آرتین کوچولوآرتین کوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 6 روز سن داره

بهونه نفس كشيدن

خوراکیهای موردعلاقه من در30ماهگی

1393/5/25 2:19
نویسنده : آرتین کوچولو
1,404 بازدید
اشتراک گذاری

غذاها

1-همه نوع غذایی دوست دارم واصلا بهونه گیرنیستم وخیلی خوش غذام.

کباب،جوجه،ماهی،پلو،چلو،انواع خورشت،پاستا،ماکارانی،کله پاچه ،سوپ ،آبگوشت ،سنتی،محلی،ایرانی،خارجی و...

2-به مامان خورشیدم سفارش کباب وبه مامان جون سقارش کتلت وکوکو می دم

3-جوجه وجیگرو خیلی خیلی دوست دارم به خصوص اگه خودم منقلو روشن کنم

4-عاشق پلوها وسوپای مامانیم.ماهیشم که محشره مدل به مدل تنوع می ده

5-ماکارانی وسیب زمینی سرخ کرده های بابایی ام خیلی خوشمزست وعاشقشونم

5-فست فود،پیتزا وساندویج سردوگرمم جزئ برنامه هفتگیمه

6-ازانواع سالادهم نمی تونم بگذرم وچشم پوشی کنم

7-ماستم که جایگاه خودشو داره

نوشیدنیها

1-دوغو خیلی دوست دارم

باآمیوه هامیونه خوبی دارم ومعولاخودم طعمشونو انتخاب می کنم

3-ازنوشابه ونوشیدنی های گازدارزیاد خوشم نمی ییاد

4-شیرکاکائو وشیرقهوه ومیکس شیرباموز،خرما،نارگیل،توت فرنگی و...جزئ علایقمه

4-آب عشق اول وآخرمه وروزی 100 لیوان آب می خورم

شیرینیجات وترشیجات

1-عاشق انواع بستنیم زعفرونی-حصیری-قیفی-لیوانی -شکلاتی یخی-میوه ایی-بیسکویتی و...

2-کیک ونون خامه ایی وشکلات وآبنبات وکاکائو واسمارتیز و...که دیونه کننده هستنخوشمزه

3-انواع ترشی وشوروخیارشورو لیموترش وآبلیمو وغوره ولواشک ورب نارنج ورب اناروآلبالو خشکه وتمرهندی و...هم که نشدنداره

سسها

1-انواع سس گوجه،خردل،مایونز،سفید،فرانسوی،تندوهندی و...همه روپایم وباهمه غذاهام می خورم

میوه هاوسبزیجات

همه نوع میوه ایی رودوست دارم به خصوص

خیار،هلو،شلیل،سیب،هندونه،طالبی،انگور

سبزی خورحرفه ایی هستم وکاهو وکرفس وهویجم خیلی خیلی دوست دارم

مغزها

انواع مغزتخمه،گردو،پسته،بادم،فندوق و...سفارش روزانمه

هله وهوله

پفک،چیپس،پفیلا،پاستیل،شانسی،سک سک،بیسکویت خامه ایی،آدامس و...که دیگه نگو

واما سلطان غداها 

 شیربرام یک چیز دیگست وروزی 2بطری شیرو کامل می خورم

حتی اگه سیرسیرباشم

حالاهم یک سری عکس ازلحظات زیبای خوردن

 

مامان وبابا خیلی خیلی به تغذیم اهمیت می دن وهمیشه برام غذاهای مقوی و تازه آماده می کنن.

خدایی مامان باهمه مشغلش خیلی وقت می ذاره وسعی می کنه همه چیزتازه باشه

منم خیلی بهشون حال می دم واشتهای خوبی دارمراضی

بجز،یک وقتایی که شیطون گولم می زنهشیطان وامان ازاون لحظه هاخندونک

پسندها (11)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (21)

♫الهام مامان آوینا♫
25 مرداد 93 10:13
خدا راشکر پگاه جون که خوش غذاست ارتین جون... من که گاهی دیگه انقدراز بدغذایی اوینا خسته میشم که سپر می اندازم... خیلی بدغذاست ... خودش نمیشه غذاش را بخوره .. و خیلی کم می خوره.. من باید دهانش کنم ..گاهی با دویدن دنبالش و گاهی با حواس پرت کردن هاش ب خوردش بدم... انقدر بدغذا که به فکرم میزنه ببرمش دکتر تغذیه؟!!!!!!!!!! با سانستول و زینک پلاس خارجی و جدیدا سندروس شاید کمی بخوره.. کمبود وزن هم داره!!!!!حدود 2 کیلو وزن کم داره نسبت به نرمال بودنش ... البته دندون دراوردن هاش تو سال دوم زندگیش خیلی باعث بدغذایی و بی اشتهاییش شد.. اگه راهکاری داری میشه بهم بگی... ضمن اینکه صبحانه بیشتر چه چیزیهایی به ارتین جون میدی؟ ممنونم...
آرتین کوچولو
پاسخ
عزیزم نگران نباش. توصیه اولم اینه پیش یک متخصص تغذیه کودکان ببربه هرصورت ایشون صاحب نظره. توصیه دومم اینه ببین چه غذاهایی رو بیشتردوست داره واوناروبیشتردرست کن وبش بده سوم اینکه بچه ها تو جمع وبین بچه هایاسرسفره ودورهم بهترهغذا می خورن باجمع بش غذابده بچه ها معمولا انفرادی کم خوراک می شن. چهارم اینکه غذاهاتو طعم دارکن مثلا آرتین به همه غذاهاش نمک ولیمو یا آبلیمو اضافه می کنه ذائقش اینه.وبهترمی خوره ماهم ممانعتی نمی کنیم. پنجم اینکه ظرف غذاهاشو به سلیقه خودش انتخاب کن وهرازگاهی مدل ورنگشونو تغییر بده ششم اجازه بده خودش بخوره بادست قاشق هرچی دلش خواست وهرمدلی خورد وکثیف کرد حساسیت نشون نده هفتم اینکه توآشپزی شریکش کن .آرتین دوست داره به من کمک کنه حتی درحد دادن یک ظرف یاآوردن هویج برای سوپ هشتم سلیقشو بپرس مثلا بگو نهارچی دوست داری برات درست کنم مکمل وویتامینایی هم که می دی عالین ادامه بده. صبحونه رومعمولا باشیر شروع می کنه بعدش پنیر از این قالب کوچولو های بسته ایی خیلی دوست داره خامه وعسل،کره وعسل،چای شیرین وپنیر،تخم مرغ سرخ شده کمترآبپز وعدسی البته ممکنه سرصبح شیر بخوره یک ساعت بعد صبحونه بخوره ماهم مجبورش نمی کنیم تاهرموقع که گرسنه بشه سوالی بود بازم درخدمتم.امیدوارم راهنمایی کرده باشم.ببوسش خانم خوشکله رو
مامان الهام
25 مرداد 93 12:14
وااای آفرین به آرتین جوونم درشت برعکس آراد هستی یکمی به مامان جونت حسودیم شد
آرتین کوچولو
پاسخ
ایشالا آرادجونم خوش خورمی شه دوست خوبم.ببوسش
گلناز
25 مرداد 93 13:27
از همه این خوردنی ها خودت خوردنی تر هستی آرتین عزیزم واقعا خوش خوراک بودن بچه یه نعمته که خداوند از شما دریغ نکرده پگاه عزیزم
آرتین کوچولو
پاسخ
لت لطف داری عزیزم.خداروشکرخوش اشتهاست تازه سفارشم می دهه نهار ماهی می خوام.شام کتلت درست کن و...
سپیده مامان درسا
26 مرداد 93 2:19
خاله فدای گل پسر ناز بشه که همه چی میخوره و قویه ای جونم چه بامزه بستنی میخوره پگاه جونم صدات خیلی آرام بخشه میدونستی
آرتین کوچولو
پاسخ
مرسی خاله سپیده.لطف داری گلم تن صدام خاصه اینو خیلیا می گن . شمامعرفتت منو کشته.درسا جونو ببوس
مامان بردیا شیطون
26 مرداد 93 13:36
فدای این گل پسر خوب و خوش خوراک بشم من من دیوووووووووووووووووووووووونه غذا خوردنتم ماشالا............دست مامانی درد نکنه که این همه زحمت میکشه
آرتین کوچولو
پاسخ
تشکرخاله خوبم خدایی مامانم خیلی وقت می ذاره
مامان آرمیتا
26 مرداد 93 13:40
عزیزم قدر مامانی رو بدون که این همه بفکرته
آرتین کوچولو
پاسخ
چشم خاله جون
رقیه
26 مرداد 93 13:51
سلام ماشالا پسر خوشگلی داری کاش خدا به منم یه نی نی صحیح و سالم بده
آرتین کوچولو
پاسخ
ممنون عزیزم.ایشالا به زودی یک نی نی خوشگل ونازوسالم قسمت شما هم می شه
زهرامامان عسل
27 مرداد 93 0:54
من فدای تو بشم خوش اشتها.عاشقتم عروسک بااون ترشی خوردنت ای جان.بجای من اون دهن بستنی شدشو بلیس وببوس
آرتین کوچولو
پاسخ
مرسی دوستم وخدایی چلوندمش بجای تو چون الان که دارم جوابتو می دم دهنش پفکیه وخوردن داره
مامان بنیتا
27 مرداد 93 2:25
نوش جونت خوشگلمخداروشکر همه کارات درسته درسته
آرتین کوچولو
پاسخ
تشکرخاله مهربونم دوستمو ببوس
♫الهام مامان آوینا♫
27 مرداد 93 10:39
ممنونم... خصوصی..
آرتین کوچولو
پاسخ
فدای تو چک می کنم
♫الهام مامان آوینا♫
27 مرداد 93 10:56
خصوصی
آرتین کوچولو
پاسخ
چشم عزیزم چک می کنم
ناهید
27 مرداد 93 16:45
سلام پگاه جون خوبین ؟ . بابا دست مریزاد به این پهلوون قربون اشتهاش بچه ام ایرانی اصیله کله پاچه خورم هست . ایشالا همیشه سلامت باشه و تندرست و همه غذاها نوش جونشششششش. یکی یه دونه ای آرتیننننننننننننننن . پگاه جون از طرف من آرتینو کلی ببوسش .بوس بوس بوس
آرتین کوچولو
پاسخ
ممنون ناهید جون خدایی غذاهای سنتی وقدیمی خیلی دوست داره ولی ازغذاهای روزم نی گذره وروجکممنون که سرزدی من شرمنده همه دوستای خوبم
مامی آتریسا جون
28 مرداد 93 17:01
فدای آرتین جونم بشم الهی، می بوسمت خاله سلام به شما دوست عزیز از وب رهام جون به وب زیبای شما اومدم یکی از عکس های آتریسا جون رو واسه ی مسابقه گذاشتم اگه لطف کنین و به آدرس زیر رفته و رای بدین خیلی خوشحال میشیم؛ http://okno.ir/index.php?route=information/pictures24 آدرس رو اگه کپی و بعد در قسمت مرور گر ( مستطیل بالای صفحه) paste کنین و بازدن Enter صفحه ی مسابقه باز میشه که با دادن رای خودتون ما رو شرمنده می کنین... ( فقط مواردی که ستاره دارن باید پر شن تا ارسال نظرش درست باشه) از حضور گرمتون سپاسگزارم
آرتین کوچولو
پاسخ
ازآشناییتون خوشحالم عزیزم.چشم سرمی زنم ولی توروخداازحالا واردمسابقشون نکنید زندگی خودش یک مسابقه روزانست استرس همون کافیه
مامان آرين
29 مرداد 93 8:06
از بس كه خوش خوراكي اينقده گوگول شدي ديگه ولي آرتين خاله يه چيزو بدون تو از همه ي اين خوراكيا خوشمزه تري پس مواظب باش يهو نيام قورتت بدم اووووووووووووووم دوستت دارم با اون لباس قرمز توي ماشينت خيلي جيگر شدي عسل من
آرتین کوچولو
پاسخ
مرسی خاله جونم منم دوستون دارم
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
29 مرداد 93 8:28
وایییی ماشالله چه بزرگ شده آرتین جونم. خیلی وقته بهتون سر نزدم. شرمنده. ببوس گل پسری رو
آرتین کوچولو
پاسخ
خوش اودی خدایی نم سرم خیلی شلوغه وخیلی کم ب وبلاگا سرمی زنم ببوس عسل منو
بهار
29 مرداد 93 18:56
آرتین خوش اشتها آفرین.ترشی ولواشک وهله هوله روحسابی پایم . پگاه جون عکساش خیلی قشنگه البته شکارلحظه های شما عالیه به خصوص بستنی خوردن ومیوه خوردنشو خیلی دوست دارم.ببوسش نفسو
مامان سمانه
30 مرداد 93 18:47
خصوصی داری خالههه
آرتین کوچولو
پاسخ
چشم گلم چک می کنم
سپیده مامان درسا
1 شهریور 93 2:57
مریم مامان شاینا
2 شهریور 93 0:47
واااااااااای آرتین جونم دلم آب شد آفرین به این پسر خوب و خوشگل که همه چی میخوره و خوش خوراکه
آرتین کوچولو
پاسخ
شایناهم گله ومامانشواذیت نمی کنه
♥مرجان مامان آران و باران♥
4 شهریور 93 15:29
ای جونم هزار ماشالااااااا نوش جونت خوشگلمممممممممم پگاه جونم ببخشید دیر سر میزنمم ایشالا همیشه شاد باشیددد
آرتین کوچولو
پاسخ
ممنون مرجان جون
مینا مامی پویان
28 آبان 93 1:38
وای افرین به این پسر خوش خوراککک. خودش خوشنزه است همه خوراکی هاش خوشمزه رو هم انتخاب کرده پسر طلاتون ببوسیدش گل پسر ناز روووو.