آرتین کوچولوآرتین کوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 12 روز سن داره

بهونه نفس كشيدن

سفربه خوزستان 2(دزفول تیر94)-عشق آب بازی

1394/5/8 8:17
نویسنده : آرتین کوچولو
2,288 بازدید
اشتراک گذاری

هیج جای ایران به تعداد استان خوزستان رودخونه های پرآب  ومهم نداره.یکی ازبهترین این رودخونه ها دزه،که آب فوق العاده خنک وگوارایی داره وازداخل شهردزفول می گذره.رودخونه ایی که هررهگذری رومجبوربه توقف می کنه وبه سمت خودش می کشونه.

بقیه عکسا توادامه مطلب...چشمک

هوا حدودا47-48 درجه می شد.اما ابری بود وازاون آفتاب سوزان خبری نبود.به اتفاق خاله اینا ومامان جون حدود 10 صبح  کناریکی ازمناطق تفریحی دز رفتیم.یک پلاژ تفریحی زیبا وبزرگ.

تاچشمم به رودخونه وآب افتادازخودبی خودشدم ودویدم به سمت رودخونه

مامان نفهمیدکی لباسامودرآوردم وآماده شنا شدم

ومرحله مرحله وآروم آروم توآب لغزیدم

 

اول :رفتم کناررودخونه

دوم:نشستم وپاهاموزدم توآب

سوم:پریدم توآب

وچهارم: مرتب می رفتم بالای سکو ومی پریدم توآب

آب خیلی خنک وعالی بود واصلا حاضربه دل کندن ازاون نبودم

وحدوددوساعتی شناکردم

اینم

من وآروين ومامان عشق گردشم،ماهم که همیشه پایه مامانیمچشمک

مامان خوبم وخاله پوپک عزيز ومهربونم

مامان وخاله وعلی ومامان جون

علی اون روزتوآب نیومدوکلا روفرم نبودخندونک

حدود دوساعتی آب بازی وشنا کردیم ودرنهایت به اصرارمامان ازآب بیرون اومدیم

بعد تعویض لباس هنوزم سردم بودومی لرزیدم

ولی عاشق این لرزیدن بودم وکیف می کردمچشمک

 

استخرباغ

 

استخر روخیلی دوست دارم محبتچه روبازباشه چه سرپوشیدهچشمک

به خصوص این استخرکه مرتب ازآب چاه لبریزمی شه وآبش حسابی خنکه

درحال بررسی استخر

برای شروع، بابا جون منو باخودش توآب برد وکلی باهم بازی کردیم

بعدشم هوس کردم توقایق بشینم وبازی کنم

من ودایی مهدی درحال گپ زدنآرام

بعد دوساعتی شنا وبازی خسته شدم وبیرون اومدم ولی هنوزمی لرزیدم

بااین وجودحاضرنبودم مامان جیلیقمو دراره وخشکم کنه

   وهمش می گفتم بذارببینم شایددوباره برم توآب معلوم نیست کهزبان

 

من:مامان  برم شنا؟؟؟

مامان :نه گل پسرم شبه سرما می خوری

ولی نمی دونم چرابقیه توآب بودن؟؟خدایی نمی دونم؟

روز بعد

کلاقابل کنترل نبودم وازصبح تاشب مشغول آب بازی وشنا شدم

تولد عموبهزادبود

ویک تولد توپ توباغ گرفتیم واستخرپارتی وکلی شادی وبزن وبکوب

من ومامان وآروین

یک سری ازدوستانم سوپرایزمون کردن وباکلی پیترای خونگی وپفک وچیپس وقاقالی لی و...واردشدن

خلاصه تاپاسی ازشب همه درحال شنا وبزن وبکوب وبازی وشادی بودن

به خصوص آروینخندونک

درنهایت وقتی من وعلی مطمئن شدیم همه ازاستخرخارج شدن 

رفتیم داخل ویلا

که به محض ورود ازشدت خستگی درجا بیهوش شدیمخواب

وداستان سفرهمچنان ادامه دارد...

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

عشق مشکی یواش
9 مرداد 94 8:39
سلام خوبید امیدوارم خوب و پر انرژی باشید از طرف من آرتین جون رو دوتا بوس محکم کن به امید روزهای بهتر و زیباتر برای شما دوست دار همیشگی شما زری
آرتین کوچولو
پاسخ
فداي تو بامحبت چشم حتما گلم
پاني
10 مرداد 94 11:02
به به آب بازي مامان وبابا كه شناگرباشن حتما بچه هاشون عشق آب مي شن خانم دكترا عكساتون عالي شده. پگاه جون پسر خانم دكترچقدرنازشده مشكي مشكيه. مي بوسمتون وعاشق اين گل پسرم
آرتین کوچولو
پاسخ
ممنون عزيزم تو خوبي.حسابي عشق ابه وشناشده ونترس
آنیتا
12 مرداد 94 11:39
سلام عزيزم مطلب گذاشتم نظر يادت نره
آرتین کوچولو
پاسخ
حتما آنيتا جون
آنیتا
14 مرداد 94 19:18
___________________-------- _________________.-'.....&.....'-. ________________\.................../ _______________:.....o.....o........; ______________(.........(_............) _______________:.....................: ________________/......__........\ _________________`-._____.-'شاد باشي مهربون ___________________\`"""`'/ __________________\......,...../ _________________\_|\/\/\/..__/ ________________(___|\/\/\//.___) __________________|_______|آرزومند آرزوهــــاي قشنگت ___________________)_ |_ (__ ________________(_____|_____) ............ *•~-.¸,.-~* آپ کردم *•~-.¸,.-~*............
آرتین کوچولو
پاسخ
تشكرعزيزم حتما سرمي زنم
بابا و مامان محمد طاها
19 مرداد 94 9:47
سلام من اومدم بعد یه غیبت طولانی به خاطر دو فاز شدن برق و سوختن لب تابم گل پسر رو بوس کنید البته هنوز پست جدیدی ندارم ولی اومدم به مامان و گل پسرمون سری زده باشم
آرتین کوچولو
پاسخ
خوش اومديد.حتما بهتون سرمي زنيم مهربونا
عشق مشکی یواش
19 مرداد 94 9:52
سلام خوبید دلم براتون تنگ شده بود امدم بهتون سر بزنم امیدوارم که شاد سالم و پر انرژی باشید دوست دار همیشگی شما زری
آرتین کوچولو
پاسخ
باداشتن دوستاي خوبي مثل شما ما هميشه پرانرزي مي مونيم
همراه رایانه
22 مرداد 94 16:04
همراه رایانه مرکز پاسخگویی به سوالات رایانه ای تلفن :9099070345 www.poshtyban.ir