آرتین کوچولوآرتین کوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 12 روز سن داره

بهونه نفس كشيدن

مادرم

1394/1/21 9:21
نویسنده : آرتین کوچولو
1,642 بازدید
اشتراک گذاری

قدیم به تمام زنان ومادران گیتی 

ای زن، ای الطاف دستِ حضرتِ پروردگار

ای تو بهتر از همه هستی، به صد ره آشکار

خنده ات چون روشنایِ صبحِ هستی، پر ضیا

خنده ات چون دامنِ عرش خدا، مهدِ صفا

روزت مبارک

تقدیم به مادرم که مفهوم مادرشدن رابه من آموخت و

آموزه های اوست  که گرمابخش زندگی فرزندانم است

 

مادرم ای بهتر از فصل بهار

مادرم روشن تر از هر چشمه سار

مادرم ای عطر ناب زندگی

مادرم ای شعله ی بخشندگی

مادرم ای حوری هفت آسمان

مادرم ای نام خوب و جاودان

مادرم ای حس خوب عاشقی

مادرم خوشتر ز عطر رازقی

مادرم ای مایه ی آرامشم

مادرم ای واژه ی آسایشم

مادرم ای جاودان در قلب من

مادرم ای صاحب این جسم و تن

مادرم می خواهمت تا فصل دور

مادرم پاینده باشی پر غرور

مادرم روزت مبارک ناز من

مادرم تنها تویی آواز من
 

مادرم:

ای بهتر از همه کلمات! ای خواستنی تر از عشق! دوست دارم خورشید را تقدیمت کنم و ستاره ها را بالای سرت بچینم و دستهای پینه بسته ات را در دستهایم بفشارم و در نگاه خسته و زیبایت گم شوم و بگویم دوستت دارم مادر.

روزت مبارک

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

زهرامامان عسل
22 فروردین 94 9:29
خدامادرتون براتون حفظ كن پگاه جون سايش مستدام. بابت تبريكتونم ممنون.برشماهم مبارك مامان فعال وزرنگ واكتيو وشاد
آرتین کوچولو
پاسخ
مرسي گلم
عشق مشکی یواش
23 فروردین 94 9:38
سلام خوبید من فکر میکردم کمکم میکنید باشه نمی خواد کمک کنید فکر کنم حذفش کنم ولی حداقل جواب نظرهام رو بدید
آرتین کوچولو
پاسخ
آخي معذرت مي خوام چشم كمك مي كنم بخدا درگيرم.
بهار
29 فروردین 94 14:57
عزيزم روزت مبارك خدا مامان مهربونت رو برات نگه دارپگاه جون.اميدوارم دركنارخانواده شادت هميشه خوشبخت باشيمرسي گلم دوست دارم