آرتین کوچولوآرتین کوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 8 روز سن داره

بهونه نفس كشيدن

مهر94

1395/1/1 3:52
نویسنده : آرتین کوچولو
1,501 بازدید
اشتراک گذاری

امان ازدست مامان پگاهعصبانی

یک سال گذشت ووبلاگ من به روزنشد

ادامه مطلب وعکسای مهرماه

من وآروین ورفتن برای خرید مهدومدرسه

بالاخره رسیدیم شهرکتاب

ببینم اینجاچی نوشته؟

اروین درحال خرید کتاب خدایان یونان

اینم ازخریدای من

 

هم قدم باهمدیگه یارویاورهم

 

تمرینات اسکیت که باجدیت دنبال می کنم

 

سرصبح وبدون صبحانه وxbOXوعصبانیت مامان

بازم یک صبح دیگه

 

دایی میثم ووآوینا،من ومامان وبابا

آوینا وآروین ومامان پگاه

 

اینجامامانوحسابی خسته کردمخسته

 

پذیرایی ازخودم توقست فودا

 

یک تفریح شبانه

 

قراربود من ومامان شام بریم هانی،ولی یک ساعتیه دست ازبازی برنمی دارم چشمک

بالاخره رفتیم وودرحال انتخاب غذامتفکر

 

من وآب بازی ویک مامان صرفه جوخندونک

 

یک شب پاییزی 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

زهره
1 فروردین 95 6:13
سلام پگاه جون.تولد و سال نو رو بهتون تبریک میگم امیدوارم همیشه تنتون سالم و دلتون خوش باشه محبتای شمارو هیچوقت فراموش نمیکنم
biiitaaa
5 فروردین 95 13:11
روزهاتون شاد شاد...تقديرتون قشنگ...از ته دل عيدتون مبارک خيلي خوشحال ميشم عزيزم به منم سر بزني