آرتین کوچولوآرتین کوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 17 روز سن داره

بهونه نفس كشيدن

سفربه تایلند(شهریور95) Fantasea show

1395/9/28 23:41
نویسنده : آرتین کوچولو

عکسا درادامه مطلب...

Fantasea show

فانتاسی شو پوکت، یکی از جذاب ترین دیدنی های تایلند ویکی ازبزرگترین شوهای دنیا بشمار می ره.بندبازی ،فیل بازی و نمایش های داستانی سنتی و فانتزی در اینجا شبی فوق العاده برای گردشگران رقم  می زنه.در نمایش باشکوه فانتاسی بزرگترین بوفه آسیا، یک پارک تفریحی، مراکز خرید ،شهربازی، کاخ فیل ها و پارک وحش سیمیلان وجود داره.یک مکان منحصر به فرد، فوق العاده، تاثیرگذار وتفریحی... علاوه بر اینها یک روستا با کلی مراکز خرید از تیشرت گرفته تا لباس شنا و جواهرات واسباب بازی و...در این مکان قرار داره.

حدود ساعت 4 برای رفتن به برنامه فانتاسی شوآماده شدیم وبه محض رسیدن به اونجا تاچنددقیقه مسخ زیبایی وهنر این مجموعه بی نظیرشدیم.باتاریک شدن هواجاذبه های این مجموعه  فوق العاده هزاربرابرشدونورپردازیهای بی نظیر این مجموعه زیباییهای اونوصدچندان کرد .

شهربازی بزرگ فانتاسی بانورپردازی لیزری وخیره کننده

شهربازی ومراکزخرید داخل اون تنوع بی نظیری ازانواع عروسکهای پولیشی واسباب بازیهای زیبا وخیلی شیک داشت وماهم حاضربه دل کندن ازهمچین مکان رویایی وزیبایی نبودیم .بالاخره بعد2ساعت بازی وخریدمن واروین رضایت به رفتن دادیم

توفانتاسی با یک پسربچه کره ایی دوست شدم و

بادوربینای مامان وباباهامون کلی عکس باهم گرفتیم

بازارجواهرات

فروشگاههای بزرگ جواهرات،فوق العاده زیبا بودن البته من وآروین علاقه زیادی به دیدن اونا نداشتیم و

ولی مامان خیلی ازجواهرات تایلندی خوشش اومدوتنهایی به مراکزجواهرفروشی رفت وماپیش بابا موندیم وکلی باهم عکس گرفتیم.

سالن نمایش

نمای بیرونی سالن اجرای نمایش که بانورپردازیهای هنرمندانه فوق العاده زیبابود

رستوران قناری طلایی

رستوران قناری طلایی با 4000 میز و صندلی، با بهترین غذاهای تایلندی ودو بوفه بزرگ  که ترکیبی از غذاهای تایلندی و بین المللی توش سرو می شد.فضای بیرونی این رستوران با چندین مجسمه تایلندی و انواع و اقسام تابلوهای عکس تزیین شده وبی نظیر بود.

بعدصرف شام مدتی روتوفضای محوطه گشتیم وبرای رفتن به بزرگترین نمایش تایلند آماده شدیم

سالن تئاتر جادویی

سالن تئاتر از ساعت 20:30 باز می شد و میهمانان به کمک نیروهای امنیتی، صندلی ها را پر می کردن. در این مکان اجازه بردن دوربین داده نمی شه و قوانین سختگیرانه اعمال می شه. پس از ورود با کمدین ها، بچه فیل ها، ببرهای جوان روبرو شدیم که میشدبا اونا سلفی بگیریم.صحنه نمایش فانتاسی، یکی از بهترین جاذبه های گردشگری پوکت در تایلنده و اجراهای دیدنی بر روی آن انجام می شه. در این سیرک بزرگ دود، نور لیزر، سر و صدای تماشاگران، باران به همراه رقص های سنتی تایلندی و سایه های عروسکی،بندبازای حرفه ایی و...هیجان واقعی رورقم می زنن .شاید باورش سخت باشد که فیل ، بز، خروس، گاو و کبوتر هم بازیگران این نمایش بودن.

ودرنهایت 2:30 بامداداین مکان رویایی روبه سمت هتل ترک کردیم

ممنون دوستای خوبم
محبوبه مامان الینا
23 دی 95 11:06
چه جالب و هیجان انگیز پگاه جون جسارتاً هزینه سفرتون چقدر شد؟ میخوام بدونم میتونم برا سفر امسالمون روش برنامه ریزی کنم یا نه؟
آرتین کوچولو
عزیزم قیمتا بسته به تعدادروزهای اقامت ،نوع ایرلاین،نوع پرواز ودرجه هتل ودرجه تور و...متفاوته ولی مادرکل حدود30م شد که بیشترهزینه مربوط به هزینه پروازشدکه باتوجه به طولانی بودن مسیرمن وهمسرم تصمیم گرفتیم باقطرایرلاین بچه هاروببریم که واقعا عالی بود.البته ما تاحدودزیادی تو سفرهای خارجی ماهرشدیم ومدیریت هزینه می کنیم وخیلی وقتاجدای توراقدام می کنیم.حالا بازم سوال بود خصوصی پیام بذاریا تلگرام من درخدمتم.ایشالا برید وحسابی بهتون خوش بگذره چون واقعا وجب وجب تایلند ارزش دیدن داره وبهشته روی زمینه.