آرتین کوچولوآرتین کوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 13 روز سن داره

بهونه نفس كشيدن

مسافرت نوروزي 94خوزستان (1)-نمايشگاه هوانيروز

1394/1/30 10:22
نویسنده : آرتین کوچولو
2,167 بازدید
اشتراک گذاری

بعدازبيماري من تواسفند وبستري شدنم دربيمارستان وبيماري مامان به خاطرشب زنده دارياش به پاي من وخستگي بابابه خاطر مراقبت ازمن ومامان (تويك پست مفصل شرح ي دم)تصميم گرفتيم تمام تعطيلات رواستراحت كنيم ويك جاي دنج وآروم وخوش آب وهواروبراي تعطيلات نوروزوتجديد قواانتخاب كنيم.

 

جمعه 29 اسفند 93  سفرمون به دزفول روآغاز كرديم.ساعت 6صبح بيدارشديم وساعت 7عازم سفر.

بارون شديدي درحال باريدن بود وترافيك شديدي تومسير.خروجي تهران به سمت جنوب خيلي خيلي شلوغ بود وعلارغم ترافيك زياد من كاملابيداروسرحال بودم. 

بعد خروج ازعوارضي تهران -قم حركت ماشينها روان ترشد وماهم به راهمون ادامه داديم

ساعت 7صبح(درابتداي حركت)

 

ادامه مطلب روببينيدچشمک

مسير سفرخيلي جالب وجذاب بود يك مسيرتقريبا طولاني به وسعت طول ايران.اقليمها وسرزمينهاي متفاوتي تومسيربود وهركدوم زيبايي ودلبري خاص خودشو داشت.

 

طبيعت اطراف اراك

جدال زمستان وبهار(زمين سرسبز ودرختاني كه هنوزدرخواب بودند)

مسيراراك -بروجرد

هنوزبرفي وسردبودوكاهش دماشديدامحسوس

دشت خوزستان

سرسبزوبهاري

تومسيرهرجاپياده مي شدم شروع به سايه بازي مي كردم

اين روزا به سايه بازي خيلي علاقه مندشدم وبادست وپا وبدنم اشكال جالبي رودرست مي كنم وكلي بااونا حال مي كنمخندونک

 

هفته اول دزفول وخوزستان تقريباباروني وسردبود وهرازگاهي تگرگاي شديدي باريدن مي گرفت

 

 

نمايشگاه هوانيروز پايگاه چهارم شكاري دزفول

خيلي خيلي ازنمايشگاه خوشم اومده بود واصلا باورم نمي شدكه دربين اين همه هواپيما وهليكوپتر وجنگنده قراردارمتعجب

همش به اين ور واون وراشاره مي كردم وفريادمي زدم اينو ببينيد،اون يكي بزرگتر،اين يكي خطرناك تره و...

من وآروين جون جوني خودم

من ومامان خوبم كه ماروباهمه چيزآشنامي كنه وعاشق گشتنه

 

ازديدن اين يكي كلي تعجب كرده بودمتعجبتعجب

ديگه نتونستم خودم وكنترل كنم وتومحوطه شروع به دويدن كردمخندونک

آروينم كه چپ وراست با گوشيش عكس مي گرفت

وحسابي منو كلافه كرده بودعصبانی

 

نمايش هوايي جنگده هاي هوانيروز

كه بابلند شدن واوج گرفتنشون صداي مهيبي شنيده مي شد

ومنم كلي كيف مي كردم

درحال تماشاي ضدهوايي وپدافند هوايي

بعدازدوساعتي چرخيدن تونمايشگاه وتماشاي نمايش هوايي جنگنده هاي F14 وF16

تصميم به رفتن گرفتيم،ولي من اصلا رضايت نمي دادم وازاونجادل نمي كندم

آخرشم مامان حريفم نشده ومنو زمين گذاشت ورفتعصبانی

بالاخره مسوليت منو به خاله پوپك سپردوكلابي خيال من شدغمگین

ز

من وعلي هم بعدازكلي بازي وتماشاي هواپيماهاي نظامي درحالي كه بابهت وحيرت اوناراتماشامي كرديم به ناچارمحل و ترك كرديم.شاکی

 همه رفته بودن ومامورامي خواستن دربهاي ورودي روببند

ولي هنوزچشماي ما نظاره گرهواپيماهابودخندونک

درآخرازبچه هاي هوانيروزآش خريديم وخورديم

كه توي اون هواي سردكلي بهمون چسبيدچشمک

 

عقابان تيزبين كشورم بابت پاس وطن ازشمامتشكرم

 

باباهم كه كلا نوع برنامش بامامتفاوت بودوبادايياي مهربون واهل گشتم ودوستاشون تفريحات مجردي داشتن

وشب تاصبح بيداربودن وروزامي خوابيدن.

پسندها (10)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (13)

عشق مشکی یواش
31 فروردین 94 7:11
سلام خوبید با آرزوی بهترینها برای شما راستی اونم پاک کردم دوست دار همیشگی شما زری
آرتین کوچولو
پاسخ
فداي تو زري جونم.چرا پاك كردي؟؟؟؟؟؟؟؟
مريم
31 فروردین 94 8:48
سلام پگاه جون خوبيد. خدايي منتظر عكساي سفرتون بودم اگه مسافرت نمي رفتيد من تعجب مي كردم تعطيل باشه شما خونه بشينيد. اخه يادمه اسفند سختي داشتي تو وآرتين .الهي كه بلا به دورباشه وسال نو پرازشادي. خدايي آخرحوصله ايي كه اينهاروهمه جامي بري .ولي فكركنم خيلي حال كردن .ببوسشون به خصوص وروجك منو تريپتون منوكشته مامان وپسرا.به خانم دكترسلام برسون بااون علي آتيش پارش
آرتین کوچولو
پاسخ
تشكرمريم جون.خدايي اسفند سختي بود.ولي درعوض باشيريني عيد وتعصيلات خوش ما جبران شد. خدايي خودمم دردريم ديگه.اهل دوردور اوناهم پايه منم پايه
قاصدک
31 فروردین 94 8:55
سلام دوست عزیز. با تصاویر زیبایی از تزئینات غذا به روزم. لطفا تشریف بیارید.
بابا و مامان محمد طاها
1 اردیبهشت 94 1:14
همیشه به گشتن و خوشی من با این گه سنی ازم گذشته عاشق نمایشگاه هوا نیرو هستم چه برسه به این فسقلیها
آرتین کوچولو
پاسخ
واي چه خوب.خدايي جاذبش زياده وديدن اين همه جنگنده ازنزديك حس عجيبي به آدم مي ده.فسقليا كه كلا فكركردن خلبانن وصاحب كل جنگنده ها
نونو
1 اردیبهشت 94 7:46
سپیده مامان درسا
2 اردیبهشت 94 10:21
عکسها عالی بود ، همیشه به گردش و تفریح ، چه خوب که گل پسری خوشش اومده بود
آرتین کوچولو
پاسخ
مرسي سپيده جون.دخترگلمو ببوس
مامان ملی و کوروش
3 اردیبهشت 94 10:03
عزیزم خوشحالم که بهتون خوش گذشته و لذت بردین.راستش ما قرار بود عید به خوزستان بریم ولی به خاطر گرد و غباری که ازش تعریف میکردن ترسیدیم بریم و بچه ها مریض بشن ولی مثکه هوا خوب بوده و ما خوزستان رو بدجوری از دست دادیم با تعریفایی که از طبیعت اونجا شنیدم خیلی دوست دارم یکبارم شده برم از نزدیک ببینم خدا بخواد سال دیگه امیدوارم همیشه شاد و سلامت باشید اینم برای آرتین گلم
آرتین کوچولو
پاسخ
ممنون گلم.حيف شدكه نيومدين چون اصلا گردوخاك نبود.به نظرمن توتعطيلات نوروز يكي اززيباترين مكانها براي گشتن جنوب وخوزستانه.سال ديگه حتما تشريف بياريد.درسته من تهرانم ولي هميشه دلم اونجاست وبش احساس عجيبي دارم. تو خوزستان مي شه معناي بهارو كاملا درك كرد.تقريا همه جاسبزه.بوي شكوفه هاي بهارنارنج هرفردي رو ازخودبي خود مي كنه.شكوفه هاي رنگارنگ صداي پرنده ها ورودهايي كه تقريبا درهمه دشت خوزستان جاري هستند.وكلي جاذبه هاي گردشگري وتاريخي انشالا سال آينده منتظر حضور گرمتون هستيم
ĸoѕαr
3 اردیبهشت 94 12:10
___♥♥♥ __♥♥_♥♥ _♥♥___♥♥ _♥♥___♥♥_________♥♥♥♥ _♥♥___♥♥_______♥♥___♥♥♥♥ _♥♥__♥♥_______♥___♥♥___♥♥ __♥♥__♥______♥__♥♥__♥♥♥__♥♥ ___♥♥__♥____♥__♥♥_____♥♥__♥ ____♥♥_♥♥__♥♥_♥♥________♥♥ ____♥♥___♥♥__♥♥ ___♥___________♥ __♥_____________♥ _♥_____♥___♥____♥ _♥___///___@__\\__♥ _♥___\\\______///__♥ ___♥______W____♥ _____♥♥_____♥♥ _______♥♥♥♥♥ سلام وب شماعالیه من وقتی عکس کودک شمارو میبینم فکر میکنم اجی وبرادر خودمه راستی به وب منم بیایید واگه موافق بودیید تبادل لینک هم بکنیم مرسی
آرتین کوچولو
پاسخ
ممنون ازلطفت .ازآشناييتون خوشوقتم
مریم
3 اردیبهشت 94 12:14
پگاه جون عکسای تولد روبذار زود زودم آپ شو لطفا
آرتین کوچولو
پاسخ
چشم عزيزم .چون چندتا تولد داشت گلچين عكسا سخته. ولي چشم مي ذارمتازه بقيه عكساي عيدم مونده باكلي مطلب جديد
ناهید
5 اردیبهشت 94 17:16
سلام پگاه جون خوبین ؟ همیشه به گشت و تفریح . خدا رو شکر که تعطیلات بهتون خوش گذشت و امیدوارم همیشه سالم و سلامت باشین دوست خوبم . عکسایی که از نمایشگاه گذاشتی خیلی جالب بود . همیشه شاد باشین . آرتینو از طرف من کلی ببوس .
آرتین کوچولو
پاسخ
فداي تو خوشحالم كه خوشتون اومده
عشق مشکی یواش
6 اردیبهشت 94 6:49
سلام خوبید امدم بگم صبح زیباتون بخیر آرتین کوچولوی ناز ما چطور هست امیدوارم که خوب شاد و سالمت باشین راستش دیگه حسش رو ندارم من همین طوریش هم کلی دوستای خوب مثل شما دارم دوست دار همیشگی شما زری
آرتین کوچولو
پاسخ
نظرلطفته ما همه جوره دوستت داريم
مامان رها
6 اردیبهشت 94 11:59
عکسها عالی بود ، همیشه به گردش و تفریح ،
آرتین کوچولو
پاسخ
تشكررها جان
مینا مامی پویان
15 اردیبهشت 94 0:35
وای گلممم چه اسفند سختی رو گذروندین ولی خدارو شکر که گذشت. خوش به حال آرتین گل با این مامانش که تو سفر هم حواسش به تفریح آرتین جونی هست و جاهای مورد علاقه میبرتش. همیشه ایشالله به گردش و تفریح باشیم عزیزمممم
آرتین کوچولو
پاسخ
مرسي مينا جون.عشق من چطوره خوبه.ببوسش