آرتین کوچولوآرتین کوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 8 روز سن داره

بهونه نفس كشيدن

سال 94 دریک نگاه

1395/1/8 2:24
نویسنده : آرتین کوچولو
3,384 بازدید
اشتراک گذاری

بالاخره سال 93 به پایان رسید ولی تواین یک سالی که گذشت من چیزهای زیادی یادگرفتم وتجربه های ارزشمندی بدست آوردم

درکل سال 93 دریک نگاه به شرح زیره

ادامه مطلب...

تکنولوژی ووسایل ارتباط الکترونیکی:

-به تمام برنامه های تبلت وموبایل  مسلطم.به اندازه ایی که نصب وحذف بازیها وبرنامه ها روخودم انجام می دم و مرتب درحال چک کردن وآپدیت کردن برنامه ها ازبازارم یا درحال ارسال برنامه وبازی بانرم افزارهایی مثل zapya برای خودم وبقیه

 -تواین سال کلا به وسایل الکترونیکی مسلط شدم.ازسرچ کردن تو یوتیوپ وگوگل وآپارت گرفته تا ساخت حساب کاربری وفرستادن پیامهای صوتی واستیکرهای مختلف توفضاهای مجازی

اونقدرمستقل شدم که اکثرجستجوهای گوگل رو صوتی انجام می دادم هرکلمه ایی راکه انگلیسیش رو بلد نبودم ازمامان می پرسیدم وسریع سرچ صوتی می کردم.

-به تمام بازیهای Xbox,Play stationمسلط شدم وعاشق بازیهای Mortal kombat,Taken,Fifaهستم .

 

 

ورزش :

به فوتبال واسکیت وبدمینتون وورزشای رزمی خیلی علاقمندم .اسکیتو تقریبا مسلط شدم وآماده برای رفتن به ترمای پیشرفته وحرفه ایی.

 

موسیقی:

موسیقی روتاحدودزیادی دنبال کردم ونتای اولیه رویادگرفتم وباارف آهنگ می زنم.

 

آموزش ویادگیری:

-انگلیسی وترکی رودرحال یادگیری وآموزشم وتقریبا پیشرفت خوب وچشمگیری داشتم.

-کتاب داستان وکتاب قصه روخیلی دوست دارم وهمیشه ازمامان وبابا می خوام برام قصه بخونن،هروقت که نخونن  مستقل عمل می کنم ومی رم باتبلتم قصه گوش می کنم،تازه بعضی وقتا برای اوناهم قصه می گم.

 -به بازیهای فکریم مثل شطرنج وتخته نرد ودومینو و..علاقه مندشدم ودارم به اونا مسلط می شم.

 

بازنگری خاطرات:

ازسفرروسیه وبلغارستان نسبت به بقیه سفرا چون بیشترتوذهنم مونده کلی چیزیادگرفتم وهمه اتفاقات سفررو بابقیه مرورمیکنم.به یادآوردن خاطرات درهرزمینه ایی رودوست دارم ودوست دارم مرتب بازنگریشون کنم.

 

بازیها وسرگرمیها:

-عاشق اسباب بازی حیوانات شدم وازانواع حیوانات توتمام سایزا ازمیکروگرفته تاماکروخریداری کردم.

-علاقه شدید به دایناسورهاپیداکردم تاجایی که فیلم پارک ژوراسیک رو هزارباردیدم وتمام فیلمای مربوط به دایناسورها را دانلود کردم وهرچی کتاب دراین زمینه تو بازار کتاب بود خریدم.اسم اکثرشون رویادگرفتم حتی نوع گوشتخواروگیاهخوارروازرواسمشون تشخیص می دم واینکه توچه دوره زمین شناسی زندگی می کردن همه رویادگرفتم.

 

کارتونهاوفیلمهای موردعلاقه:

-زورو،فوتبالیستها،پاندای کنفوکار،اسبهای پونی بعضی وقتاهم باب اسفنجی.وفیلمهای جکی جان ورزمی و...درکل بیشتردنبال فیلمها وکارتونهای مهیج وهیجانی واکتشافی ورزمی بودم وهستم.

 

ارتباطات:

مهد کودک ومربی ودوستامو خیلی دوست دارم حتی اونقدربه دوستام وابستم که یک مدت همش ازمامان می خواستم منو ببره مهد قبلیم تا دوستام ومربیامو ببینم وبالاخره مامان تو روزهای پایانی سال منو به اونجابردو یک ساعتی پیششون بودم وکلی باهم بازی کردیم.

کلابچه خونگرمیم وسریع باهمه ارتباط برقرارمی کنم تو محل باهمه دوستم وسریع بادوستا وهمکارای ماماو بابا دوست می شم.

 

همکاری:

کارهای خونه روکمک مامان وبابا انجام می دم وتوکارای بیرونم کمکشون می کنم مثل چیدن میزنهاروشام،جم وجورکردن اتاقم،خریدو...

ولی:

به نقاشی علاقه مندنشدم که نشدم.درکل اهل نقاشی ورنگ آمیزی نیستم.البته هرموقعم دست به آبرنگ وگواش ورنگ انگشتی میزنم جیغ مامانودرمیارم چون حداقل خسارتش ازدست رفتن لباسای خودمه،بماند فرش،مبل وکف ودیوارو...

 

بازم یادم بیاد می نویسمچشمک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

biiitaaa
8 فروردین 95 13:51
در شکفتن جشن نوروز براتون سلامتي و بهروزي، طراوت و شادکامي، عزت و کاميابي را آرزومندم.خيلي خوشحال ميشم عزيزم به منم سر بزنين
روشا دهقانیان
11 فروردین 95 14:47
سلام مامنی نی نی بلاگـــــــی.من خیلی خیلی دوست داشتم اینجا وبلاگ داشته باشم ولی نشــد.هی میزد ایمیل نا معتیـــر ولی آرام بلاگ وبلاگ دارم.خووشحال میشیم بهمون سربزنیـــد. اگه هم دوست داشتید لینکتون کنیم!!...!!
بابای ملیسا خانم ناناز
13 فروردین 95 14:24
با سلام . عرض تبریک دارم به مناسبت سال نو وهمچنین وبلاگ زیبا و فرشته کوچولوی قشنگتون ، وبلاگ ملیسا ، دختر بابا با عکسهای جدیدش به روز شد . خیلی ممنون می شم اگر با حضور در کلبه مجازی ملیسا خانم ، خاطرات قشنگی رو به واسطه ثبت یه یادگاری و نظر براش رقم بزنید . منتظر حضور سبز شما هستیم . با تقدیم احترام : بابای ملیسا خانم
عشق ني ني
24 فروردین 95 9:38
عشق تكنولو‍ ژي دوستت دارم.كارات همه قشنگه عزيزم
محبوبه مامان الینا
25 فروردین 95 9:15
عزیز دلمی پگاه جون سال رو اشتباه نوشتین بجای94 نوشتین93
آرتین کوچولو
پاسخ
ممنون عزيزم