آرتین کوچولوآرتین کوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 8 روز سن داره

بهونه نفس كشيدن

مسافرت نوروزی 95 (2)- دزفول- دریاچه دز

1395/3/6 20:10
نویسنده : آرتین کوچولو
712 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

جاده میانه:

یکی اززیباترین جاده های کشوردربهار،به خصوص فروردین واردیبهشت ماه.

درحالی که خیلی ازمناطق کشوردراوایل بهارفاقدپوشش گیاهیه،این منطقه کاملا سبزپوشه وتوسط مخمل سبزرنگی مفروش شده.

 

یک روزبهاری،تو تعطیلات نوروز که هواابری بود ازسمت جاده میانه رفتیم دریاچه دز

 

ابتدای ورودبه جاده میانه

 

دریاچه دز

سلفی من وآروین

تومسیربرگشت تگرگ شدیدی شروع به بارش کردومامان حسابی منوپوشوند

من چندبارتوگل ولای افتادم وخیس شدم.امامامان خدروشکر کاملازده بود به بی خیالی

خیلی روزخوبی بود وخیلی خیلی خوش گذشت،هواعالی وطبیعت فوق العاده زیبا بود

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

سپیده مامان درسا
9 خرداد 95 15:39
به به واقعا زیباست ایول به این همه انرژی و روحیه ی شاد هزار تا بوس واسه مامان پگاه ناز و گل پسرای دوست داشتنیش
آرتین کوچولو
پاسخ
فدات بشم
سحر
17 خرداد 95 14:11
خوش بحالتون که اینقدراهل طبیعتید. پگاه جون چه جاهای بکروقشنگی می بریشون.عاشق روحیه طبیعت گرد شما وخانواده وپسراتم. واقعا عکسا قشنگن ومناظرعالی.خوش باشید
آرتین کوچولو
پاسخ
عزیزم بچه های من عشق طبیعتن وخودم بدترازاونا.تو دنیای ماشینی امروزفقط رفتن به دامن طبیعت می تونه آرامش بخش باشه
کیانا
19 خرداد 95 15:31
سلام به مامان پگاه گل وبچه های گل وخوشگلش.خوبید.بابا ماروهم باخودتون ببرید.چه جاهای قشنگی می رید.چه دریاچه های زیبایی. ایشالا همیشه خوش باشید واین دوتاداداش کنارهم شادوخندوندوستون دارم وبادیدن عکساتون وتفریحاتون روحیه می گیرم
آرتین کوچولو
پاسخ
درخدمتیم دوست عزیز.لطف دارید ایشالا همیشه شادباشید
ساغر
19 خرداد 95 16:40
با سلام. من خواننده خانوشتون هستم و از مطالبتون خیلی استفاده کردم و لذت میبرم از اینهمه انرژی و اشتیاق شما.ارزوی سعادت بیشتر و سلامتی براتون دارم.عزیزم من با همسر و پسر سیزده ماهه ام قصد مسافرت به کوش اداسی رو دارم میتونم اسم هتلتون رو بدونم و اینکه هنوزم اون رو پیشنهاد میدید و خوب بوده؟لطف میکنید که جواب میدید.ضمنا من اهل ماهشهرم و به هم استانی بودن با شما افتخار میکنم.
آرتین کوچولو
پاسخ
سلام گلم.شما لطف دارید. چشم من هرکمک وراهنمایی ازدستم بربیاد دریغ نمی کنم.شمارتونو خصوصی بذار اطلاعات کاملو تقدیم می کنم.پسرگلتونم ببوس
ساغر
21 تیر 95 12:06
سلام پگاه خانم.عزیزم مرسی که جواب دادید.من یه دفعه ای سفرم اوکی شد و رفتیم و در کل خوش گذشت.هتل ل بلو بودیم.بازم ممنونم.ارتین عزیزم رو میبوسم.
آرتین کوچولو
پاسخ
فدات بشم ایشالا همیشه خوش باشید.