آرتین کوچولوآرتین کوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 16 روز سن داره

1395/8/20 22:30
نویسنده : آرتین کوچولو

بقیه درادامه مطلب...

امسال تابستونم مثل سالهای قبل قرارشدمامان وباباماروبه یک سفرخارج کشورببرن،تاقبل از بازگشایی مدارس وشروع فصل تحصیلی یک استراحت کامل کنیم وبایک روحیه عالی وشادسال جدیدتحصیلی روشروع کنیم.تقریبا تااواخرمردادچین برای سفرقطعی شده بود وقراربودبریم آلماتی قزاقزستان وازاونجابریم پکن ،ولی شیطنتهای ماورژیم غذایی ورزشی ومسافت زیادوفاصله طولانی پروازی ونوع غذاهای چینی مجدد نظرمامان وبابا روعوض کردورفتن به چین به زمان دیگه ایی موکول شد(تا مابزرگتربشیم وبیشترهمکاری کنیم).بااین تغییر پیش آمده وبرنامه زمانبندی مامان وبابا برای رفتن به سفر یک فرصت محدوددبرای انتخاب سایر گزینه ها داشتیم.

ترکیه:ترکیه که البته هرچندبارم بری بازم جذابه ولی چندین بارباخانواده رفته بودیم ومامانم   تازه  به تنهایی ازاستانبول برگشته بود ودرکل تمایل زیادی نداشتیم.

سنگاپورم قشنگ بود ولی اکثرتورهای موجودترکیب مالزی وسنگاپوربود که باوجودمابرای مامان وبابا اقامت تودوکشورخیلی سخت بود.

مالزیم زیاد به مذاق مامان وباباخوش نبود

درنهایت به خاطراینکه ماعشق معبدوعشق تماشای ماروفیل و... روداشتیم ومامان وباباهم دنبال یک طبیعت زیبا ومحیط آرامش بخش بودن بعد چندروز همفکری وجسنجوی اینترنتی جزیره پوکت تایلند به عنوان مقصدنهایی انتخاب شد.البته مامان وبابا قبلا تایلند رفته بودن ولی پوکت نه برای همین هردوروی اونا روی پوکت اتفاق نظرداشتن.

اول قراربود مامان جون وباباجونم بامابیان  ولی بعدش تصمیم گرفتن خودشون تنها یی برن به یک استراحت  دونفری ویک چندروزی روازما مرخصی بگیرن ،چون تقریبا ازاول خردادمن دیگه مهدنرفتم وهمش خونه اونا بودم . برای همین مقصدشون به سمت بلغارستان تغییرکرد.

برای راحتی ما وآسایش وآرامش حین سفرتوی این مسافت طولانی، بابا ومامان ایرلاین قطرروانتخاب کردن وباپروازایرباس 321قطر ازتهران عازم دوحه شدیم وبعد ازترانسفرازدوحه هم باپروازبوینگ 787 قطر عازم پوکت شدیم.

پروازماساعت 5صبح به وقت تهران بود. برای همین 2بامدادبه فرودگاه رفتیم ،من توساعات اول  بیداربودم وکلی بازی کردم ولی کم کم مست خواب شدم وبه خواب رفتم ودرنهایت توپروازبیدارشدم وبقیه مسیرروتارسیدن به مقصد کارتون تماشاکردم .پروازفوق العاده عالی وراحتی بود ومهمانداراخیلی خیلی هوای بچه هاروداشتن ومرتب باانواع گیفت وشیروآبمیوه وکیک ومیوه و...ازبچه هاپذیرایی می کردن.بعدگذشت حدود2ساعت به دوحه رسیدیم وازاونجا به مقصد پوکت ترانسفرشدیم.فاصله پروازی دوحه تا پوکت حدود6ساعت بودکه تقریبا تمام مسیرپروازازروی دواقیانوس هندوآرام بود بجزیک قسمت که ازمرزهوایی هندعبورکردیم.باوجودطولانی بودن مسیربه خاطر راحت بودن پروازاصلا خسته نشدیم وموقع رسیدن کاملاسرحال بودیم.