آرتین کوچولوآرتین کوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 13 روز سن داره

بهونه نفس كشيدن

سفربه (منجیل - طارم- آببر- زنجان)مرداد93

1393/5/16 12:12
نویسنده : آرتین کوچولو
3,916 بازدید
اشتراک گذاری

دوستای خوبم ببخشید که مامان دیرآپ کردوبعضیا ازدوستامونوحسابی شاکی.دلیلش این بود که مسافرت بودیم بعدشم عروسی دختردایی مامان بود بعدشم مهمون ومهمون بازی .درکل دوهفته روبه ندرت خونه خودمون بودیم وخونمون فقط حکم خوابگاهو داشت اونم گهگاهیچشمک

وامامسافرت ما:

هدفمون ازاین سفر فقط وفقط استراحت  تو دامن طبیعت بودوبرای همین دنبال جاهای ساکت وآروم وبکر بودیم به دورازهرهیاهوی شهرنشینی.سفرمونو ازتهران به قصد منجیل شروع کردیم وازهمون ابتدا واردطبیعت شدیم.

بقیه توادامه مطلب

ساعت 5صبح سه شنبه7مرداد تهران و به مقصد منجیل ترک کردیم ومنم توراه هزارمدل چرخیدم وخوابیدم ورقصیدمو و...

به خاطرشلوغی اتوبان جاده های خلوتو انتخاب کرده بودیم وصبحونه روتوآبیک خوردیم

ومنم به قدری خوشحال بودم که همش می رقصیدم.زبان

 

منجیل ودریاچه سد

فکرمی کردم این توربینای بادی فرفرن وهمش می گفتم چه فرفره های بزر گی

بساط ناهارو توی یکی ازمناطق خوش آب وهوای اطراف منجیل آماده کردیم و

تا غروب اونجا خوش گذروندیم

من وبابایی حسابی باتبلت بازی کردیم ویک وقتاییم باهم دعوامون می شد وبه تفاهم نمی رسیدیمخندونک

 

من ومامان جونم

 

طارم

اسم برنجشو زیادشنیده بودم ولی خودشو ندیده بودم شهری با شالیزارهای فراوان وسرسبز

امام زاده ابراهیم درمسیر طارم

آرتین درحال رازونیاز

مسابقه سیب خوردن که بابا نمی دونم باچه سرعتی سیبو بلعیدتعجب

 

آببر

شهرباغهای زیتون(باغهایی باسرسبزی خاص ومنحصربه فرددرخت زیتون)

درحال جمع کردن تکه چوبهابرای روشن کردن آتیش

چون همش به آتیش نزدیک می شدم مامان مجبور بود یک سره مواظبم باشه

بی صبرانه منتظرآماده شدن جوجه کباب بودم وبابا همش می گفت یک کم دیگه طاقت بیارروروجک

پس کی آماده می شه بابا گلی دلم ضعف رفتگریه

به به عجب طعم ومزه ایی داره(دسترنج خودمه دیگه)راضی

بعدازنهارتوی اون هوای خنک وزیرسایه درختاوتوبغل بابایی یک خواب نیمروزی حسابی می چسبیدخواب

مامان این عکس عاشقانه من وبابایی وخیلی دوست دارهمحبت

 

طبیعت آببروطارم

مسابقه فوتبال وپنالتی به باباییچشمک

خدایی دریپ زدن مامانو دست کم گرفته بود.آفرین مامانتشویق

مامان

 

زنجان

هرجا فواره می دیدم زیرش دوش می گرفتم وخودموخیس خییس می کردمزبان

ناهارموخودم سفارش دادم و همشو کامل نوش جان کردمچشمک

س

سفره خونه خیلی قشنگی بود وکلی اشتاهامون گل کرده بودخندونکخوشمزه

بعدازظهرم سفارش معجون بستنی دادم

ترکیب لیمویی وشاتوت وتمشک وهویج ووانیلی وماست بستنی و...

ازهمونجاهم یک کتاب قصه خریدم وهنوزبیرون نرفته زدمش تو حوض آب

وتوجیحم این بودبستنیی شده وباید بشورمشخنده

اینم عکسای این دوتا دلداده که من عاشقشونممحبتبوس

 

مامان جون وباباگلی

اینم عکسای هنری بابا ازمامان

راستش و بخواین رفته بودیم آب وهوا وقرارمون این بود زیادعکس نگیریم

ولی مامان پگاست دیگه چی می شه کردآرام

پسندها (7)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (30)

مامان بردیا شیطون
16 مرداد 93 15:51
ای ججججججججججججوووووووووووووووووووون پس حسابی خوش گذشته... ایشالا همیشه بهتون خوش بگذره.... فدای این گل پسر که هر روز ماشالا نازتر میشه.... بلا کتاب رو چراااااااااااااا شستی ها؟؟؟؟؟؟؟//
آرتین کوچولو
پاسخ
بچه تمیزه دیگه طاقت کثیفیو نداره
عشق مشکی یواش
16 مرداد 93 16:48
سلام امیدوارم خوب باشین من به خاطر مسافرت دیگه هر روز نمیتونم بیام وبتون ولی امیدوارم همیشه زندگیتون به شادی باشه دوست دار شما عشق مشکی یواش
آرتین کوچولو
پاسخ
فدای تو که اینقدربامحبتی
مریم
16 مرداد 93 20:11
خدایش چه کارخوبی کردید رفتید یک جای دنج .چه مناظرقشنگی،چه پسرزرنگی عزیزم آخی جوجه خیلی دوست داره به خصوص چوبم جم کرده وحسابی منتظر بوده پگاه جون وهادی جونم 20 20.دنیای رنگیت منو کشته خوش سلیقه همیشه خوش باشید. مامان وباباتم ماشالا حسابی پاینجای شما خالی عالی بود.عاشق کباب وجوجست وروجک.بابام که هرهفته سفره ما گهگاهی همراهیش می کنیم
سارا
16 مرداد 93 20:54
سلام پگاه جون همیشه خوش باشی.چرا مدله موهاتو تغییر نمیدی همیشه تو همه سفرات یک طور ه مدلشو تغییر بده بذار همیشه تنوع در مدل موهات باشه خوشگلی تا خوشکل تر بشی.از لباساتم خیلی خیلی قشنگه .لباسه محلیه
آرتین کوچولو
پاسخ
ممنون گلم.عزیزم ازبس سرکاربالا می زنم تو هرفرصتی پایین می ریزم تا شکست پیدا نکنه ولی چشم تغییر می دیم وطرفدارتغییرم هستیملباسامم ترکیب ابداعی خودمه مال محل ومنطقه خاصی نیست یک پا طراحیم ناقابله عزیزم
زهرا
16 مرداد 93 21:04
فدات شم خاله که اینقدر شیرینی
آرتین کوچولو
پاسخ
مرسی خاله خوبم
سپیده مامان درسا
17 مرداد 93 10:48
به به مثل همیشه عکسها عالی بود عکسهای هنری بابا از مامان هم خیلی خیلی خوشگل بود انشالله همیشه خوب و خوش باشین کنار هم عزیزای من
آرتین کوچولو
پاسخ
تشکرسپیده جون زندگی شما هم سبز سبز باشه.خدایی عکاسیشو تایید می کنی؟؟؟؟؟؟؟؟
جشن تولد مدرن کودک و نوجوان با شایلین تم
18 مرداد 93 1:35
با سلام شما برنده قرعه کشی بزرگ سالانه شایلین تم شدهاید لطفا برای ثبت هدیه به نام خود به یکی از دو صورت زیر عمل کنید جشن تولد مدرن کودک و نوجوان با شایلین تم ویاhttp://www.arzanhadaya.mihanblog.com
asal
18 مرداد 93 21:38
xoshgelan
زهرامامان عسل
18 مرداد 93 23:18
عزیزم هبمیشه به سفر.به به چه جاهای آروم وزیبایی.خدایی ایرانمون چه جاهای قشنگی داره حالا ما همش می گیم شمال ولی ازتنوع مسافرتیتون خیلی خوشم میاد آفرینننننننن چه مسابقه جالبی خدایی هادی جان باچه سرعتی سیبو خوردی چه لباسای رنگارنگی پوشیدی مامانی آفرینمنم دلم می خواد
آرتین کوچولو
پاسخ
ممنون خانمی ما اهل کشف جاهای ناشناخته ایم واقعا درسته هرگوشه ایران یک صفایی داره وطبیعت خاص خودش.لباساهم قابلی نداره عزیزم
فاطی
19 مرداد 93 1:23
چه قدر پسرت نازه ماشالله خوش سفرهم هست
آرتین کوچولو
پاسخ
مرسی فاطی جون لطف دارید.خدایی پایه مسافرته
ناهید
20 مرداد 93 10:19
سلام پگاه جون خوبی ؟ همیشه به گشت و شادی و سفر . امیدوارم همیشه در کنار هم خوش باشین و بهتون خوش بگذره دوست خوبم . عکسایی که گذاشتی عالی بود مخصوصا عکسایی که از طبیعت گرفتی .آرتین خوشگلمو حسابی ببوس
آرتین کوچولو
پاسخ
مرسی ناهید خوبم.کم پیدایی خانم
نیکــو
20 مرداد 93 14:47
ای جوونم چه عکسهای قشنگی ..همیشه به مسافرت و شادی عزیزم دلم برای دیدن عکسهای نازت تنگ شده بود آرتین جونم
آرتین کوچولو
پاسخ
ممنون.ن نیکو جونم
بهار
20 مرداد 93 17:43
به به خانواده مارکوپولو.بازم زدید به دل طبیعت.من تاحالا اینجانرفتم خیلی قشنگهوخیلی خوشم اومد واجب شد ماهم بریمهمگیم که فوتبالی هستید وورزشکار.خدایی استفاده کردم آرتین جیگرو ببوس
آرتین کوچولو
پاسخ
حتما برید بهارجون زیباییاش یک طرف آب وهواش محشره.چشم می بوسم
مامان رها
20 مرداد 93 18:18
سلام امیدوارم خوب باشین حالا زنجان میاین و به ما سر نمیزنین خوشحال میشدیم مهمون خونمون بودین دفعه بعد اومدنی خبرمون کنین خوشحال میشیم
آرتین کوچولو
پاسخ
ممنون نمی دونستم منزلتون اونجاست ولی حتما میام چون هم عاشق شهرشم هم آب وهواش هم مردم خوبش وهم بازارای معروفش
فاطی
20 مرداد 93 19:42
پگاه جون میشه وبلاگ نی نی منم تولیست دوستان بذاری من تازه وبلاگ رودرست کردم
آرتین کوچولو
پاسخ
حتما وباکمال میل همین الان ادتون می کنم
فاطی
20 مرداد 93 19:47
من از وقتی کوچولوتون دو ماهش بود تمام عکساشوتا الان هرهفته نگاه میکردم واقعا خوش سفرهست به شهر ماهم بیاین جایی خوبی هست
آرتین کوچولو
پاسخ
شما لطف دارید.چشم شهرزیبای شما کجاست حتما مزاحم می شیم.شما هم تهران اومدید درخدمتیم
زیبا
21 مرداد 93 11:54
سلام خانمی عکس ها خیلی قشنگ هستند منظره زیبایی است.ممنون گلم.
سپیده مامان درسا
21 مرداد 93 12:05
عکاسی بنده خدا که خوبه چون مدل عکس خوشگله
آرتین کوچولو
پاسخ
خدایی عکاسیش عالیه ولی مثل اکثرآقایون کم خوصلست تو این کار
آذین
21 مرداد 93 20:49
فدای تو عزیز دل.که من دیونتم .چه مناظرزیبایی بخدانمی دونستم این شهراکجان.عکسای دونفرتونم حرف نداره .دوستون داریم خیلی زیاد
آرتین کوچولو
پاسخ
آذین جون ممنون.حمید جونم سلام برسون
عطیه
23 مرداد 93 1:26
عکسات خیییلی قشنگه آرتین جونم[پاسخمرسی خاله جونم
مامان نرگس جون(مریم)
23 مرداد 93 13:47
مثل همیشه عالیییی
آرتین کوچولو
پاسخ
ممنون گلم
عشق مشکی یواش
23 مرداد 93 16:31
سلام امیدوارم که خوب باشین دلم براتون خیلی تنگ شده بود آخر تونستم بهتون سربزنم امیدوارم هرجا که هستین شاد و سالم باشید
آرتین کوچولو
پاسخ
فدای تو مهربون
مامان بردیا
23 مرداد 93 17:04
انرژی روزهای شادتون به ما هم رسید. همیشه شاد و خوش باشید
آرتین کوچولو
پاسخ
همیشه شاد وپرانرژی باشید عزیزم
مامان سمانه
23 مرداد 93 20:48
میبینم نیستی پس بگوووووووووووووووو خداروشکر خوش گذشت؟؟؟ سوغاتی ما کو پسسسسسسسسسس؟؟؟ بچه چشم بادومیت چطوره؟ خاله فدای چشای خوشگلش بشه
آرتین کوچولو
پاسخ
شما خالی عزیزم.آرتینم خوبه.سوغات شما هم بچشم تشریف بیارید ما درخدمتیم
مامان سمانه
23 مرداد 93 20:51
پگاه جونم راستی یادم رفت بگم بترکی ایشالا که ارتین اینقدر شکل خودته بچه من که یکمم به من نرفته
آرتین کوچولو
پاسخ
جدی میگی .البته آرتین شکل باباشم هست.ولی خیلیا معتقدن به من شبیه تره. عزیزم مهم نیست ایشالا خصلتای خوبش به شما رفته باشه.تنش سالم باشه وسایه شما روسرش
جشن تولد مدرن کودک و نوجوان با شایلین تم
25 مرداد 93 1:47
بریک تبریک تبریک سلام شمادر قرعه کشی سالانه موسسه ما برنده شدی لطفا به سایت ما بیا و جایزتو به اسم خود ثبت کن جشن تولد مدرن کودک و نوجوان با شایلین تم و یا http://www.arzanhadaya.mihanblog.com
مامان آرمیتا
26 مرداد 93 13:41
به به چه مامان خوشتیپی
آرتین کوچولو
پاسخ
مرسی عزیزم به خوش تیپی شما نمی رسیم.مامان ودختریک به یک ازهم خوش پوش ترین
بهناز
27 مرداد 93 14:12
خانومی سفره خانه که رفتین اسمش چیه؟زنجانه؟ راستی میشه بپرسم دامن تون رو از کجا گرفتین؟ سوال آخر برا لباس بارداری شیک کجا برم غیر از آرین ؟
آرتین کوچولو
پاسخ
عزیزم اسمشو نمی دونم کارتش فکرکنم دست همسرم باشه. دامن زرده روازقشم بنفش رنگه روازتایلندالبته میلاد نورم ازش دیدم چندتاازمغازه ه ازتایلند جنس میارن وکااراشون شیکه لباس بارداری شیک وخوبم خیابون مفتح نرسیده به هفت تیر چندمغازه شیک اونجا هست البته من ازآریاشهرم می خریدم بین فلکه اول ودوم.من ازاین جاها می خریدم .سوالی باشه بازم در خدمتم
سپیده مامان درسا
18 شهریور 93 2:01
پگاه جون دلم برات تنگ شده اومدم عکسهای خوشگلتو نگاه میکنم
آرتین کوچولو
پاسخ
فدای محبت تو که منوشرمنده می کنه
مینا مامی پویان
28 آبان 93 1:47
افرین ارتین خوشگللل که انقدر خوش سفره. مامانی و بابایی هم خیلی بهم میان انشالله همیشه شاد و باشید و سایتون رو سر گل پسررررر. منو اد نکردین پگاه جون؟؟ :-(
آرتین کوچولو
پاسخ
الان اد می کنم عزیزم