آرتین کوچولوآرتین کوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 26 روز سن داره

بهونه نفس كشيدن

تق تق تق

1390/12/10 1:47
نویسنده : آرتین کوچولو
1,409 بازدید
اشتراک گذاری

 سلام

من این چندشب آخر مامانمو خیلی اذیت می کنم.همش لگدای محکم میزنم.تق تق تق آخه می خوام زودتر بیام بیرونniniweblog.com

مامان حسابی گرمایی شده،اصلا تحمل گرمارو نداره.توی این زمستون پنجره هارو بازمیکنه ولباسای تابستونی می پوشه. niniweblog.com  بابا همش می گه سرما میخوری.مواظب باش.

بابا حسابی بش می رسه.نمی ذاره کار خونه بکنه.دوسش داره دیگه....niniweblog.com

همش براش چیزای خوشمزه میخره،میوه براش پوست می گیره وبش می ده.می گه آرتینی باید توپلی شه. مگه من آروینم ؟فکر کنم آخرمنو ومامان منفجر بشیم.

دیگه می رم لالا کنم.شب بخیر بای بای

اینم یک رزناز تقدیم به مامان وبابا وداداش مهربونم. تصاویر زیباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نویسان،آپلودعكس، كد موسیقی، روزگذر دات كام http://www.roozgozar.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

marjan
10 اسفند 90 3:10
سلام عزیزم به سلامتی ایشالا زایمان کنی منم اخر فروردین زایمان میکنم
marjan
10 اسفند 90 3:14
راستی اگه دوست داشتی ادرس وبتوبرام بفرست
آرتین جون بشه دوست آران پسر من

سلام مرجان جون.شما هم به سلامتی،مبارک باشه
خوشحال می شم .شما هم آدرس وبتو بده من لینکتون کنم.
http://artinjan90.niniweblog.com