آرتین کوچولوآرتین کوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 12 روز سن داره

بهونه نفس كشيدن

اين روزهاي من

1394/3/4 13:13
نویسنده : آرتین کوچولو
2,955 بازدید
اشتراک گذاری

با تاخيرزيادبالاخره اومدم.واي ازدست مامان پگاه. به همه كاري مي رسه جز اپديت وبلاگ منعصبانی

بريم ادامه مطلبچشمک

ماه رجب وشعبانه وهمش عيد وتولد.ماهم هرشب يجاييم.يك شب عروسي،يك شب مهموني،يك شب تولدو...

يك روزخريد،يك روزگردش،خلاصه بگردبگرديه بيا وببين.

 

باغ تالار شهريار

نصب شب بعد برگشت ازمراسم عروسي همچنان سرحال وپرانرژيمزبان

وبقيه مست خوابزبان

 

رفته بوديم فرش بخريم منم واسه اتاق خودم فرش انتخاب كردم

اونمدوتاو،ولكن ماجرانبودمخندونک

 

خدارحم كردكه عرشيااومدومن بااون مشغول بازي شدم

ومامان وبابافرصت انتخاب پيدا كردن

 

ناهاررفته بوديم فرحزاد

مامان گفت من يكي ازباغچه هارا مي شناسم كه وسايل بازي داره

به محض رسيدن منم گيردادم بايدبريم سرسره بازي.وچون بقيه استقبال نكردن منم قهركردم وازاوناجداشدمقهر

ناهارم آبگوشت سفارش دادم وحسابي ازخودم پذيرايي كردمقه قهه

بعد ناهارم بدوبدو رفتم سرسره بازي

اينجا هم دنبال راهي بودم تابتونم كنارآب نمادستامو بشورمچشمک

بالاخره خم شدم ودستاموزدم توآب.آبش خيلي سردبود وكلي كيف كردمخندونک

تومسيرم دلم هواي توت كرد وشروع كردم به چيدن توت

مامانم ازفرصت استفاده كردويك عكس يادگاري گرفت

 

عاشق مراكزخريدم،وتا وسايل ولباس بچه گونه مي بينم ميخكوب مي شم

ومي گم وايسيدچيزايي كه لازم دارم وبراي خودم انتخاب كنم ديگه

ازشهربازياي پرسروصدااصلا خوشم نمي ياد

براي همينم تمايلي به رفتن توشونو ندارم

اينجاهم شهربازي ژوپيترمركزخريد كورش بود

كه ترجيح دادم بجاي رفتن  به اونجا يك عصرونه بخورم وشارژبشم

توفاصله اينكه سفارشمون آماده بشه رفتم سراغ اين فروشگاه

چندوقتيه دنبال خريد چمدون مك كويينم.مامان خيلي برام گشته ولي فضاي 

داخلشون معمولا كم حجمه وبه كارم نمي ياد.براي همين دنبال سايزبزرگشم كه هنوزپيدانكردم.

 

البته توميلادنوريك دونه ديدم ولي برام نخريدن چون خيلي گرون بودغمگین

يك وقتايي اينجوري خسيس مي شن،شانس منه ديگهغمناک

ازپشت ويترين اسپري مك كويينو ديد م وگفتم همينو مي خوام،همينو

بالاخره رفتم داخل واسپري موردعلاقمو خريدمآرام

بازم اين دوتا عشقشون گل كردچشمک

درحال خوردن عصرونه وتفكرعميق به؟؟؟؟؟؟؟؟؟

درحال تماشاي تيزراي تئاتر

مي خواستم برم خانه بازي،ولي توش مراسم تولدبود واجازه نمي دادن برم داخل.

منم به مامان گفتم سال ديگه تولدم تو خانه بازي بگيرگفته باشماراضیچشمک

درنهايتم چشمم به فروشگاه اسباب بازي TOY TOYافتاد

وبه سرعت نورواردش شدم 

لگوهاروديده بودم واصراربه خريدشون داشتم

ولي مامان وبابا گفتن قطعاتشون خيلي كوچيكه وبراي من خطرناكه

 درعوضش ست اسباب بازياي دريايي خريدم

اينجاهم درحال رفتن به پاركم(عشق تفريحم ديگه)چشمک

وهمچنان دوردورماادامه داره...چشمک

پسندها (6)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (15)

مامان محمدپارسا
4 خرداد 94 14:27
سلام ماشالله چه پسر نازی دارین خدا حفظش کنه واستون مامانی میشه بی زحمت به پارسا که تو جشنواره شرکت کرده رای بدین البته اگه دوست داشتین عدد21 رو به شماره1000891010 ارسال کنید ممنون میشم با هر گوشی که دمه دستونه رای بدینایشالله جبران کنیم
آرتین کوچولو
پاسخ
چشم رای می دم. ولی ازحالا تو حس رقابت واسترس واردش نکن دوست خوبم
عشق مشکی یواش
4 خرداد 94 16:18
سلام خوبید آرتین جون خوب بهت خوش گذاشت امیدوارم همیشه به شادی باشه امیدوارم این مامان پگاه هم وقتش بیشتر بشه تا بتونه جواب نظرهای ما رو بده دوست دار همیشگی شما زری
آرتین کوچولو
پاسخ
بخداشرمنده.خدایی کوتاهی کردم. می بخشی منو خوش باشی دوستم
ناهید
4 خرداد 94 19:22
جیگر تو رو با اون دور دور کردنت و تیپ دلبرت . بابا نکن این کارارو نمیگی مردم قلبشون ضعیفه . پگاه جون همیشه به گشت و شادی و امیدوارم همیشه خوش باشین . این پسر خوشگله رو هم از طرف من کلی ببوسشششششششش
آرتین کوچولو
پاسخ
ممنون ناهید جون.می بوسمش اصولی. جدیدا می گه اه نبوس دیگه.ولی من سعیمو می کنم.شاد باشی
مامان شراره(راحله عباسی)
5 خرداد 94 8:19
عالی بود عزیزم
آرتین کوچولو
پاسخ
مرسی راحله جون.
بهار
5 خرداد 94 8:32
عاشق اين روحيه دوردورتونم.هميشه خوش باشيد.اين پسرات چقدرخوشتيپن پگاه جون.البته مامانشونم كه تكه ببوسشون
آرتین کوچولو
پاسخ
فدای تو بهارجون.به پای شما که نمی رسیم
سپیده مامان درسا
6 خرداد 94 9:50
ای جونم انشالله همیشه بهتون خوش بگذره ، چند تا از عکسها باز نشد پگاه جونم ببوس گل پسر نازو از طرف من
آرتین کوچولو
پاسخ
ممنون گلم.دوباره چک کن نشد مجدد اپ می کنم
سپیده مامان درسا
6 خرداد 94 9:52
دوباره باز کردم عکسها دیده شد عزیز دلم ، خیلی زیبا و پر انرژی هسن عکسهاتون
آرتین کوچولو
پاسخ
همیشه به من لطف داری.شرمندم می کنی.
مامان سارا
7 خرداد 94 12:41
سلام عزیزم شمارتو چه جور گذاشتی نامنظم نوشته شده من فقط 912 رو تونستم بخونم
آرتین کوچولو
پاسخ
فدات شم اینتر وزدم ساختارش بهم ریخته.مشکل ویندوزونت بافارسی توهمیناشه دیگه
عشق مشکی یواش
9 خرداد 94 6:00
سلام سلامی به زیبایی آرتین جون و مامان خوبش دلم براتون تنگ شده بود امدم سربزنم دوست دار همیشگی شما زری
آرتین کوچولو
پاسخ
عاشقتم بامحبت
مامان آرين
9 خرداد 94 8:05
عزيز دلم چقد دلم برات تنگ شده بود آرتيني نانازمممم البته من نبودم
آرتین کوچولو
پاسخ
خوش اومدي گلم.دل ماهم تنگ شده بود.
بانو
9 خرداد 94 15:35
سری مسابقات عکاسی با موضوع پا در کفش بزرگترها همراه با جوایز ارزنده: نفر اول ربع سکه بهار آزادی نفر دوم کارت هدیه 200 هزار تومانی نفر سوم کارت هدیه 100 تومانی مهلت ارسال عکس تا 25 هر ماه اطلاعات بیشتر در لینک زیر: http://www.banoo.ir/forum/post/4987
سحر
11 خرداد 94 9:12
خيلي وقته بهت سرنزده بودم گلم.ماشالا چه آقايي شدي.فرشتون مبارك. چقدرم خوش سليقه ايي منم اون فرشارومي ديدم دلم مي خواست بخدا تيپاي مردونت منو كشته به خصوص تيپ خاكستريت چه خوب كردي ازخودتونم عكس گذاشتي .دلم براتون تنگ شده بود.مامان وباباي خوشتيپ
آرتین کوچولو
پاسخ
عزيزم خوبي.ممنون شما لطف داريد.فداي تو دل منم تنگ شده.
مامان ريحانه
11 خرداد 94 9:49
سلام گلم مطلب گذاشتم نظر يادت نره
آرتین کوچولو
پاسخ
حتما چك مي كنم
عشق مشکی یواش
13 خرداد 94 6:37
سلام صبح زیباتون بخیر عیدتونم مبارک کی مطلب جدید میزارین امیدوارم زندگیتون پر باشه از شادی و محبت دوست دار همیشگی شما زری
آرتین کوچولو
پاسخ
زري عاشقتيم
مامان بردیا شیطون
17 خرداد 94 12:29
ای جوووووووووووووووووووووووون دلم حسابی دلم واست تنگ شده بود ارتین جونم ماشالا حسابی میگردین ها..... خوش باشین مرکز خرید کوروش هم باحاله مخصوصا اون بالا که دور تا دورش شیشه اس و بیرون کاملا معلومه ایشالا همیشه به گردش بردیای ما هم حسابی بلا شده و اهل گشت و گذار دوستت دارم ارتین جون
آرتین کوچولو
پاسخ
دل ما هم براتون تنگ شده.برديا شيطون كجايي قشنگه ولي نسبت به مجتمع تجاري خيلي كشورااصولي وعلمي نيست.