آرتین کوچولوآرتین کوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 8 روز سن داره

بهونه نفس كشيدن

تورآزمایشی -باداب سورت (مازندران-ساری)

1392/6/18 16:30
نویسنده : آرتین کوچولو
5,186 بازدید
اشتراک گذاری

دوستای گلم اگه یکم دیرآپ شدم دلیلش مامان بود که باید از تزش دفاع می کرد ودرنهایت  مامان 6/12 دفاعشوبه خوبی انجام داد وبایک ارائه عالی ویک مطلب فوق العاده قوی موفق شد نمره کاملو کسب کنه.همکارا ودوستای مامانیم براش سنگ تموم گذاشتن وکلی تشویقش کردن واستادای مامانی کلی ازپشتکارواخلاقش ومطلب قویش تعریف کردن.

 

تواین دوهفته که مامان درگیر اماده شدن دفاع بود خیلی اتفاقو افتادکه بایکم تاخیر براتون بازگو می کنم.

قراربود برای محک زدن من برای تصمیم گیری بردن به سفر، مامان وبابا رفتارواخلاق  منو توی چند تورآزمایش کنن. تورانتخابی دوم باداب سورت بود منطقه ای بکرتو استان مازندران که حدود 4:30 تا تهران فاصله داشت وتورسخت وطولانی بود که من باید تمام تلاشمو برای جلب رضایت مامان انجام می دادم.

واما باداب سورت

چشمه‌ی آبشورباداب سورت چشمه‌ی تراورتنی‌ کم نظیردرایران وکم‌نظیردرجهان است که واقع دربخش چهاردانگه‌ی شهرستان ساری می‌باشد. این چشمه درسال ۱۳۸۷ به عنوان دوّمین اثرطبیعی ملی ایران پس ازکوه دماوندثبت شد. این چشمه پس از چشمه ازپاموک‌کاله‌ی ترکیه،به عنوان دومین چشمه‌ی آبشور پلکانی جهان شناخته شده است.

 

بقیه عکسا تو ادامه مطلب 

تاریخ92/5/31  ساعت 4صبح ازخواب بیدارشدیم.مامان خوبم ازروزقبلش وسایل رفتنو آماده کرده بود.تواین سفرتعداد ما 4 نفربود

من ومامان وباباگلی وزندایی پگاه بقیه به خاطرانجام کاراشون نتونستن ماروهمراهی کنن.

بابا جونم صبح زود کمک مامان بیدارشد ومنو اماده کرد وبه همراه هم دنبال باباگلی وزندایی رفتیم وبابای مهربونم تامحل قرار مارورسوند.

ساعت 5 حرکت ما شروع شد وازمسیر گرمسار وسمنان به سمت مازندران حرکت کردیم.بچه های گروه همه اکتیو وپرنشاط ومن معرف حضورخیلیا بودم وتامنو دیدن ارتین آرتین همه بلند شد.دوباره عین توپ فوتبال ازسراتوبوس تاته اتو بوس دست به دست می شدم ومثل هنرپیشه ها چپ وراست ازمن عکس می گرفتن.

ساعت 5صبح ومن هنوزخواب آلودم

تو میسیررفت 1 ساعتیو خوابیدم

 

صرف صبحانه درگرمسارزحمت صبحونه خوشمزه روباباگلی کشیده بود

درحال تماشای مناظربیرون وتناول هلو 

  

می خواستم مثل مامان عینکمو بالای سرم بذارم ولی خوب خوب بلد نبودم واین مدلی شد

من ومامان تو گرمسار 

 عاشق اتوبوسم که اونو به اسمBus می شناسم

عاشق رانندگیم اونم ازنوع اتوبوس با اون فرمون باحالش 

 

 درحال نی نای نای با بروبچ تواتوبوس.هرجا نی نای نایه من کجام اون وسطا

 بعدازصبحونه ونی نای یک خواب قبل ازظهرحسابی می چسبید

توقف درسمنان

درحال اشاره به مورچه ها 

 

درحال کیف کردن توهوای خنک ونسیم ملایم

من ومامان پگاه وزندایی پگاه

صرف نهارتوی یکی ازرستورانهای بین راهی روستاهای مازندران،بشقاباش خیلی باحال بود،ازاون استیل قدیمیا

 

رسیدن به محل

برای رسیدن به چشمه های فوق العاده زیبای باداب سورت باید یک مسیر1ساعته روکوهپیمایی می کردیم.مسیربسیارزیبا وجذابی بود، مسیر شیب تندی داشت وبابا گلی ومامان مرتب منو بین خودشون تعویض می کردن تانفس کم نیارن

صخره ها ودیواره های سنگی مسیر خیلی زیبا بود

 

بالاخره به محل موردنظررسیدیم یکی اززیباترین مجموعه چشمه های ایران وجهان

چشمه هایی که تحت تاثیر فصل وساعات مختلف شبانه روز ودرجه حرارت مرتب تغییررنگ می دن ونورپردازیی زیباوفوق العاده ایی رو به ارمغان میارن.هنرخدا زیباترین هنره.خدایا به خاطراین همه زیبایی ونعمت ازت ممنونم 

بچه ها درحال قدم زدن توچشمه ها

 

تا آبو دیدم بازم حس مرغابی گریم غالب شد وپریدم توآب

 هواسرد شده بود واجازه نمی دادم مامان منو بیرون بیاره و گریه می کردم

من ومامانی تو مسیرپلکانی چشمه ها

چشمه آب معدنی که دمپایم ازم جدا شده واون بدو ومن بدو وبالاخره افتادم توآب وخیس وتلیس شدم

چشمه خون فوق العاده زیبابود وبچه ها بطریاشونوبرای یادگاری  پرمی کردن 

 

نمایی ازتغییررنگ چشمه درساعات پایانی

 

چشمه آب کربناته با جوشش زیبا ازدل زمین

هوا به شدت سرد شد ومنو پتو پیچ کردن.مامانی فکرهمه جاشو کرده بوداینم ازمزایای داشتن خانواده کوهنورده.واقعا هوای کوه قابل پیش بینی نیست ودرکسری ازثانیه تغییرمی کنه.

عاشق نشستن رو تخته سنگا بودم وهمش فیگورمی گرفتم و می گفتم ازم عکس بگیرید

منظره های چشم نوازبین راه

شیب پایین اومدن خیلی تندبود وباباگلی کوهنورد اجازه نداد کسی بجز خوردش منو پایین بیاره

چون یک غفلت مساوی سقوط بود 

درحال نوشیدن آب پرتقال ،بطریشم تودستم گرفته بودم که کسی ازش نخوره مال خودم بود دیگه

 

یک توقف تو راه ،تو اون هوای سرد خوردن آش محلی گرم حسابی می چسبید

یکی دوساعتیم تو مسیربرگشت مثل کوالو توبغل مامان جونم خوابیدم 

بالاخره ساعت ا بامدادبه تهران رسیدیموبابا جون عزیزم به استقبالمون اومد وماروبه خونه برد


تو این تورسخت بالاخره من نمره قبولیو ازمامان وباباگرفتم.هورا.........  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (42)

محبوبه مامان الینا
18 شهریور 92 11:42
سلام پگاه جون تبریک بابت دفاع پایان نامه و نمره درخشان عزیزم

عجب جای زیبایی قبلا تو نت درموردش خونده بودم و دیده بودم اما اینجوری از وب شما صفاش بیشتر بود خیلی دوست دارم از نردیک ببینم اونجارو
ای جان جیگر آرتین بلا و دوست داشتنی که اینقدر خوش مسافرت و باحاله
پس آرتین هم نهایتا تونست از تز اومدن به سفر دفاع کنه و نمره قبولی رو از شما بگیره ولی خودمون آرتین جون بیشتر زحمت کشیدا همه کاراش عملی و سخت بود


تشکر محبوبه جون.آرتین سنگ تموم گذاشته خداروشکرعاشق سفر وورشه وهمه جوره پایست.با اخلاق خوبش جواز حضورشو گرفت.ببوس خانمی رو
محبوبه مامان الینا
18 شهریور 92 11:44
راستی تو تاریخ باید ثبت شه که عروس و خواهر شوهر با هم ست بپوشن !


عزیزم من و زن داداشم عاشق همدیگه ایم مثل خواهرمه.خیلی باهم راحت ونداریم؛خیلی هوای منوداره ومنم متقابلا.
زهرا مامان عسل
18 شهریور 92 11:54
آرتین عزیزم دلم واست یک ذره شده بود خواستم مامانو دعوا کنم که دیرآپ می شه که زرنگی کرده وعلتشو نوشته
تبریک ویژه بابت دفاع خانم دکتر

پگاه جون ممنون به خاطرمعرفی مکانها وتفریح گاههای ایران خیلی این اخلاقتو دوست دارم خانم کوهنورد.خیلی زیبا بود.
عجب مکانهای زیباوپرجاذبه ای توایران داریم.
البته همت بالای ورزشکاری مثل شمارومی خوادتابانینی 1ساعت کوهنوردی کنه.آفرین

امیدوارم درکنارهادی مهربون که همجوره شماروساپرت می کنه خوش باشی.


بازم خواستی منودعواکنی بخدا وقت نداشتم،کار ودرس وبچه وزندگی.هرشب تا 3 بیداربودم یا3 بامداد بیدارمی شدم.ولی قول می دم به روزترباشم.
ممنون عزیزم عسل خانوم خوبه. امیدوارم توامتحانای ترم تابستون موفق باشه.
مامان بردیا شیطون
18 شهریور 92 14:03
عزیزم ایشالا که همیشه موفق باشی مبارک باشه..............
خیلی جای قشنگی بود
عجب جاهایی میری ها...
خیلی عکسای قشنگی بود با این کارت ما رو هم با جاهای دیدنی و جالب اشنا میکنی و به هوس میندازی حتما بریم ببینیم
ممنون
راستی تاریخ92/6/31رو باید 92/5/31 میزدی گلم درستش کن

با اینهمه مشغله که داری گاهی بهت حسودی میکنم که این همه پر جنب و جوشی....
خدا حفظت کنه ارتین جون هم باید به داشتن همچین مادر گلی افتخار کنه
قربون ارتین جون بشم که هر روز خوشگل تر از قبل میشه ماشالا....

افرین به بابا بزرگ که همیشه پایه اس.....
خیلی قشنگ بود منتظر اپ بعدیت هستم عزیزم ارتین گل رو به جای ما ببوس
دوست خوبم

تشکردوست خوبم.من جاهای بکرو دوست دارم به خصوص کوهنوردی وشناوسفرورو همه جوره پایم واینو مدیون پدرم هستم.شما هم اگه بخوای می تونی استارتو بزنو ویاعلی بگو.
ممنون.بردیا جونمو ببوس

ارشین
18 شهریور 92 14:10
سلام

پگا جون چه جاهایی میری الحق یه دونه ای.........
بهت تبریک میگم که بالاخره با این همه تلاش تونستی موفق بشی ایشالا همیشه پیروز باشی
عکسات حرف ندارن
ارتین جووووووووووون چه ماه شده قربونش برم
تعریف اونجا رو شنیده بودم اما نرفتم اگه شد حتما میرم میبینم

ارتین نازمون رو ببوس مامانی


ممنون آرشین جون.بالاخره جواب شب بیداریامو گرفتم.ایشالا قسمت شما باشه.
حتما یک سربرو.ازنزدیک تسخیرکنندست وواقعا تو جذابیتش غرق میشی.

مینا ( دلنوشته هایی بزای دلبندم )
18 شهریور 92 14:17
عزیزم همیشه به سفر و گردش جایه قشنگیه گلم دلم خواست برم
ارتین جون تبریک میگم که بالاخره نمره قبولی رو گرفتی
راستی از شهر ما رد شدید صبحانه رو اگه اشتباه نکرده باشم باید تو هتل منتظر نوشه جان کرده باشید پگاه جون دفعه بعد یه سر پیشه ما هم بیاید خوشحال میشیم گلم
خصوصی هم دارید


ممنون گلم.ایشالا سرفرصت مزاحم میشیم.چک می کنم خانومی.
خاله مرسی دوست دارم

مینا ( دلنوشته هایی برای دلبندم)
18 شهریور 92 14:20
یادم رفت قبولی و کسب نمره کامل دفاع رو هم بهت تبریک میگم پگاه جون امیدوارم موفق باشی گلم


تشکردوست مهربون.شما هم موفق باشید
کسری ومامان
18 شهریور 92 16:35
سلام به آقای راننده.چشم ماروشن
همین جوری پیش بره چندروزدیگه خلبان هواپیما وسفینه فضایی می شه.
خاله جون تبریک از طرف من ومامان.
آفرین به شما که هم تودرس هم ورزش نمونه یک مامان خوب ویک الگو باارزشید.

جاهای زیبایی معرفی می کنید.خیلی قشنگ بود به خصوص که آرتینم توعکسابود.راننده کوچولو عاشقتیم

تشکر مامان کسری وکسری جون.حقیقتو گفتی کم کم روزمین بند نمی شه وبعد قان قان همش می گه هوپمایعنی هواپیما.

سحر
18 شهریور 92 17:01
سلووووووووووووووم به به بازم مث همیشه گل پسر قصه ما خوشمل وخوشتیپ بود ماشاالله انشالله همیشه در کنار هم شاد خوشحال باشین


تشکرسحرخانوم.شما هم شادوخرم باشی عزیزم
سپیده مامان درسا
18 شهریور 92 18:53
وااااااااااااااای خدای من چه جای قشنگی چه عکسهای قشنگی انشالله که همیشه به خوشی و تفریح باشین
بوس برای آرتین جون و مامان پگاه مهربونش


تشرسپیده عزیزم.جای شما خالی.بوس واسه سپیده ودرسا گلی
مامان بنيتا
18 شهریور 92 23:37
اول تبريك ميگم بابت موفقيت ماماني اميدوارم هميشه تو تمام مراحل زندگيتون موفق باشين
مثل هميشه جاهاي بينظير وزيبا رفتين وبا ديدن عكساتون كلي لذت بردم
موفقيت آرتين عزيزم مبارك نمره قبولي رو گرفت


ممنون دوست خوبم بابت تبریکتون.آرتینم بالاخره با پشتکارواخلاق خوب وهمکاری بی نظیرش جواز حضورو گرفت.بنیتا جونمو ببوس
مامان محمد ماهان
19 شهریور 92 1:32
آفرین و صدآفرین به شما مادر و پسر عزیز و دوست داشتنی
شرمنده که دیر به دیر سرمیزنم درگیر ترم تابستون بودم.بخدا با درس و بچه و کارهای خونه و یه چند وقتی مهمون داری اصلا وقت نکردم وب ماهان جونمو آپ کنم.ولی همیشه به همه دوستان سر میزنم البته یواشکی
من و همسری عاشق باداب سورت هستیم.چندوقتی میشه که آقای همسر پیشنهاد رفتن به اونجا رو میکنه ولی من یکم میترسم که ماهان اذیت بشه و...
نمیدونم از شهر مهدیشهر یا شهمیرزاد (سمنان)هم رد شدید یا نه؟واقعا عالیه...


خواهش می کنم.کاملا درکت می کنم چون هم شرایطیم.آره عزیزم رد شدیم وخیلی شهر قشنگی بود.حتمابریدایشالا پسری همکاری می کنه
مرجان مامان آران
19 شهریور 92 2:59
واییییییییییی عجب عکساییی
عجب جای قشنگیییییییییییییی
پگاه جون همیشه به سفررررررر
افریننننن
عالیه ایشالا همیشه شاد باشیدددد
خدارو شکر که ارتین اذیت نمیکنه قربونش برممممممممممممممممم
اران منو بیچاره میکنههههههههههه اینجاها



مرجان جون خدا روشکرهمه جوره پایست.آران جونمم پسرخوبی مامانی
بهار
19 شهریور 92 7:25
پگاه جون تبریک.صمیمانه برات بهترینهاروآرزودارم.
تلاش وکوشششت هزارآفرین داره.ماشالا.
پسر گلی ما ماشالا پایه سفروگشتنه.آفرین به بابا هادی که همجوره هوای خانواه روداره تو تفریح تو تحصیل خوش به حالت قدرهادی جونو بدون
خیلی جای زیبایی بود من که عاشقش شدم وحتما میرم ممنون بابت معرفی خوب ودقیقت.


مرسی بهارم.وتشکر.عزیزم منم باهات هم نظرم همسرم همه جوره هوای من وبچه هاروداره.حتی اگه خودش باهام نیاد مشوق تفریح ماست وکم نمی ذاره.ایشالا شما هم برید وخوش بگذره
مامان آروین (مریم)
19 شهریور 92 8:06
خدا رو شکر اومدین
مامانی بهتون تبریک میگم از اینکه پشتکار خیلی خوبی داشتین و تونستین نمره کامل رو بگیرین
برام جالب بود که با زن داداشتون هم اسم و هم ست بودین
جای خیلی قشنگی رفته بودین و من تا حالا حتی اسمش رو نشنیده بودم ازتون ممنونم که معرفی کردین و این همه عکس خوشگل و قشنگ گذاشتین ایشالاه سری بعد که رفتیم مازندران حتما سری میزنیم
آرتین جون هم مثل همیشه تودل برو و با نمک و آروم و حرف گوش کن ، مامانی آرتین جون هم نمره کامل از سفرهاش میگیره مگه نه مامانی ؟؟؟؟


عزیزم بابت تبریکت ممنون.من وزن داداشی هم اسم ودوتا رفیق صمیمی هستیم.ایشالا شما هم می رید.جاهای زیبای سمت خودتونو بهم معرفی کن دوست دارم اون طرفا هم بیام.ببوس آروین شیرین زبونو
مامان برديا
19 شهریور 92 9:44
بابت دفاعيه تبريك ميگم پگاه جون
پس بلاخره آرتين جون هم از شايستگي هاش دفاع كرد و نمره قبولي گرفت
سفر با جهانگرد كوچولومون خوش بگذره


تشکرمهربون امیدوارم تو این سفرم همراه خوبی برامون باشه.پسرم نمره قبولی وویزای حضورشو اخذ کرد.شما هم هرجا هستید درکنار خونواده خوش باشید.بوس
ناهید
19 شهریور 92 12:00
سلام پگاه جون خوبین اول از همه بهت تبریک میگم بابت دفاعیه تزت امیدوارم همیشه موفق باشی
بعدشم میبینم که بی خبر میاین ساریو میرین .

با اینکه سورت تو ساریه ولی من هنوز ندیدمش عکسشو قبلا دیدم و تعریفشو خیلی شنیدم امیدوارم تو شهرمون بهتون خوش گذشته باشه عزیزم . آرتین نازمم ببوس که حسابی پسر گلی بوده


تشکرعزیزم.دستای گلمون تو همه جای ایران به مالطف دارن.ایشالا سرفرصت مزاحم می شیم عزیزم.حتما یک سربرو خوش می گذره.اومدی تهران خبرم کن .بوسسسسسس
سارا مامان آرتین
19 شهریور 92 14:45
به به چه اقا پسر گلی و خوبی
به به چه مامان خوبی چه جای باحالی
ما چند روز دیگه میریم ساری اگه بشه بریم عالیه خیلی زیبا به تصویر کشیده بودی مامانیه آرتین
چه لذت بخشه اینجوری گشتن
کاش نزدیک بودیم و منم میتونستم با شما ها بیام خیلی باحالی پگاه جون
ایولللللللللللللللللللللللل



فدای تو حتما یک سربرید ولی کوهپیماییش یکم سخته مراقب باشید.ایشالا باهم یک گشت وگذار می ریم .ببوس پسرمو
مریم
20 شهریور 92 8:43
خدای سرصبحی قیافه زیبای آرتین به دل می شینه ومنو کلی آروم می کنه.
عزیزم همیشه به گردش.
پگاه جونم تبریک مجدد بابت دفاعت خدایی کم نذاشتی من که سرجلسه کلی احساس غرور کردم.بابت پذیرایی خوب وباسلیقه دفاع ممنون.20
جای خیلی قشنگیه .هوسمون انداختی.
ولی خدایی همتت ای ول داره بابچه کوچیک اتوبوس مسیرطولانی ولی خوب می دونم توروساختن برای کارای سخت عشق سختیو وگردش .آرتین وآروینو ببوس

آقا هادی سلام وممنون بابت حمایتتون ازدوست خوبم


مریم جون شرمنده کردی.می دونی منو ساختن برای کارهای سخت .با کارهای آسون وروتین ویکنواخت میونه ای ندارم.
چشم می بوسم
زهرا مامان ارتا
20 شهریور 92 9:42
پگاه جون دفاع از تز و گرفتن نمره ی عالی مبارک واقعا جای بکر و قشنگیه تابحال ندیده بودمش نمره ی قبولی ارتین جونم مبارک


تشکر مهربون ممنون بابت تبریکتون.امیدوارم شما هم همه جا خوش باشید
زهرا(ترنم عشق)
21 شهریور 92 3:25
پگاه جون بهت تبریک میگم هم نمره خودتو
هم نمره پسرتو
که جفتتون سر بلند شدید
عکساتون هم خیلی قشنگ بودن عزیزم
خصوصی هم داریدددددددددددددد


فدای تو وممنون بابت تبریک.چشم چک می کنم
محسن "دانشجوی پزشکی"
21 شهریور 92 10:33
سلام مهربون!
من هنوز نمیدونم قضیه دفاعیه تون چیه؟ در حال تحصیل هستید؟تو چه مقطعی؟
هوس کردم برم چشمه رو ببینم.مثل این که خیلی بهتون حال داد نه ؟ ...
همیشه بهاری باشید.بای



عزیزم ارشدو دفاع کردم وتومقطع دکترا پذیرفته شدم.شما هم برید خیلی جای دیدنی وزیباییه
ღبارانღ
21 شهریور 92 10:49
سلام پگاه جان...
ممنون از تبریکت...
منم به شما به خاطر تلاشتون تبریک میگم عزیزم...ان شالله موفق باشید..


فدای تو وممنون
ღبارانღ
21 شهریور 92 10:53
همیشه به تفریح...وایییییییییی چه جای خوشگلیه...اون عکس که قرمزه خیلی زیباست...


واقعا زیباست وهنرنقاشی ونورپردازی خدا زیباتر
ღبارانღ
21 شهریور 92 10:57
وای پگاه روحم واقعا شاد شد..خیلی خیلی زیباست...دلم خواست بروم و از نزدیک ببینم...ان شالله همیشه به جاهای خوب...ممنون برای پست زیبات...


خواهش می کنم حتما برو دیدن ازنزدیکش خیلی باحال تره
2 daneshjo
21 شهریور 92 20:38
salam azizam. baaaaaaaaaaaah artin khoshgele. sharmande kam peyda shodim.


خواهش می کنم مهربونها موفق باشید
زهرا مامان ارتا
22 شهریور 92 17:52
عزیزم خصوصی داری


چک می کنم گلم
الی مامی آراد
24 شهریور 92 13:45
عزیزم چه جای خوشگلی آفرین به این مامان فعال عکسهاتون هم خیلی خوشگل شده کاش میشد منم برم از نزدیک اونجا رو ببینم


ایشالا می ری به زودی زود
مامان بردیا
24 شهریور 92 15:40
سلام خانمی بابت دفاع عالیت تبریک میگم.همیشه موفق باش
عجب جایی بود.خیلی قشنگه.عکساهم عالی بود.کلی کیف کردم.
من میدونستم آرتین جوون موفق میشه


مرسی عزیزم بالاخره منو متقاعدکرد وموفق شد
نسیم-مامان آرتین
24 شهریور 92 15:53
عزیز دلم همیشه نمرت بیستهراسته خوش به حالت چه جای باصفایی رفتی


فدای تو.جاتون حسابی خالی بود
پرهام ومامانش
25 شهریور 92 0:17
خوش بگذرههههههههههههههههه بهتون
همه عکساتون خیلی خوشگل بود هم جاهایی که میرین



مرسی عزیزم شما هم هرجامی رید خوش باشید
الهام مامان اوینا
25 شهریور 92 14:19
سلام پگاه جون... خوبی عزیزم؟

خیلی پست زیبایی گذاشتید..من که بی نهایت لذت بردم ... خوب بابا یه پسر به این گلی هم به مامان و باباش میره دیگه دیگه این امتحان کردن نداره که .. مطمئن باش ارتین جون هم از مسافرت خوشش میاددد
راستی پگاه جون واکسن 18 ماهگی ارتین عزیز را زدید؟ یه خلاصه ای از واکسنش برامون بگذار تا ما هم از تجربه تون استفاده کنیم... یکی میگه بچه اگر بعد از تزریق واکسن راه بره درد پاهاش کمتر خواهد بود ولی یکی برعکسش را میگه ؟ ؟؟؟؟؟؟


عزیزم چون قصد سفردارم نزدم ایشالا بعد مسافرت.ولی خواهرم پزشکه وپسرش همسن آرتین می گه روز اول راه نره بهتره چون دردزیادی تو ناحیه پا وجود داره
رها مامان راستین
25 شهریور 92 17:18
سلام پگاه جون تبریک بابت دفاع پایان نامه و نمره خوبت عزیزمبا بچه کوچیک خیلی سخته آفرین به این انرژی و سخت کوشی عکسا عالی بودن آرتین جونم رو ببوس


تشکر دوست مهربون .گلم.خیلی سخت بود وخدا یاری کرد وهمسری همکاری فوق العاده
ازاده
26 شهریور 92 18:13
سلام.بسیار از وبلاگ زیباتون لذت بردم.من با اجازه لینکتون کردم.خوشحال میشم به ما سر بزنید


سلام عزیزم شما لطف دارید حتما لینکتون می کنم.
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
27 شهریور 92 8:38
واقعا مناظر جالبی بود. پگاه جون وبلاگت یه جورایی آموزشیه. پگاه جون قبول کن آرتین پسر خوبیه ببرش سفر


مرسی دوست خوبم وممنون بابت لطفتون.حتما عزیزم رفتنش حتمی شده.
مامانی محمد طاها
27 شهریور 92 11:29
سلام مرحبا به این همت



تشکرمهربون
امیر رضا
27 شهریور 92 13:17
من که خیلی حال کردم
من حتما میرم اونجا


انشالا حتما برو خیلی بهتون خوش می گذره
آناهيتامامانيه آرميتا
27 شهریور 92 17:44
تبريك عزيزم اميدوارم هميشه موفق باشيخيلي سفرخوبي بوده كاملا معلومه به آرتين جوني خوش گذشته هميشه به گردش مامان فعال


تشکرآناهیتا مهربون.دخترگلیو ببوس.خیلی خوش گذشت دوستم جای شما خالی
مامان بردیا
27 شهریور 92 22:22
سلام .بردیای دوچرخه سوار منو دیدین؟؟بدو بیا


حتما میام عزیزم
مامان پینار
29 شهریور 92 20:03
وای چه جاهای خوشگلی میرید.
ماشالله به آرتین جون که اینقدر خوش اخلاقه.


مرسی عزیزم.پینارجون منم گله
جیران بخشنده
30 شهریور 92 9:42
سلام من جیران هستم 14سالمه ومدتی که وبلاگ ارتین جون رو میخونم پسرتون خیلی بامزست وخیلی شبیه شماست



تشکر عزیزمخوشحالم که دوستای خوبی مثل شما دارم.
ღبارانღ
29 آبان 92 18:09
وای من عاشق این پستت هستم..و بی اندازه دلم میخواهد اینجا بروم.هر وقت اسم این چشمه را می شنوم یاد شما می افتم...ان شالله همیشه به خوشی و خوبی باشید...