آرتین کوچولوآرتین کوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 7 روز سن داره

بهونه نفس كشيدن

اولین امتحان

1393/10/11 22:13
نویسنده : آرتین کوچولو
1,561 بازدید
اشتراک گذاری

دوشنبه امتحان زبان انگلیسی پایان ترم داشتم ومربی چندروز قبل برای مامان وبابا یک یاداشت گذاشته بود تا تاریخ امتجان منو یادآوربشه مامان وبابا هم سعی می کردن تو این چندروز بیشتربامن انگلیسی صحبت کنن.اصلا استرس  نداشتم وخیلی ریلکس بودم.تو این چندروزوقتی بقیه سرگرم مطالعه وکاربالپ تاباشون می شدن منم لپ تاب خودمو که ازبابایی بهم ارث رسیده می آوردم ومی گفتم می خوام سی دی زبانمو گوش کنم می خوام درس بخونم.چشمک

خلاصه روزدوشنبه فرارسید وامتحان من برگزارشد ومامان بعد امتحان سریع با مدیرمون تماس گرفت وایشون گفتن که کلا چهارنفرازهم دوره های من نمره قبولی گرفتن وپاس شدن وبالاترین نمره هم مال آرتین بوده وهمه سوالاتو کامل جواب داده.

وقتی برگشتم خونه مامان وبابا منوبوسه بارون کردن وخبرقبولی من سریع جهانی شد وخلاصه پیام تبریک تلفنی ووایبری وواتس آپی وفیس بوکی و...به سمت من سرازیر .

 

اینم اولین موفقیت رسمی من توزندگیآرام

پسرم امیدوارم آینده روشن وتابناکی پیش روت باشه وقله های موفقیت وپیشرفت رو مقتدرانه فتح کنی

چون باتمام وجود باورت دارم وبه توانایی هات ایمان وتو این مدت کاملا بهم ثابت کردی که قدرت یادگیری فوق العاده ایی داری واراده وپشتکاری راسخ

عاشقتم عزیزم 

بادیدنت جون می گیرم وبابودنت نفس می کشم

پسندها (9)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (23)

مینا
12 دی 93 1:59
وای افرین به شمااااا ارتین جون جیگررر خالههههه. انشالله مامان و بابایی هر روز شاهد پیشرفتای بزرگ تر شما باشن خاله جوننن. مامانی تبریککک میگم . این پسر عزیز و باهوش خاله رو بوسه بارونش کنید.
آرتین کوچولو
پاسخ
تشکرمینا جون ایشالا همه کوچولوها موفق وپیروزباشن این وطیفه ماست تاآینده اونارو به بهترین نحو رقم بزنیم
عشق مشکی یواش
12 دی 93 6:51
سلام خوبید آرتین جون بهت تبریک میگم دوتا بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس محکم برای لپای آرتین جون خودم دوست دار شما زری
آرتین کوچولو
پاسخ
فدای توزری جون منم می بوسمت
بابا و مامان محمد طاها
12 دی 93 9:06
موفق باشی آرتین جون
مامان مهدیس
12 دی 93 14:04
سلام پسری نازی دارین خدا حفظش کنه خوشحال میشم با هم در ارتباط باشیم
آرتین کوچولو
پاسخ
مرسی چشم حتما بهتون سرمی زنم
کسری ومامانش
12 دی 93 15:06
عزیز تبریک می گم با این تلاش وپشتکار ی که مامان وبابای تودارن جزاینم انتظار نمی رفت. آفرین پسرباهوش وزرنگ عکستم خیلی قشنگه
آرتین کوچولو
پاسخ
ممنون خاله جونم
مامان بردیا شیطون
12 دی 93 15:50
قربون این پسر باهوش برم همینه که همه عاشقتن عزیزم من و بردیا هم بهت تبریک میگیم ایشالا موفقیتهای بزرگتر...
آرتین کوچولو
پاسخ
تشکرخاله خوبم شما هم موفق باشید بردیا گلیو ببوس
سپیده مامان درسا
13 دی 93 2:55
هزار ماشالله به گل پسر باهوش
آرتین کوچولو
پاسخ
ممنون عزیزم
ناهید
13 دی 93 12:50
فدای تو عسلللللللللللللللللللللللل از همین الان افتادی تو کار درس و مشق و امتحان . انشاء الله همیشه موفق باشی آرتین خوشگلم . بوووووووووووووووووووووووووووس
آرتین کوچولو
پاسخ
ناهید جون مرسی شماهم پیروزباشی
مامان کیان
13 دی 93 19:55
عزیزم امیدوارم همیشه بدرخشی و موفق باشی .کلی بوس واسه پسر زرنگ خود خودم آفرین
آرتین کوچولو
پاسخ
تشکرخاله خوبم شماهم موفق باشید
مامان الهام
13 دی 93 23:06
آفرین عزیزم امیدوارم همیشه موفق و پیروز باشی
آرتین کوچولو
پاسخ
ممننون خاله جونم
سپیده مامان درسا
14 دی 93 23:43
پگاه جون چند شب پیش خوابتو دیدم از صبح تا شب با هم بودیم
آرتین کوچولو
پاسخ
سلام مهربون فدات بشم ایشالا یک قرارمبزاریم زود زود
مامان نسی
16 دی 93 8:51
مباركه گل پسرم ايشالا تو تمام مراحل زندگيت نفر اول باشي
آرتین کوچولو
پاسخ
ممنون خاله مهربونم
آرتین مامان
16 دی 93 12:58
موفق باشه انشالله . آفرینننننننن
آرتین کوچولو
پاسخ
مرسی خاله جونم
الی مامان آراد
17 دی 93 10:35
سلام دوست جونی میشه لطفا توی جشنواره نی نی وبلاگ به ما رای بدید.کد 129 را به 1000891010 ارسال کنید مرسی چون ما دیر شرگت کردیم هنوز رای جمع نگردیم
♥مرجان مامان آران و باران♥
17 دی 93 16:09
بهدبه افربن گل پسرررر باهوش خوشگلم خصوصی عزیزم
آرتین کوچولو
پاسخ
ممنون مرجان جون چک می کنم عشقای منو ببوس
مامان ملی و کوروش
18 دی 93 8:23
آفرین به آرتین باهوش ایشالا جشن فارغ التحصیلی و دکترات عزیزم
آرتین کوچولو
پاسخ
مرسی خاله جونم دوستای خوبمو ببوس
عشق مشکی یواش
18 دی 93 11:16
سلام خوبید دلم براتون تنگ شده هر وقت وقت داشتین به وبلاگتون یک سر بزنید
آرتین کوچولو
پاسخ
فدای تو عزیزم
طاق بستان/بیستون/تکیه معاون الملک
21 دی 93 22:59
سلام ؛ حکایت رفاقت حکایت سنگ های کنار ساحله ، اول یکی یکی جمعشون میکنی تو بغلت بعدشم یکی یکی پرتشون می کنی تو آب ، اما بعضی وقتا یه سنگ های قیمتی گیرت میاد که هیچ وقت نمی تونی پرتشون کنی kermanshahan20.blogfa.com (وبلاگ دیدنیهای کرمانشاهان) kermanshah29.blogfa.com (وبلاگ کرمانشـاه گهواره تمـدن) kermanshah39.blogfa.com (وبلاگ اخبار کلانشهر کرمانشـاه)
آرتین کوچولو
پاسخ
ممنوع بابت اطلاعات مفیدتون
سمیرا
23 دی 93 1:36
خدا حفظش کنه وبلاگت قشنگ بود منم واسه پسرم یه وبلگ درست کردم البته با تاخیر! الان آبتینم 5 ماهشه خوشحال میشم سر بزنی...
آرتین کوچولو
پاسخ
مبارکش باشه حتما سرمی زنم
امیرعلی
23 دی 93 22:20
سلام.چیکار کنم تا دندونهای پسرم از قطره اهن سیاه نشه
آرتین کوچولو
پاسخ
عزیزم ماهیت آهن ایجادواکنش با ترکیبات فلزیه وسریع رسوب تشکیل می ده .می تونی قطره رو ته دهنش بچکونی وبعدش آب فراوان بدی.ولی زیادنگران نباش دندونای شیری تا 7 سالگی مجدد جایگزین می شن.ببوسش
زهرا مامان ارتا
28 دی 93 1:29
عزیزمییییییییییییییی
آرتین کوچولو
پاسخ
ممنون عزیزم
دودانشجو
1 بهمن 93 23:10
سلام به آرتین گل و مامان عزیزش،امیدوارم حالتون خوب باشه. آرتین عزیز برات آرزو میکنم تو تمام امتحانای زندگیت موفق و سربلند باشی پسرگل.
آرتین کوچولو
پاسخ
ممنون دانشجوای مهربون شما هم موفق باشید
مامان شراره(راحله عباسی)
3 بهمن 93 18:17
مبارک باشههههههههههه هورررررررررررررررا
آرتین کوچولو
پاسخ
مرسی