آرتین کوچولوآرتین کوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره

بهونه نفس كشيدن

باغ پرندگان

1392/9/25 7:02
نویسنده : آرتین کوچولو
2,239 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام به همگی

ببخشید کامنتای پست قبلیو دیرجواب دادیم.جای شما خالی چندروزی رفته بودیم مسافرت  جنوب.

این عکسا مربوط می شه به هفته سوم شهریور که جمعه صبح ساعت 7 ازخواب بیدارشدیم وساعت 8 رفتیم دنبال خاله اینا وبه اتفاق رفتیم باغ پرندگان.دیدن عکسای اون فصل تواین هوای سردپاییزی خالی ازلطف نیست ویسرشارازیک حس گرمه.

              ساعت 8:45 بودکه به محل رسیدیم وتقریبا جزء 4خانواه ایی بودبم که اونجاحضورداشتن.ماشینو توپارکینگ باغ پارک کردیم وباوسایل نقلیه مربوطه تا ورودی باغ رفتیم.حسن سحرخیزی اینه که باغ مختص 4 ،5 خانواده بود وبه راحتی می شد

همه پرنده هاروازنزدیک وباآرامش کامل اونارونگاه کرد

بقیه عکسا روتوادامه مطلب می ذارم

 درابتداوروددرکنارآب نما.من پسرخوبی بودم وعلی بداخلاق وگریه رو

 وهمه می گفتن علی ازآرتین یادبگیرنیشخند

درحال قدم زدن ولذت بردن ازطبیعت 

عاشق این آفتاب پرست رنگی شدم وتوچشماش زل زده بودم .سلام رفیق

درحال تماشای پرنده هایی که آزادانه همه جا حرکت می کردن 

 زو 

من و علی درحال مذاکره وبحث ررابطه باجغدای شاخدار 

عاشق پله نوردیم ومامان وباباروحرص می دادم(بالا،پایین و...) 

من وعلی ومامان وخاله

 (تیتاب خودموتا آخرخورده بودم و چشمم همش دنبال مال علی بود )

اینجا یک تنفس به مامان وبابادادم تا بتونن با هم عکس بگیرن 

چندمنظره ازباغ پرندگان

 

 

  

مامان مسولیت کامل نگهداری علی و تقبل کرد تاآرومش کنه

خدایش شیوه های مامان جواب داد وموثرواقع شد

بامامانم بازیش گرفته بود وولکن نبود(علی مامان خودمه گفته باشم )چشمک

مامورا ونگهبانای زحمتکش پارک درحال تغذیه دادن به پرنده هابودن ومنم محبتم گل کردوشیشه شیرموبه پرنده ها تقدیم کردم

(خداروشکرمامان همیشه ازهرچیزی یدک وزاپاس داره وگرنه خودم بی شیشه می شدم) نیشخند

 عاقبت جوگیری اینه دیگه زبان 

  

باحسرت ازتوبغل مامان شیشموتماشا میکرد که باجریان آب دورودورترمی شد

وهمش می گفتم شیر رفت،رفتاوه

دیونه این خروسا شده بودم نژادشون خیلی باحال بودوتریپشون منو کشته بود 

من وشترمرغا 

 

این بازیوخیلی دوست دارم وازخنده ریسه می رم

مامان میگه آخرش تواین بازی  دستم کنده می شه ودرمیاد

 

بابالااومدن خورشید هواشروع به گرم شدن کرد وکم کم باغ شلوغ ومنم بنای بداخلاقیو شروع کردمحالا همه می گفتن آرتین ازعلی یاد بگیر. 

پرنده های زیبا

 

آخرش نفهمیدیم علی ازمن یادبگیره، یامن ازعلی فکرکنم خودشونم نفهمیدن

اینه هنربچه هاقهقهه

 

بعد ازباغم رفتیم ناهاروخوش گذرونی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (31)

آقا هادي
25 آذر 92 9:16
آقا آرتين ياده اون روزها بخير خيلي خوش گذشت با خاله و عمو بهزاد و علي كوچولو . دوسسسسسسسسسسسست دارم عقابها رو يادته هنوز ناقلا
آرتین کوچولو
پاسخ
ممنون آقا هادی یادمه کامل کامل دوباره می بریم بابا جون
مینا ( دلنوشته هایی برای دلبندم )
25 آذر 92 10:34
ای جوووووووووونم قربونت بشم که اینقدر دست و دلبازی شیشه شیرتو دادی به پرنده ها
آرتین کوچولو
پاسخ
مرسی خاله مینا مهربون وعزیز که همیشه بهم سرمی زنی
بهار
25 آذر 92 10:49
ممنون مامان پگاه خوش سلیقه که تواین روزای سردآخرپاییز ماروباپست شهریوریت گرم کردیعزیزم این پسرچه خوشتیپ وخوشگله دلبردلبره. کفشاش چه خوشگله واسپرته. راستی خانم دکترچقدرجدیدا شبیه شما شده. علی جونشم حسابی بزرگ شده ماشالا می بینی توروخداما توتهرانیم وازاین باغا بی خبرممنون بابت معرفیت به من تنبلیک سایت گردشگری داخلی وخارجی راه بندازشما که دائم به گردش ودردرید آقا هادی وشما هم که همیشه عالی وخوش تیپید عکسا عالی وپراز عشق ومهربونی
آرتین کوچولو
پاسخ
تشکربهارجون باکامنت پرمهرت.عزیزم پوپک ازاول شبیه بود ولی موافقم جدیدا خیلی شبیه شدیم. چشم سایت معرفیم راه می ندازم بابا که توزمینه کوه وغار وجاهای توریستی منم می رم سمت پارک ملی و مناطق حفاظت شده حیات وحش و محیط زیست و...اینجوری مجوعه کامل می شه
نیلوفر
25 آذر 92 10:50
وای چه عکسای خوشکلی .عکسی که ارتین کوچولو تو بغلتونه کنار قو خیلی قشنگه انگار پوستره.خودمونیما پگاه جون یه پا عکاسی ها
آرتین کوچولو
پاسخ
مرسی دوست خوبم.چشمات قشنگ می بینه.اونم هنرعکاسی همسریه.
محبوبه مامان الينا
25 آذر 92 11:20
عكسهاتون خيلي خوشگل و باكيفيت شده پگاه جون
آرتین کوچولو
پاسخ
تشکرمحبوبه عزیزم
نسم مامان آرتین
25 آذر 92 11:54
واااااااااااااااااااااااااااي چه روز خوبي معلومه به همتون حسابي خوش گذشته به خصوص به اون غازها چون يه شيشه شير خوشگل نصيبشونم شده
آرتین کوچولو
پاسخ
تشکر ممنون جای دوستان خالیاون غازاطفلکیا شیرنخورده بودن که خوردن
مینا مامان آرتین کوچولو
25 آذر 92 13:21
سلام واقعا حال داد دیدن این عکسا ماشاله به این پسر وروجک و ناناز و به مامانی خوش ذوق که عکسای خوشگل خوشگل گرفته
آرتین کوچولو
پاسخ
سلام به مینا جون.وپسرگلش.همیشه خوش باشید
ترنم
25 آذر 92 13:56
بازم افرین به دوست سحرخیزم ،وایول به دست و دلبازی اون وروجک شیطون بلا که شیشه شیرشو برای غازا انداخته مردم از خنده از دست این شیطون بلایه شیرینم
آرتین کوچولو
پاسخ
ترنم جون فدات.مارم باکاراش همیشه سوپرایز می کنه.دوستون داریم مهربون
مامان آروین (مریم)
25 آذر 92 14:52
چه روز خوبی ..... همه عکساتون قشنگ بودند مرسی که ما رو به وجد آوردین
آرتین کوچولو
پاسخ
تشکرمریم جون منم با پیامای گرمتون به وجدمیام.
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
25 آذر 92 15:02
واقعا تو این هوای سرد دیدن این مناظر کلی حال می ده
آرتین کوچولو
پاسخ
همیشه خوش وسرحال باشی دوستم منم خواستم یک حالی به همه بدم
صبا خاله ی آیسا
25 آذر 92 15:19
قربونت برم ارتین جون خوشتیپه خــــودمی دلم میخواد همــــیــــتشه همینقدر شاد باشین یهمیشه به گردش خیلی جای زیبایی هست خصوصی پگاه جون
آرتین کوچولو
پاسخ
مرسی خاله صبا دوستون دارم خیلی.چشم چک می کنم گلم
صبا خاله ی آیسا
25 آذر 92 15:24
نااااااااااااازی شیشه شیرتو پرتاب کردی؟ اخه عاشق این کاراتم اگه از نزدیک ببینمتاااااااااا میخورمتخاله جون مرمم اینه .دلم نیمدمن بخورم واونا نگاه کنن.آیسا
سپیده مامان درسا
25 آذر 92 15:56
همیشه به تفریح و گردش خانومی عکسها مثل همیشه خوشگل بود و کلی انرژی گرفتم از دیدنشون واقعا تو این هوای سرد با دیدن عکسهات گرممون کردی پگاه جونم ، ممنون
آرتین کوچولو
پاسخ
تشکر سپیده جونم.ایشالا زندگیت همیشه گرم گرم باشه
زهرا مامان ارتا
25 آذر 92 16:33
افرین به مامان و بابا و ارتین سحرخیز معلومه خیلی خوش گذشته راستی اخر تو از علی یاد بگیری یا علی از تواز همه بهتر قسمت خوراکیهاست به ما هم سر بزن خاله
آرتین کوچولو
پاسخ
آرتین رودست مامان وباباش زده واولین نفربیدارهتوالگوبرداری کارای بد ونق زدن سریع ازهم الگوبرداری می کنن. چشم سر می زنم عزیزم
مامان نرگس جون(مریم)
25 آذر 92 17:40
چه عکسای تمیز و قشنگی شدن قربون آرتین جون که مثه همیبشه خوشگل و خوش تیپه
آرتین کوچولو
پاسخ
ممنون خاله جون لطف داری
متین من
26 آذر 92 2:17
همیشه باخوندن پست هات لذت میبرم طوری که تا ته پست رو بادقت میخونم مامان آرتین جوون یه مدت نبودم در دنیای مجازی ولی چند وقتیه که برگشتم بازم میام بهتون سر میزنم
آرتین کوچولو
پاسخ
تشکردوست خوبم.بله جای شما خیلی خالی بود خوشحالم که برگشتی.منم بهتون سرمی زنم
مامان الیار
26 آذر 92 2:29
خیلی عالی بود مخصوصا اون خروس هامیگم این اقا ارتین ما هم نترسه هم خوشگله هم خوش اخلاقه هم دست و دل بازه افرین به این پسر نازهمیشه خوش باشیدمیبوسسسسسسسسسسسم
آرتین کوچولو
پاسخ
عاشق خروسا شده بود اونم چه جوری. مثل خودش شیطون بودن باهم تله پاتی می کردن..بچم آخر دست ودل بازیهمامانش دورش بگرده
مامان آروین (مریم)
26 آذر 92 7:56
خصوصی
آرتین کوچولو
پاسخ
چک می کنم گلم
رها مامان راستین
26 آذر 92 10:11
وای باغ خیلی خوشگل بود شما هم خوشگل بودین آفرین مهربون شیشه شیرشو داده معلوم کلی دست ودل بازه
آرتین کوچولو
پاسخ
سلام رها جون.مرسی چشمات خوشگل می بینه عشق من خوبه .
کسری ومامانش
26 آذر 92 13:33
سلام پگاه خانم عجب عکسای جالبی گذاشتی حسابی بردینمون تو فضای تابستون.خدایش چه جای زیبایی بود.ماشالا به پسرخاله ها .تقریبا ازروعکسا همسنن درست می گم؟مامانم کلی به عکس شیشه شیر خندید.خدایی کارای پسرتون تکه اون ازخرابکاریاش اینم از دست ودل بازیاش.ببوسینش ازطرف من ومامان
آرتین کوچولو
پاسخ
سلام به آقا کسری ومامان مهربونش. آرتین تکه چی کارش کنم هرجابریم یک کارتاریخی ثبت می کنه.همه کلی بهش خندیدن وکلی قربون وصدقش رفتن که چه بچه باحالیه و..../
ناهید
26 آذر 92 14:10
سلام پگاه جون خوبین ؟ بابا عجب جایی بود این باغ پرندگان خیلی قشنگ بود . به جز اون آفتاب پرسته . البته خیلی خوش رنگ بود . ولی اون عکسی که از اون قوی تنها گرفتی خیلی خوشگله من خیلی از اون عکسه خوشم اومد . همیشه شاد باشین .
آرتین کوچولو
پاسخ
سلام ناهید جون ممنونم.فدای تو ایشالا باهم بریم .من ازاون عکس خیلی خوشم میاد.ممنون
مامان آینده
27 آذر 92 8:58
عاشق کاراتم وروجک ناز.چقدرتو خوش تیپی.مامانی این لباسای خوشگلو ازکجابراش می خری .کتونیای آبیش معرکست.چه مناظر زیبایی وچه عکسایی وچه خانواده شادی.دوستون دارم پگاه جون کاش منم انرژی وروحیه شماروداشتم.خوش باشین
آرتین کوچولو
پاسخ
سلام عزیزم.ایشالا نی نی خودتون.قابل نداره نی نی اومدباهم می ریم خرید.تو اقدام کن بقیش بامنننننننننننن
منا(مامان کورش)
27 آذر 92 17:47
ارتین جون فدای شما بشم که انقدر دست و دلباز هستی چه روز قشنگی داشتی با این همه پرنده های زیبا امیدوارم همیشه شاد باشید
آرتین کوچولو
پاسخ
تشکر خاله خوبم.کورش جونم ببرید باپرنده هابازی کنه.خیلی خوش گذشت
جیران بخشنده
29 آذر 92 19:41
وای چه عکسای خوشگلی گرفتین باغ پرندگان چه قدر خوشگله .ای شیطون شیشه شیرتو دادی پرنده ها بخورن
آرتین کوچولو
پاسخ
سلام جیران جون عزیزم ادرس وبتو دوباره برام بذارممنون.جای شما خالی بود عزیزم
مامان آرتین(الهه)
30 آذر 92 0:43
الهی من قربون اون دل مهربونت برم ایشالا همیشه درکنارهم سلامت وشاد باشین
آرتین کوچولو
پاسخ
فدای شما خاله خوب وعزیز.ایشالا دل همه خوش باشه
مامان بردیا شیطون
30 آذر 92 13:33
ای جوووووووووووووووووووووووونم ماشالا به شما خانواده مارکو پلو که همیشه در سفر هستین ایشالا خوب و خوش باشین خیلی قشنگ بودن خیلی عکسای خوشگلی بود ممنون کلی کیف کردم ارتین شیشه شیرت رو دادی پرنده ها بخورن قربونت برم که چقد مهربونی تو
آرتین کوچولو
پاسخ
عزیزم شما هم خوش باشین.بردیا جونمو ببوس
نسم مامان آرتین
30 آذر 92 14:02
چه سخاوتمند است پاييز كه شكوه بلند ترين شبش را عاشقانه پيشكش تولد زمستان ميكند.زمستانت سفيد وسلامت،يــــــــــــلداتون مبارك
آرتین کوچولو
پاسخ
تشکرمهربون یلدات اهورایی
مامان اهورا (نرگس)
30 آذر 92 16:50
جوووووووووووووووووووونم...عکسا مثل همیشه قشنگ بودن!!! عزیز دلم شیشه تو دادی به قو ها؟؟؟؟!!!!قربونت برم الهی
آرتین کوچولو
پاسخ
بچم دلش نمی یاد خودش تنهایی بخوره.بامعرفته دیگه
نیلوفر
30 آذر 92 17:57
روزاتون به سپیدی و زیبایی برف و کانون زندگیتون به گرمای آفتاب تابیده بر برف های زمستانی هر چه از روشنی و سرخی داریم برداریم کنار هم بنشیینیم و بگذاریم که دوستی ها سدی باشند در برابر تاریکی ها یلدایتان رویایی…روزهایتان پر فروغ،شبهایتان ستاره باران!
آرتین کوچولو
پاسخ
فدای تو وتبریک زیبات عزیزم.یلدا برشما مبارک
زهرا مامان عسل
1 دی 92 9:44
جونم که من هرموقع میام وبلاگ تو دیونه می شم.همش عکسای خوشگل وجاهای دیدنی.پگاه جون چه خوش تیپ این وروجک ست می کنه قرمز وآبی.بزرگ بشه چی می شه خیلی عکساتون قشنگ بود خانمی.مامان وبابا شما احیانا باشبکه فشن ارتباط ندارین چقدرمتنوع می پوشید.دوستون داریم خانواده پرانرژی
آرتین کوچولو
پاسخ
سلام زهرا جون.گفته بودم می خوام تو کلاسای مقاومت دربرابر خرید شرکت کنم ولی هنوزفرصت نشده. عسل جونو سلام برسون
ارشین
3 دی 92 15:28
ای جوووووووووووون چه جای باحالی.... حتما حسابی کیف کردی بلا.... قربونت برم چه باحالی تو ...