آرتین کوچولوآرتین کوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 8 روز سن داره

بهونه نفس كشيدن

نظرات (9)

مریم
25 اردیبهشت 94 13:43
به به خانواده خوشتیپ. اینقدرمی گردید خسته نمی شید .دایی ای ول داره پگاه دقت کردی أآرتین مردونه قدم می زنه.محکم واستوار خیلی باش حال می کنم.ببوسشون.
آرتین کوچولو
پاسخ
مریم بخداتازه روحیه می گیریم.خودمم عاشق این قدم زدن مردونشم
عشق مشکی یواش
26 اردیبهشت 94 10:16
سلام خوبید امیدوارم که خوب باشین فکر کنم خیلی خوش گذشته امیدوارم همیشه به شادی دوست دار همیشگی شما زری
آرتین کوچولو
پاسخ
جای شما سبز عالی بود
ĸoѕαr
26 اردیبهشت 94 17:04
سلام خاله جونم خوشحال میشم بهم سربزنید..
آرتین کوچولو
پاسخ
حتما سرمی زنم
زهرا مامان عسل
29 اردیبهشت 94 9:29
عكساتون عالي بود هميشه به تفريح.البته شما كه هميشه به گشتيد خوش بحالتون بااين روحيه شادتون خدايي تواين شرايط بهترين كارتفريحه. وروجك منو ببوس بااون تيپ مردونش
آرتین کوچولو
پاسخ
ممنون.زهراجون منومی شناسی .بشینم خونه انگارمریضم بخدانمی تونم.ازبچگی تو طبیعت بودم.خدایی بچه هامم کپی خودم شدن عشق گشتن وطبیعتن وازاین بابت خیلی خوشحالمازقول من به دکتربگو ول کن این مطبو
سپیده مامان درسا
29 اردیبهشت 94 16:07
بوس برای گل پسری ناز و مامان پگاه مهربون و خوشگلش
مامان الهام
30 اردیبهشت 94 10:48
عکسهاتون خیلی خوشگل شده آرتین کوچولوی ما چه آقا شده
آرتین کوچولو
پاسخ
مرسی الهام جون.
مامان سارا
30 اردیبهشت 94 15:53
سلام مامانی خوبی عزیزم من و مامانای نی نی وبلاگی واتس اپ گروه تشکیل دادیم و اونجا هستیم و همه داریم بقیه رو هم میاریم. شما هم اگر عضو واتس آپ هستین شمارتون رو خصوصی بزارین تا ادتون کنم مرسی مامان باران هستم
آرتین کوچولو
پاسخ
تشکر سارا جون.چشم میذارم.ممنون بیادم بودی
زهره مامان امیرحسین
3 خرداد 94 8:16
سلام پگاه جوون عکساتون عالی مثل همیشه عزیزم من باهاتون کار مهمی داشتم میشه بهم ایمیل یزنید ممنونم
آرتین کوچولو
پاسخ
ممنون چشم حتما
مامان بردیا شیطون
4 خرداد 94 11:27
به به ایشالا همیشه خوش و خندون باشین فدای این شاه پسر که هر روز نازتر میشه ماشالا
آرتین کوچولو
پاسخ
مرسی گلم.لطف دارید.شماهم خندون وشاد باشید.ببوس عسلتو