آرتین کوچولوآرتین کوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 7 روز سن داره

بهونه نفس كشيدن

باغ پرندگان(خرداد93)

1393/9/25 15:04
نویسنده : آرتین کوچولو
2,526 بازدید
اشتراک گذاری

خداروشکرمامانم یک کوچولو فعال شدهچشمک

وتصمیم گرفته عکسای ماهای قبلو کم کم تو وبلاگم بذارهتشویق

ولی خدایی خیلی سرش شلوغه ازسرکارکه می رسه خونه بدو بدو می ره توآشپزخونه وبرامون یک شام خوشمزه درست می کنه توپاییزم که هرشب بساط شلغم وجوشونده ومیوش به راهه .خیلی شباهم ازشدت خستگی حول وحوش ساعت 11 -10 بیهوش می شه وبابایی زحمت خوابوندن منو می کشه ولی توطول شب من صدبار هردوشونوبیدار می کنم یکبارآب می خوام یکبارشیر یکبارسرفه می کنم خلاصه هرشب تاصبح داستان دارمخندونکچشمک 

 

واما بریم باغ پرندگان توادامه مطلب

یک روزجمعه تو خرداد ماه 93 ساعت 8:30  به اتفاق بابا جون ومامان جون ومامانم وآروین راهی پارک پرندگان شدیم.بابا هادی مهربون خونه موند تاکاراشو انجام بده وبه قول خودش برامون کلی پول دربیارهچشمک

حدود ساعت 9 به اونجا رسیدیم وماشینو پارک کردیم وبا ونای مخصوص پارک به محل مورد نظررفتیم

به محض ورود چشمم به وسایل بازی پارک افتاد ویادم رفت که اومدیم باغ پرندگان وگیردادم باید بریم پارکچشمک

 

خیلی ازسوارشدروی این وسیله خوشم اومده بود

ولی یک کمی ترسناک بودویک جورایی می ترسیدمخجالت

بالاخره بابا گلیو مجبورکردم منو سوارکنهراضی

بعداونم نوبت تاب سواری بودکه کلی حال کردم

ازبازی روی این ریلا هم نمی شد گذشت خیلی جذاب بودآرام

 

خلاصه بعد ازیک ساعتی بازی ازاونجا دل کندم وبه رفتن به باغ رضایت دادمخندونک

هنوزچند قدمی راه نرفته بودم که هوس بستنی کردم وگفتم باید بشینیم وبستنی بخوریم

خلاصه همه رومجبوربه بستنی خوردن کردم 

بعداونم به گشت وگذارادامه دادیم

اینجاآروین منو بغل کردتا شترمرغاروبهم نشون بده

مامان جونم  باحوصله نحوه زندگیشونو برام توضیح می دادومنم گوش می کردممتفکر

من ومامان وآروین (اینجاهم هوس پفک کردم ویک بسته کاملشو خوردم)خوشمزه

بعد ازخوردن پفک مجدادا به راهم ادامه دادم

حرکت

درانتها به سمت باغ پرندگان استوایی رفتیم

پرنده های استوایی خیلی خیلی قشنگ ونازبودن وهمشون رنگ رنگیخندونک

ازحرکت روی این پل می ترسیدم وفکرمی کردم پام  لابه لای چوبا گیرمی کنه ومیفتمزبان

تقریبا همه جاروبازدید کردم وکلی چیزیادگرفتم

اینم مامان خوب ومهربونم که همیشه  ودرهمه حال برای تفریح ماوقت می ذاره

 

یک سری منظره وپرنده زیبا تقدیم به شما خوبای مهربونم

 

خلاصه این تو پرنده هاچی می کرد من نمی دونمتعجب

شاید جدیدا خزنده پرنده شدهخندونک

پسندها (5)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (13)

عشق مشکی یواش
26 آذر 93 8:02
سلام فکر کنم حسابی خوش گذشته امیدوارم همیشه به شادی باشه بازم خدا راشکر مامانی وقت کرد بیاد ما هم از دلتنگی دراورد ولی خداییش مامانی خیلی زحمت میکشه حق داره وقت نکنه با آرزوی بهترینها برای شما
آرتین کوچولو
پاسخ
فدای تو مهربون امیدوارم خوشت اومده باشه
مامان بردیا شیطون
26 آذر 93 11:25
عالی بود حرف نداشت اقا ارتین هم که مثل همیشه سرحال و خوشحال بود ماشالا به این شازده پسر ناز ایشالا همیشه خوش باشین ببوس خوشگل پسر خاله رو
آرتین کوچولو
پاسخ
ممنون دوست خوبم گل پسروببوس حتما میام بهتون سرمی زنم
سپیده مامان درسا
26 آذر 93 18:25
بوس به روی ماه همتون
آرتین کوچولو
پاسخ
ممنون
زهره
26 آذر 93 21:32
سلام پگاه جون واقعا عکساتون عالی بود و سرشار از انرژی . راستی شما بهم ایمیل نزدید من کارتون داشتم و راه دسترسی دیگه ای بهتون ندارم شرمندم میکنین اگه میل بزنید بهم
آرتین کوچولو
پاسخ
عزیزم چشم ایمیل می زنم
مامان گل ناز
27 آذر 93 11:38
عزیز دلم قربونت برم که اینقدر ناز و دوست داشتنی هستی
آرتین کوچولو
پاسخ
ممنون خاله جون
مینا مامی پویان
27 آذر 93 22:27
ماشاالله به آرتین کوچولو جیگر خاله که انقدر خنده هاش شیرینه. آفرین به مامان پگاه مهربون که با وجود مشغله های زیاد به فکر پسملیاش هم هست.
آرتین کوچولو
پاسخ
تشکردوست وبم پسر گلیوببوس
طاق بستان/بیستون/تکیه معاون الملک
27 آذر 93 23:20
دو قدم مانده به یلدا به شبی خاطره انگیز و بلند به سپیدی به زمستان و اناری که دلش قصه یک رنگی ست یلدای دلتان شاد و پر نور باد kermanshah29.blogfa.com (وبلاگ کرمانشـاه گهواره تمـدن) kermanshah39.blogfa.com (وبلاگ اخبار کلانشهر کرمانشـاه) kermanshahan20.blogfa.com (وبلاگ دیدنیهای کرمانشاهان)
زهرامامان عسل
28 آذر 93 9:29
آرتین جون قدرمامان وبابات بدون خدایی خیلی هواتونو دارن.مامان پگاهم می دونم که زیاد موافق غذای بیرو ن برای بچه ها نیست ولی خدایی سرعتش تو آشپزی وکارا فوق العادست. آفرین به توپسرگل که اینقدرآقایی وبه محیطهای تفریحی علاقه داری. پگاه جون عکسا خیلی قشنگ بود .همیشه شادباشید وخدا پدرومادرمهربون وزحمتکشتونو برات نگه داره
آرتین کوچولو
پاسخ
ممنون عزیزم خدایی من سرعت بالا توکاراروازمامانم به ارث بردم ایشونم ازسرکارکه می رسید یک ساعت بعدش برنج وخورشت به راه بود وهمیشه غذای گرم وتازه بهمون می داد. عسل جونو سلام برسون
سوسن مامان امیر علی
28 آذر 93 21:03
سلام پگاه جونم خوبی عکس ها خیلی خوب وقشنگی انداختی.شب یلدا نزدیک پیشاپیش یلداتون مبارک منتظر عکس های زیاد وبا نمک ارتین جون هستم .راستی شغل شریفتون چیه که خیلی سرتون شلوغه .شما هم مثل ابجیتون پزشک هستی
آرتین کوچولو
پاسخ
سلام عزیزم خوبی یلدای شما هم مبارک وخجسته نه عزیزم من دکترا محیط زیستم وفعالیتهای جانبیم درحوزه رشتم خیلی زیاده.پزشک بودن وظیفه خطیروبزرگیه ایشالا خداوند به تمام پزشکان باوجدان وبااخلاق برکت وسعادت بده.
عشق مشکی یواش
29 آذر 93 8:26
سلام دلم براتون تنگ شده بود امدم بهتون سر بزنم راستی آرتین جون رو از طرف من ببوس دوست دار شما زری
آرتین کوچولو
پاسخ
ممنون عزیزم
مامان زهرا
29 آذر 93 21:22
سلام به ارتین گلی و مامان پگاه مهربون همیشه به گردش وشادی عزیزمممممممم ارتین خوشگله دوست دارم
آرتین کوچولو
پاسخ
فدای تو خاله خوبم منم دوستون دارم
♥مرجان مامان آران و باران♥
29 آذر 93 23:31
سلام پگاه جونن خوبی عزیزمم به به چه عکسایی مثل همیشه عالیی همیشه خوش باشید دوستم ماشالااااااا ارتین جون چقددر عسل شده ببوسششش
آرتین کوچولو
پاسخ
مرسی مرجان جان کوچولوهای گلتو ببوس
مامان کیان
3 دی 93 19:06
سلام عزیزم یلداتون مبارک البته با تاخیر ...مثل همیشه یه مامان شاد و فعال و مهربون که با وجود کار زیاد بازم وقت برای شما میذاره ...واقعا تبریک پگاه جان ..منم خیلی سعی میکنم برای کیان و تفریحش وقت بزارم اما نميشه ...مامانی از رمز ای موفقیتت برای ما هم بگو .آستین ماهم روبالا بزن ببوس گلم
آرتین کوچولو
پاسخ
تشکرعزیزم خیلی لطف داری.دوست خوبم هرچقدرهم مشغله مازیادباشه این بچه ها تفریحات خودشونو نیازدارن وصرفا مهدرفتن وخونه باباجون ومامان جون وفامیل به نظرمن تفریح نمی شه. دوست خوبم من کار خاصی انجام نمی دم فقط روی این موارد یک مقدارکارکردم وفکرمی کنم کمک زیادی بهم کردن 1-از ساعات خوابم کم کردم البته خیلی وقته بدنمو به این شرایط عادت دادم وناگهانی نبوده وکاملا با این شرایط راحتم. 2-زمان تفریحو سعی می کنم تو محیطهای بازوپرانرژی برای بچه ها وقت بذارم وزیاد وقتمو صرف تفریحات تو فضاهای بسته نمی کنم. 3-سرعت عملمو تو کارای خونه وکارای بیرون خیلی خیلی بالابردم 4-به دنیای مجازی وصفحات اجتماعی فقظ درحد نیاز وارد می شم واونارومدیریت می کنم 5-علاقه ایی به دیدن فیلم وسریال ندارم وفقط اخبار وبرنامه های پرمحتوا رو تماشا می کنم 6-سعی می کنم زمانو مدیریت کنم وکاراموبرنامه ریزی می کنم امیدوارم تونسته باشم یک مقداری به شما کمک کرده باشم