آرتین کوچولوآرتین کوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 27 روز سن داره

بهونه نفس كشيدن

من 9 ماهه شدم

1391/9/25 20:01
نویسنده : آرتین کوچولو
2,531 بازدید
اشتراک گذاری

من 9 ماهه شدم

 دیکشنری 2من:

اوف= جیزه،خطر

آبا=آب

نه نه=نه، حرف نفی

 

اول باید بگم خدمتتون  بهترین تفریح من اینه که  در کابینتا روبازمی کنمنیشخند

 کابینتاروخالی میکنم وطبق سلیقه خودم وسایلو جاسازی می کنماز خود راضی

ای وای ، مامان تمام کابینتا روباروبان بستهناراحتوای ازدست مامان

 

یک روزترس مامان وبابا ازاین بود من شیشه کمد وسایل آرایشی رو نشکنم وروم نریزه واوف نشم

 حالا کارم بجایی رسیده  که درش رو بازمی کنم ووسایلشو پایین می ریزم

هرچیزم بخوام برمی دارمزبان

عاشق جواهرات وبدلیجات مامانم به قول مامان کلاغم،آرتین کلاغ ،

عاشق هرچیزیم که برق بزنه

 

کشوروبازمی کنم وسه سوت همه رو می ریزم بیرون ،بشمارید123چشمک

بعدشم خودمو شبیه پادشاها می کنم.شاه آرتین مژه

خوره دستمال وکاغذم 

توتابم بلندمی شم ومی ایستم ،نترس شدم دیگهابرو

 

اینجاهم پام گیرکرده،کمک کمکم کنیدگریه

تردمیل اسمن مال مامان.کلا اسباب بازی من شده خوشمزه

  

 

تن آساهم که عشق اینم که چرخاشو بچرخونم،اینم مال من شده هورااااااااا نیشخند

پابلندی می کنم ولباسشویی روی هردرجه ای که بخوام تنظیم می کنم.آخه من بهتره می دونم کدوم برنامه شستشو مناسب تره از خود راضی

 

خریدای مامان وبابام چک میکنم ببینم چیزی ازقلم نیفتاده باشه،روغن،دستمال،قند و.... 

خریدبدی نبوددفعه دیگه منم می یام تا بهترخریدکنید

 

البته یک وقتاییم آقام،یک وقتاییا

مثل اینجا

آماده شدم ومنتظرم بریم دردر 

ای وای ازدست اینا همیشه من باید1ساعت معطل بشم تا آماده شن 

آخرشم خودم ازهمه خوش تیپ ترم این همه هم لفتش می دن 


بای بایبای بای عاشقتونمممممممممممقلبقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (38)

مامان آريو
26 آذر 91 0:46
واي آرتين جونم چرا اينقد تو شيطوني
9 ماهگيت هم مبارك باشه عزيزم
بوس واسه ي شاه آرتين


خاله کجاشودیدی.دوست دارم
بابابزرگ
26 آذر 91 7:56
يامنوببريدددريا همه چي روبه هم ميزنم هيچ اعتراضي هم وارد نيست يه راهي هم برا بازكردن اين درا پيدا ميكنم!


بابابزرگ ماکه هفته ای 7 روزددریمممممممم.
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
26 آذر 91 8:29
شیرین زبون خاله 9 ماهگیت مبارک.


مرسی خاله مهربون وخوبمممممممممم
نسیم -مامان آرتین
26 آذر 91 9:05
ای جونم 9ماهگیت مبارک باشه جیگرطلا تو چقدر بلا شدی آتیش پاره
پگاه جون فکر کنم تمام آرتینا باهوشن وشیطون نــــــــــــــــــــــــــــــــــه




ممنون خاله.آرتینا شیطون بلان.
مامان رهام
26 آذر 91 10:27
سلام دوست جونی من ...مرسی که به ما سرزدی خانومی...هزار ماشاله بهت نمی خوره دوتا شازده داشته باشی خدا برات حفظشون کنه...............
با افتخار لینک شدید


ممنون عزیزم.رهام خیلی نازه ببوسش
مامان دیانا
26 آذر 91 10:46
9 ماهگیت مبارک قند عسل
خاله جون من فکر می کردم فقط دیانای ما شیطونه نگو شما دست دیانا رو از پشت بستی!! از الانم اولین یلداتو تبریک می گم. ایشاله بهتون مثل همیشه خوش بگذره. قربونت برم مننننننننننننننننننننننننننننننن خیلی دوست دارررررررررررررررررررررررررررررررررررررررم


ممنون خاله .یلداشماهم مبارک.دوستون دارم خیلی زیاددددددددددددد.دیانا دوست دارم
مریم
26 آذر 91 11:00
بازم سرصبحی کلی باعکسات حال کردم.ماشالابه تو ومزه ریختنات.عاشقتم اساسییییییییی.پگاه به جای من بخورششششششششش


مریم جون خوردمش اساسیییی
سپیده مامان درسا
26 آذر 91 12:45
آرتین جون 9 ماهگیت مبارک چه خوشگل و شیطونی تو جیگر طلا پیش ما هم بیاین خوشحال میشیم بوس از طرف من و درسا


ممنون خاله.حتما مییایم.درسا نازنازیوببوسسسسسسس
بابا هادي
26 آذر 91 14:59
جيگرم پسرم عسلم فدات بشم شلوغ كن ولي مواظب خودت باش خدا تورو حفظ كنه پسرم عاشقتممممممممممممممممم


ممنون بابای گلی
مامان بنیتا
26 آذر 91 17:53
9ماهگیت مبارک عزیزم ماشالا خاله جون که انقدر نازی
امان از شیطنتا بنیتا که زندگی برا من نذاشته

فدای بنیتا گلی بشم من.
سمانه مامان ستایش
26 آذر 91 20:34
9 ماهگیت مبارک ارتین دوست داشتنی

این وروجکا هرچی بزرگتر میشن شیطونی هاشونم بیشتر میشه.همش باید مواظبشون بود بلایی سرخودشون نیارن.
پگاه جون خیلی مواظب آرتین جون باش.از طرف منم یه ماچ محکمش کن



راستی می گی عزیزم.هرروزنگهداریشون سخت ترومواظبتشون بیشترمی شه.ممنون بابت توصیه مادرانت.ستایشم روببوسسسسسس
دوعاشق زیبا
26 آذر 91 22:21
عالی بود


مرسی دوست خوب ومهربونم
مونا مامان امیرسام
26 آذر 91 23:53
سلااام مامان پگاه نازنین.ممنون از نظر پر مهرتون.
اوول یه بووس ابدار برای ارتین جوونی.
دوووم من عااشق رنگ چشمااای نانازت شدم عسل.هزارماشاالله.
سوم امیدوارم دوستهای خوبی برای هم باشیم.بوووس


فدای تو.ایشالا همینطوره.گل پسروببوس
مامان بنیتا
27 آذر 91 2:30
9 ماهگیت مبارک خوشگلم..
مامانش مثله همیشه خیلی قشنگ رو عکسا توضیح دادی منکه واقعا لذت بردم از خوندنشون


فدای تو.نظرلطفته عزیزدل منو ماچ آبدار کننننننن
رهگذر
27 آذر 91 9:21
آرتین جون هرچندبارم وبلاگتو می بینم سیرنمی شم.قیافه نازتو هرروز هزاربارنگاه می کنم.شیطونیات،کارات آدمو دیونه می کنه.مامان پگاه چه اززبون آرتین زیبا بیان می کنی.آرتین عاشقتممممممممممم


دوست خوبم به من وآرتین خیلی لطف داری.ممنون
مامان ظریفه
27 آذر 91 11:02
9مهگیت مبارک خوشگل خاله

وای آرتین کاراش فتوکپی برابر اصل آیلین منه

پس فقط من نیستم که روزی شصت بار کمد و کشوهارو باید ازنو بچینم


عزیزم خسته نباشی چون بعضی وقتا من گریم می گیره.اون می ریزه من جمع می کنم.
ناهید
27 آذر 91 14:29
سلام آرتین خان 9 ماهگیت مبارک خاله خیلی بلا شدیا


سلام خاله ممنون بلابودم بلاترشدمممممم
کیانا
28 آذر 91 9:03
آرتین شیطونیات زیادشده.وروجک توروچی به جواهرات.مگه دخترشدییییییی


بلا شده کیانا جون.آتیش پاره عاشق جواهرات وبدلیجاته.نمی دونم چرااااااااااااا





مهسا(مامان هستی)
28 آذر 91 16:59
الهی قربــــــــــــــــــــون این وروچک بشم من
ماشالاااااااااااااااا هزار ماشالاااااا روز به روز داره شیرین تر میشه


ممنون محسا جون.هرروزشیطون ترازدیروز
مامانی محمد طاها
28 آذر 91 17:31
سلام خوشکل موشکل چقدر بزرگ شدی اولین شب یلدا مبارک مبارک مبارک
حتما بهت خوش میگذره خیلی دوستتتتت دارم نی نی با نمک
همه لحظه هاي پاياني پاييزيت پر از خش خش آرزوهاي قشنگ(پيشاپيش يلدا مبارك)


خاله ممنون.دوست گلموببوسسسسسسسسسس خیلی زیاد
مرجان مامان آران
28 آذر 91 23:15
9 ماهگیت مبارک عزیز دلممممممممممممممممممم
پسر خوشگل و شیطونم ماشالااااااااااا بهت


دوستون دارم.بوس
مامان آرتین (الهه)
29 آذر 91 11:06
الهی قربونت برم خاله جون. 9ماهگیت مبارککک خیلی شیطون شدی هااااا


ممنون کجاشو دیدی خاله.همناممو ببوس


زهرا مامان صدرا
29 آذر 91 13:33
نه ماهگيت مبارك شيطونككككككك



مرسی خاله جونم
ناهید
29 آذر 91 14:03
محفل آریائی تان طلائی، دلهایتان دریائی شادیهایتان یلدائی، پیشاپیش مبارک باد این شب اهورائی


فدای تو.عاشقتمممممممممم
آناهیتا مامانیه آرمیتا
29 آذر 91 15:07
۹ماهگیت مبااالکههه
پاییز ثانیه ثانیه می گذرد، یادت نرود این جا کسی هست که به اندازه

تمام برگ های رقصان پاییز برایت آرزوهای خوب دارد

عمرت یلدایی، دلت دریایی، روزگارت بهاری

یلدای خوشی را برایتان آرزو می کنم . . .

پیشاپیش یلدا مبارک


مرسی آناهیتا جونم.عسل منو بچلونششششششششش

مامان کورش
29 آذر 91 15:55
ارتین جون 9 ماهگیت مبارک شما هیکل ورزشکار دیگه نیاز به تردمیل نداری خاله فدات بشه وقتی میری بیرون چقدر خودت خوشتیپ میکنی


خاله خیلی دوست دارم .دوستمو ببوس هوارتااااااااااا.ممنون به خاطرتعریفاتتتتتتتتت
مهدی
29 آذر 91 23:46
شب یلداست.....

شب فال.....

شب عشق.....

شب انار و هندوانه.....

یلدا یعنی شروعی نو برای عاشق تر بودن و موندن

یلدا یعنی بازگشت به خود....

میشه یلدا رو همیشه به فال نیک گرفت

تا اگر اشتباهاتی درزندگیمون کردیم از نو شروع کنیم و بر خودمون ببخشاییم....

آغوش امن خدا همیشه منتظرمونه...

امیدوارم تا یلدای سال بعد به همه آرزوهای قشنگتون برسید...

ممنون مهدی جون.خیلی زیبا بود.انشاا...

نازنین (مامان ثنا)
30 آذر 91 2:37
شب یلدا همیشه جاودانی است / زمستان را بهارزندگانی است
شب یلدا شب فر و کیان است / نشان از سنت ایرانیان است
یلدا مبارک دوست خوبم



دوست جون یلدا شماهم مبارک
مهسا
30 آذر 91 19:43
هندوانه رویاهایتان شیرین
انار موفقیتهایتان پردانه
پسته خاطراتتان خندان
قصه زندگیتان خوشو عمرتان چون یلدا بلند باد یلدا مبارک[بوسه]



فدای تو عزیزمممممممممم
مامان ملینا و کوروش
1 دی 91 12:40
هزارماشالا خدا الهی براتتون حفظش کنه بچه های منم مثل شما 8سال اختلاف سنی دارن کوروش 7ماهشه ولی هنئز چهادست و پا نمی کنه احتمالا مثل آرتین جونی وقتی راه بیافته از در و دیوار بالا میره.با اجازتون توی پیوندای وبلاگ بچه هام آدرس وبلاگ آرتین جونی رو گذاشتم تا با هم دوستای خوبی باشند. موفق باشید


مرسی عزیزم منم لینکتون کردم.بوس واسه گلهای نازم
سارا (مامان درسا)
1 دی 91 12:49
ماشالا به جونت خاله
مامانی کلی کلی کلی ماچش کن
وگرنه خودم میاماااااااااااااااااااااا


فدای تو رفتم ماچش کنم
مامان پینار
1 دی 91 12:58
نه ماهگی و یلدات مبارک آرتین جان
مامانش چراعکسهای جدید نذاشتین پس؟
داشتم دنبال آرتین وهندونه میگشتم نبود. خوبین؟


سلام خاله ممنون.مامان مهمون داشت .حتما می ذاریم
عباس و زهرا عاشقان همیشگی
2 دی 91 1:19
سلام ، شعری که خودم خوندم با نام لحظه های عاشقونه تو وبلاگ گذاشتم واسه دانلود 300 کیلو بایت زیادم نیس ..... خب منم زدم تو خط خوانندگی !!! بعد از دانلود سعی کن فقط خودت گوش کنی ... چرا که اطرافیانت تذکر میدن خاموش کن ... اون صدای کیه از ته چاه در میاد تو استریوی خونگی با موبایلم ضبط کردم راستی خودت قبل از گوش دادن صدای بنده یه قرص مسکنی هم بخور .... هی ها ها هو هو این ترانه تو ۵ دقیقه ضبط و تنظیم شده ! شاعر این ترانه زیبا ، خانم نیلوفر لاری پور هست و بقیه کارای این ترانه با خودم
منتظرتم زووووووووووودی بیا



حتما مییام دوست خوبم
مامان کوروش و ملینا
3 دی 91 12:23
سلام آرتین نازم خیلی وبلاگ خوشگلی داری دست مامانی درد نکنه من کوروش گلی هستم مامانی منم برام وبلاگ درست کرده اگه دوست داشتی به وبلاگ منم سر بزن و نظرتو بگو .من تو رو توی لیست دوستام گذاشتم


ماهم باکمال میل دوستیتونو قبول می کنیم.دوست جونامو ببوس خالههههههه
مامان رهام
4 دی 91 10:33
آرتینم 9ماهگیت مبارک


ممنون خاله جون
ارشین
4 دی 91 11:42

ای جانم ارتین جونم
چه بلا شدی..............

من منتظر تولد یکسالگیتم

دوست دارم شیطون بلا


بوس
صبا
11 دی 91 22:01
نه ماهگیت مبارک باشه عزیزم . چه شیطونی شده
دوعاشق زیبا
13 دی 91 0:39
سلام عالی بود یه مدت نیستم امیدوارم فراموشمون نکنی موفق باشی


ممنون.منتظر می مونیم تا برگردین.