آرتین کوچولوآرتین کوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 4 روز سن داره

بهونه نفس كشيدن

گرفتن کمربند زردتکواندو

1395/6/1 0:42
نویسنده : آرتین کوچولو
524 بازدید
اشتراک گذاری

بالاخره بعدازگذشت سه ماه  درتاریخ 16 مرداد95تونستم کمربندزردروکسب کنم

وبه اولین موفقیت تورشته تکواندودست پیداکنمتشویق

طی یک مراسمی استاد به من ودوتاازبچه هاکمربندزرد رواهداکرد

من کوچکترین عضوباشگاهم وهمه خیلی دوستم دارن واستاد به آینده من خیلی امیدوارهمحبت

مامان پگاه خوبم  یک جشن کوچولو گرفت وازهمه هم باشگاهیام بامیوه پذیرایی کرد.

 

مبارزه من وحریفم سپهرجون که من پیروزشدم

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

بهار مامان شایلین
1 شهریور 95 11:02
ایووول پســــــــــر خووودم ماشالله خاله کمـــــــــــــر بند زردتم مبارک باشه!
آرتین کوچولو
پاسخ
ممنون عزیزم
دو دانشجو
1 شهریور 95 11:42
آفرین عزیزم ایشالا موفیت های بیشتر کسب کنی
آرتین کوچولو
پاسخ
سلام به عزیزای دلم.خوبید.ممنون که سرزدید.موفق باشید عزیزان من
سپیده مامان درسا
3 شهریور 95 0:25
ایول به گل پسر زرنگمون