بهم پگاه جونم ... عکسهای تولد دو سالگی رو تو یه پست دیگه دیده بودم عالی عالی بود ... اما عکسهای آتلیه باز نشدن پگاه جون یه کاری بکن میخوام ببینم
آرتین کوچولو
پاسخ
ای جان چرابازنشد دوباره رمزشو به خاطرشما تغییرمی دم یک دونه ایی دیگه براتون ارسال می کنم
عشق مشکی یواش
20 تیر 93 7:56
سلام خوبید منم که بچه بودم عاشق این بودم که سنگ پرت کنم داخل اب یک لذت خاصی داره راستش هنوزم این کار رو انجام میدم یاد دوران کودکیم راستی چیز ارسال نکردین امیدوارم همیشه شاد و سلامت باشید
آرتین کوچولو
پاسخ
منم عاشق این کارم به خصوص صدای دلنوازوزیبایی موجها روخیلی دوست دارم.چشم ایمیل می زنم
کسری ومامانش
21 تیر 93 8:50
آفرین چه جاهای قشنگی.ماشالا شما هم کلی طبیعت شناسید.ممنون بابت معرفی این جاهای قشنگ. پسریم چه حالی می کنه بااین سنگ پرونی توی آب ببوسش.عکسای مامان پگاهم عالیه پگاه خانم ازاین اخلاقت خوشم میاد که عاشق تنوعیید ورنگ.پسرای خوشگل به مامانشون رفتن دیگههه خیلیم شبیه مامانتونید پگاه جون.خدا حفظشون کنه به نظر میاد خیلی مهربونه
آرتین کوچولو
پاسخ
مممنون خانمی.شما لطف دارید.هرکسی روحیه ایی داره منم عشق رنگ وتنوع وتغییرم آره عزیزم همه می گن من خیلی شبیه مامانم کاش بتونم اخلاقم تاجایی که ممکنه بش نزدیک کنم خیلی خیلی مهربونه وتمام زندگیشو وقف ماکرده ,همیشه کمک حال همستو واهل گشت.
مامان الهام
21 تیر 93 10:43
آفرین به مامان فعال واقعا پگاه جووون
آرتین کوچولو
پاسخ
ممنون عزیزم
عشق مشکی یواش
22 تیر 93 8:10
سلام آرتین جون قدر این مامان بابای مهربونت رو بدون اونا هر کاری میکننند برای تو هست با آرزوی آینده ای زیبا برای آرتین جون و مامان مهربونش
آرتین کوچولو
پاسخ
چشم خاله جون
عشق مشکی یواش
23 تیر 93 7:09
سلام خوبید دلم براتون تنگ شده کی مطلب جدید میزارین از طرف من این آرتین ناز رو ببوس دوست دار همیشگی شما عشق مشکی یواش
آرتین کوچولو
پاسخ
عزیزم ممنون امروزفردا آپ می کنم
مامان آرين
23 تیر 93 13:45
خيلي خوشم مياد از اين روحيه باحال و شادتون، آفرين واقعاً پسراي گلمو ببوس دوست خشگلم
آرتین کوچولو
پاسخ
ممنون عزیزم روحیمونو حفظ نکنیم چی کنیممممممممممچشم پسرای گلوببوس
نانا
23 تیر 93 17:59
سلام دوست گلم،سفارشات خرید لباس و کفش و کیف برای خودتون و کلی لباسهای خوشگل و ناز برای جیگراتون ،رو قبول میکنیم...اجناسمون همشون ترکیه هستن،خودتون میبینین و می پسندین و من سفارش میدم تا براتون بیارن...جنسها ازنظرکیفیت عالی هستن...اگر دروایبرهستید و حتما قصدخرید دارین به این شماره تلفن از وایبرپیام بذارین تا توی گروهم ادتون کنم...باورکنین پشیمون نمیشین... 09017677967.......همین الان بیا وایبرپیام بده...کلی لباس نازداریم
مامان آرتین(الهه)
24 تیر 93 0:07
عالی بوووووووووووود
آرتین کوچولو
پاسخ
فدای تو
یک دوست
24 تیر 93 10:25
عزیزم همیشه پستاتونو می خونم وازطرفدارای پروپاقرص وبلاگ آرتینم ودوستدارنوشتارفوق العاده شما.ماشالا پسرای خوشگل وباهوشی دارید وپیداست زندگیتونم عالی وپرازتفاهم ونشاطه.روحیتونم عالی.کاش ماهم عین شما بشیم.پیداست باهمسرتون دوست ورفیقید وهردوتانون به فکرپیشرفت.کاش منم مثل شما بودم. ازمستقل بودنتون خوشم میاد که به تنهاییم بچه هاراعالی ساپرت می کنیدموفق باشید.ببوس پسراتونو همیشه به وبتون سرمی زنم.رازتو به ما هم می گی؟خیلی سبک زندگیتونو دوست دارم؟ پگاه خانم یک سوال خصوصیم دارم وازتون راهنمایی می خوام.خصوصیو چک کنید وممنون
آرتین کوچولو
پاسخ
خواهش می کنم عزیزم لطف دارید.خداروشکر زندگی عالیه البته دقت کن همه زندگیا بالا وپایین دارن ودروغه هرکی بگه همیشه گل وبلبله.ولی سعی هردومون روبه بهترشدن وعالی شدن بیش ازپیشه.شما هم می تونید مطمئنم. منم هرکاری ازدستم بربیاد انجام می دم. صداقت,اعتماد,گذشت,قناعت ودرک دوجانبه وصحبت کردن وگفتمان درموردمشکلات پیش اومده مهمترین اصول ازدیدگاه ما هستن.امتحان کن ایشالا جواب می گیریبه خصوص اعتماد که متاسفانه این روزا تو خیلی زندگیا داره کمرنگ می شه ومن تودوستا وهمکارام زیاد می بینم.تا جایی که حتی خانم می گه فقط کلید خونه باید دست من باشه وواقعا جای تاسف وتفکره
مامان آرمیتا
24 تیر 93 10:52
آفرین به این خانواده سرزنده وشاد همیشه شاد وموفق باشید
آرتین کوچولو
پاسخ
ممنون عزیزم ببوس دختری رو
عشق مشکی یواش
25 تیر 93 6:23
سلام سلام به ارتین جون خودم و مامان مهربونش خوبید فقط امدم سربزنم مطالب جدیدتون رو بخونم و کلی انرژی بگیرم ولی به در بست خوردم مطلب جدیدی ندیدم با آرزوی شادی روزافزون برای شما مامان مهربون
آرتین کوچولو
پاسخ
عزیزم چشم دیروزخیلی خسته بودم ببخشید
مامانی و بابایی دخمل بلا
25 تیر 93 14:28
من از عمق وجود خود ، خدایم را صدا کردم , نمیدانم چه میخواهی ، ولی امروز برای تو ، برای رفع غم هایت , برای قلب زیبایت ، برای آرزوهایت ، به درگاهش دعا کردم و میدانم خدا از آرزوهایت خبر دارد ، یقین دارم دعاهایم اثر دارد . . . -------------------------------------------------------------------------- دستهای من دخیل دل پاکت ... مرا در این شبهای عزیز , نه به بهای لیاقت ، بلکه به رسم رفاقت , اول حلال و بعد هم دعا کن , وخدا کند که بدانی چقدر محتاج است ، نگاه خسته ی من بر دعای دستانت , التماس دعا عزیز دلم ...
آرتین کوچولو
پاسخ
به امید قبولی طاعات وآمرزش پروردگاردرشبهای پربرکت قدر.التماس دعا
بهار
25 تیر 93 15:29
به به جایی ازتهران وایران مونده که شما نگشته باشید؟؟؟؟؟؟؟ خیلی خوشم اومد ازافجه.چه سرسبزه.رنگاییم که شما می زنید تو این زمینه سبز محشره خدایی اگه نمی شناختمت می گفتم یاهندی هستی یا تایلندی بااین تنوع رنگای لباسات. بببوس آرتینو زود بیا منتظرتونیممممممممممم دلمون تنگ شده
آرتین کوچولو
پاسخ
بهارجون چندجایی توایران مونده نرفتم که ایران گردیم کامل بشه اتفاقا توتایلند ازخودشونم رنگ رنگیترمی پوشیدم وکلی خوشششون اومده بود چشم عزیزم.امسال کجا عازمید مارکوپولو
عشق مشکی یواش
26 تیر 93 5:00
سلام خوبید من که خوابم میاد دیشب آخه شب قدر بود هنوز نخوابیدم دو شب دیگه مونده برای ما هم دعا کنید من برای شما و تمام مامانای مهربونداخل شبهای قدر دعا میکنم
آرتین کوچولو
پاسخ
فدای تو عزیزم طاعات قبول والتماس دعا
مامان بردیا شیطون
27 تیر 93 12:32
به به عجب جاهایی رفتین..... افرین به شما که هوای همو دارین خیلی عکسای قشنگی بود همیشه به تفریح عزیزم ارتین جون رو ببوس که ماشالا هر روز نازتر میشه
آرتین کوچولو
پاسخ
تشکرعزیزم وچشمم
مامان ملی و کوروش
5 مرداد 93 13:30
چه جاهای قشنگی مسیراش کجاست دقیقا مامانی؟این دفعه اومدم تهران می خوام برم اینجاها !خیلی خوشمان آمد
آرتین کوچولو
پاسخ
سلام عزیزم خوبیید.حتما برو خیلی جاهای قشنگی هستن. افجه سمت لواسانه- برگ جهان جاده جنگلی -سد لتیان جاجرود. ببوس بچه ها رو
مامان کیان
14 مرداد 93 13:28
پگاه جون سرت حسابی شلوغه ها .......چند بار اومدم تا پست جدید ببینم نبودین.دلم واستون تنگیده مخصوصا واسه شیرین زبونیهای وروجک
آرتین کوچولو
پاسخ
ببخشید گلم
سحر
16 مرداد 93 11:18
جالب بود ایشاالله همیشه به شادی ومسافرت باشین
مامان سمانه
23 مرداد 93 20:52
ایشالا همیشه به تفریح